Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. K

    Motorpak gezocht

    Voor een dagje spelen op een Ohvale ben ik opzoek naar een motorpak, zolang er geen gaten en zo in zitten is het eigenlijk al snel goed. Ik ben 185 lang en ongeveer 85 a 90 kilo. Prijs zo goedkoop mogelijk, hij word maar 1x gebruikt.
  2. K

    Kawasaki ZX10R 2006

    In verband met medische redenen moet ik helaas stoppen met racen. Daardoor komt mijn recent aangeschafde Kawasaki ZX10R weer te koop. De motor heeft de volgende opties: K-Tech SSK 25mm Cartridges Wp Schokbreker Matrix stuurdemper Braking Volledig zwevende schijven voor Braking remschijf...
  3. K

    Conti regenbanden

    Gezien ik zelf op een ander merk regenbanden rijd gaan de conti's tekoop die onder de motor zaten. Dot 1315 Maat 190/60 120/70 Vraagprijs 75,-
  4. K

    Gezocht: Kuip Kawasaki ZX10R 2006/7

    Ik zoek een kuip voor mijn ZX10R uit 2006, gebruikt is geen probleem. Lichte schade ook niet. Heb je wat liggen stuur dan ff een PB of mailtje met een foto en een prijs. gr Erik
  5. K

    Caravan

    Ivm aanschaf van een campertje komt de caravan tekoop. Caravan heb ik in 2014 van een familie lid gekocht om vervolgens 2 jaar te gebruiken om naar al mijn circuitdagen te komen. Einde vorig jaar 2 nieuwe banden er onder gekomen. De caravan bied 3 slaapplaatsen, een koelkastje met...
  6. K

    Gezocht: Circuitmotor

    Enige tijd geleden heb ik mijn motor verkocht en ben ik mij gaan richten op een andere tak van wegrace namelijk Zijspannen. Nu wil ik wel graag nog een motor hebben zodat ik zo nu en dan nog wat solo kan rijden. 600 of 1000 maakt niet uit, maar geen 750. liefst met 2de set wielen en...
  7. K

    Suzuki GSX-R 600 2011

    Suzuki GSXR 600 2011 • Yoshimura EMpro ECU • Maxtreme uitlaat systeem met DB killer • Remprotector • Racekuipen van CRC • Samco slangenset (Blauw) • PP Racing Remschakelset • Door SO volledig aangepaste achter schokbreker(afgesteld op 75 kilo) • Explosafe in de tank • Alles geborgd...
  8. K

    Gezocht: Brembo rempomp

    Als update voor mijn Suzuki GSXR 600 zoek ik een Brembo pomp. Als je wat heb liggen laat het even weten.
  9. K

    Pitbox donderdag 1-10

    Hebben er mensen nog een plekje in de pitbox vrij of hebben er mensen interesse in een pitbox? Ik wil minimaal met 3 mensen max 5 in een box.
  10. K

    Racen op een gsx-r III | Waar de oude meuk er bij mag

    In navolging op het Racen op een oude GSXR (86 t/m 00) topic bij deze een topicje over de wat jongere hokken.. dus denk jij snel te zijn of gewoon fun in 't circuitrijden op je gix..post hier je stories pictures en andere meuk :W Topic I: Racen op een gsx-r (01 e.v.) Topic II: Racen op...
  11. K

    Midden bok / sleutel standaard Cross motor

    Ik ben op zoek naar een midden bokje voor een cross motor, het gaat om een 125cc Kawasaki KX waar ie onder moet komen.
  12. K

    Circuitdag in juli

    Ik zoek een circuitdag in de maand juli, heb je iets geboekt en kan je niet? pb mij dan even dan komen we er vast wel uit. graag wel niveau 4(snel) of een dag waar je het kan omboeken naar snelle groep Voorkeur circuits: Assen Zandvoort Zolder Mettet Andere mag ook. doorlinken naar...
  13. K

