Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stefan S
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Gsxr 600 K6 stationair problemen

    Goeiedag, ik heb sinds een tijdje problemen met mijn gsxr 600 uit 2006. Als het koud is loopt de motor prima stationair. Ik rij dan ongeveer 40km en zet de motor in de garage van m'n werk. Na een dag werken wil ik de motor starten en komt hij moeilijk op gang of valt soms helemaal uit. Ik moet...
  2. S

    GSX-R 600 2006 geen tegendruk

    Ik heb sinds een paar weken weer een gsxr. Wat mij opvalt is dat de motor wanneer hij koud is in de eerste 4000rpm slecht op gang komt. De originele demper zit er onder echter kwam ik er achter dat de exup servo verwijderd is. De foutcode en dus de werking van de servo is uitgeschakeld. Zou...
  3. S

    Seat cover R6 2003 extreme yellow

    Ik ben opzoek naar een seat cover voor mijn r6 uit 03. Wie heeft er wat liggen. Voorkeur gaat uit naar de kleur extreme yellow. Naar mocht iemand nog een andere hebben liggen is dat ook niet een heel groot probleem.
  4. S

    Yoshimura Tri Oval Dual Tip

    Hierbij bied ik mijn Yoshimura Tri oval Dual Tip voor een GSXR 1000 K5 te koop aan. De demper heeft een paar lichte krasjes wat je zo goed als niet ziet. Demper komt met linkpipe en ophangbeugel. Mogelijk dat de demper ook op meerdere modellen past. Aansluitdiameter linkpipe 48mm...
  5. S

    Ingekorte GP-demper Carbon

    Hierbij verkoop ik mijn ingekorte GP demper. De basis is een DanMoto en past vrijwel op elke motor. De uitlaat heeft op een GSXR 1000 K5 gezeten. Geluid onbeschrijfbaar. Linkpipe veertjes en uitlaatbeugel zitten er allemaal bij. Vraagprijs: 125,- incl verzenden of doe een leuk bod
  6. S

    Kushitani 2-delig motorpak + handschoenen

    Hierbij bied ik mijn KUSHITANI leren pak aan. Dit leren pak bestaat uit twee (2) delen, de jas (maat 50) en de broek (maat 48) zijn door middel van een rits aan elkaar te bevestigen. Tevens bijpassende handschoenen. Reden van verkoop is dat hij mij te klein word. Ik ben rond de 1.90 en 75 kg...
  7. S

    Moto GP Prototype uitlaat

    Hierbij bied ik mijn Moto GP Prototype demper aan. Uitlaatdemper is super kort, zoals de GP uitlaten opdit moment zijn. Uitlaat is merkloos (stickertje is verwijderbaar)aangezien dit een prototype is, heeft ook geen e-keur of DB-killer. Ongetwijfeld passen er DB-killers in. Geluid super vet nog...
  8. S

    Te Koop: DanMoto GP Extreme

    Hierbij te koop aangeboden een DanMoto GP Extreme voor een GSXR 1000 K5/K6. Mogelijk dat deze demper ook op andere motoren past. Bij de demper zitten 2 DB-killers en de ophangbeugel. Demper heeft geen krassen of deuken. Geen E-keur op deze demper. Aansluitdiameter is 50mm Vraagprijs 100,- of...
  9. S

    Uitlaat GSXR 1000 K5

    Jullie kennen het vast wel, ga je naar de motorbeurs toe, beetje ideetjes opdoen en dan kom je thuis en wil je kijken hoe je dit kan realiseren. Echter hoe???? Nu wil ik op mijn GSXR1000 K5 mijn uitlaat links plus rechts hebben. De dempers zijn het probleem niet echter de...
  10. S

    Mooie Tri-oval demper te Koop

    Aangeboden: Mooie tri-oval demper (geen Yoshi maar look-a-like), maakt een geweldig geluid, soms een harde knal en blauwe vlammetjes. Uitlaat is van Titanium en erg licht. Zitten geen krassen of beschadigingen op, killer is aanwezig maar niet echt nodig. Bevestigingsbeugel is aanwezig montage...
  11. S

    Uitslaatsysteem GSXR 1000 K5

    Ik heb een GSXR1000 K5 met alleen aan de rechterkant een demper. Nu heeft de K7/K8 aan weerskanten een demper zitten, past dit ook op een K5 of hoe krijg ik dit voor elkaar iemand een idee? Geen idee of dit een repost is kon niets vinden
  12. S

    Aangeboden: Akrapovic Hexagonal demper

    Aangeboden: 1x Akrapovic Hexagonal demper e1 0683(9) met conector pijp en ophang beugel, zonder DB-killer Demper is van carbon evenals de ophang beugel. Demper heeft lichte schade aan een klem (deze is los te bestellen) Certificaat zit erbij, demper is afkomstig van een GSXR 750 uit...
Terug
Bovenaan Onderaan