Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: WalterB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    2x Jethelm liggen in de weg

    Omdat het rijden met een jethelm mij tegenvalt heeft het dus ook geen zin om ze te bewaren. Voor beide helmen geld, doe maar een bod Helm 1: Caberg freeride fiber maat XL Verkocht Helm 2: LS2 OF561 Wave maat M (nieuw in de doos) GRTZ
  2. W

    Nieuwe Gipro DS gear indicator

    Ik heb hier een nieuwe GPDS-K01 (rood) in de verpakking liggen, deze is verkeerd bestelt en mag niet meer terug naar de webwinkel. De nieuw prijs is 108,- dus doe een goed bod. GRTZ
  3. W

    LS2 jethelm

    Omdat de pasvorm mij niet bevalt heb ik hier nog een nieuwe LS2 of561 wave jethelm liggen. In de maat M de helm zit nieuw in de doos. vraagprijs 55,- Mvgr Walter :W
  4. W

    Vulcan 800 accessoires

    Omdat ik mijn vulcan omgebouwd heb tot bobber, heb ik hier nog wat spullen liggen die ik niet meer nodig heb. De onderdelen zijn afkomstig van een vulcan 800 classic bwj '97 Voor alles geldt "het ligt in de weg" dus doe een leuk bod :W
  5. W

    Tailbag SW-motech

    Ik heb hier een tailbag liggen van sw-motech waar ik na aanschaf van koffers niks meer mee doe. De tas is handig voor lange weekends weg of vakantie. Zelf heb ik de tas maar 1 jaar in gebruik gehad. Ligt in de weg dus doe een goed bod (is op te halen in Boskoop)
  6. W

    Kast opruiming

    Deze kan op slot, alles is de deur uit. Mvgr Walter
  7. W

    ff voorstellen

    Goedenmiddag, Ik ben Walter en heb de geweldige leeftijd van 22 jaar en kom uit Boskoop (Z-H). Mijn rijbewijs heb ik pas begin oktober 2010 gehaald en heb helaas pas 4x kunnen rijden. Door werk en andere omstandigheden (witte bende, en een dode accu) Ik rijd trouwens op een kawa er6-n uit...
Terug
Bovenaan Onderaan