    Pirelli Superbike 180/55 SC2

    Ik heb een gebruikte achterband die weg mag, ben het seizoen op een verse band begonnen en heb deze dus niet meer nodig. Band is vorig jaar 1 race van 9 ronde gebruikt en dit jaar 6 trainingssessies dus totaal 7 sessies oud. Dot uit 2012 week weet ik niet uit mn hoofd Zit een spoortje op...
  14. K

    Domino snelgas

    Wie weet waar je het binnenwerk van dominio gashendels kan bestellen, ik wil een kortere slag op mijn racer maar heb geen ander binnenwerk.
  15. K

    gezocht : regenband 190/60

    Ik ben op zoek naar een regen achterband, liefste pirelli of metzler en niet ouder dan 2012. Mag gebruikt zijn zolang ie maar goed bruikbaar is.
  16. K

    Cartagena 14 tm 18 maart

    Ivm overlijden van mijn oma kan ik niet naar Spanje iemand interesse om dit van mij over te nemen? Wie heeft zin om 4 dagen te trainen op het mooie circuit van Cartagena in Spanje, eventueel met een 2de persoon in hotel. Kosten die wij betaald hebben zijn 800 euro voor 2 personen 4 nachten in...
  17. K

    Pitbox 4april

    Wie zoekt er voor 4 april nog een plek in een pitbox? Wij hebben nog 1 plek en dan staan er 4 mensen in de box. Kosten zijn dan 25 eu pp gr Erik
  18. K

    Cartagena 15 t/m 18 Maart

    Wie gaan er allemaal naar het mooie Cartagena in maart met No limits? Info van de organisatie: Wie gaan er mee: #88 - G-Tar (Kiki Racing) #10 - KikiRacing95 (Kiki Racing) #39 - Chrissifumi39 #83 - TonyM Sexepiel
  19. K

    Carbon voorspatbord voor CBR 600 F2 1991-1994

    Ik heb op zolder nog een spatbord voor een cbr 600 f2 hij is van carbon en ziet er nog redelijk uit. Prijs 35 eu
  20. K

    Suzuki GSXR 600 2007 te koop voor 3850

    Omdat we volgend jaar op nieuwere motoren gaan starten komt de oude racer tekoop, de motor loopt erg mooi en ziet er netjes uit. Voor hij weg gaat komen er zgan remblokken in en verse olie. dus het is opstappen en rijden. Nog een sidenote, de cilinderkop is in de winter van 2013 op 2014...
  21. K

    Aanhanger tekoop

    Hierbij komt de aanhanger tekoop die ik inmiddels ruim 4 jaar in bezit heb. de aanhanger is zoals je op de fotos kan zien een omgebouwde vouwwagen. De vorige eigenaar vervoerde er volgens mij 3 classics in, bij mij hebben er alleen 2 brommers en soms een supersport motor in gestaan. er zit...
  22. K

    Pitbox 30 augustus gezocht

    Wie heeft er met de owcuprace van 30 augustus nog 2 plekken vrij in de pitbox voor mij en mijn team maatje? gr Erik
  23. K

    Pirelli Slicks

    Ik heb weer wat gebruikte banden, Voorband (120/70-17): Pirelli Superbike slick SC1 (Per direct beschikbaar) dot uit 2013 of 2014 moet ik even na kijken, de band ziet er netjes uit Foto volgt Prijs 30 euro. Achterband(180/55-17): Pirelli Superbike slick SC2 (Per direct...
  24. K

    Pitbox Assen 11 augustus (ZAC)

    Ik zoek nog 1 of 2 mensen die bij de ZAC race in een pitbox willen staan. Als er nog 1 iemand bij komt zijn de kosten 30 eu pp en als er 2 bij komen 23 euro pp. We hebben maximaal 4 rijders in de box. gr Erik
  25. K

    Chateau 280 race caravan

    Wegens aanschaf van een grotere caravan komt mijn Chateau 280 tekoop. De caravan is niet de mooiste maar wel functioneel. Er zijn 3 slaapplaatsen in(1x 2pers, 1x 1pers. )verder is er een kast waar 2 pakken en 2 helmdozen in passen, er onder een vakje waar je 2 paar laarzen kwijt kan en boven...
Terug
Bovenaan Onderaan