Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bandit 107
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bandit 107

    motorjassen alpinestars en prexport

    ZIjn maten large/extralarge. Ben zelf 1m76 en 85kg, atletisch gebouwd. om een idee te hebben van de pasvorm Beide jassen met uitneembare thermische voeringen. Jassen zijn gebruikt maar nog heel netjes. Nergens kapot of beschadigd. 65 euro voor beide jassen. Verzenden kan maar kosten koper.
  2. bandit 107

    2 delig alpinestars racepak

    Heb hier nog een 2 delig alpinestars racepak liggen, amper een keer of 5 aangehad. is dus vrijwel nieuw, maat 52 ben 1 m 76 cm en was 75kg, oeps mag weg voor een spotprijs van 150 euro
  3. bandit 107

    originele volledige kuipenset en tank suzuki gsx s1000f en suzuki werkplaats handboek

    Zoals de titel zegt, heb ik nog de volledige kuipenset en tank voor een suzuki gsx s1000f liggen, geheel onbeschadigd, verkoop dit omdat ik hem omgebouwd had naar de blaue kleur. Dus de hele motoronderdelen, zoals spatbord, kuipen, achterstukken, tank, alles compleet, en de tank. Ook nog een...
  4. bandit 107

    originele uitlaat suzuki drz 400

    Ik heb dus nog een volledige originele uitlaat liggen van een suzuki drz 400, nette staat. Voor vragen laat maar weten.
  5. bandit 107

    Healtech quickshifter easy VERKOCHT

    te koop dus healtech quickshifter easy voor suzuki gsx s1000 vanaf bouwjaar 2015. Hij is 2 maand oud, heb er 3x mee gereden. Reden verkoop; niet mijn ding, is perfect in orde Vraagprijs 120 euro , is een fractie van de nieuwprijs die 300 euro bedraagt, maar maak er liever iemand blij mee,dan...
  6. bandit 107

    Alpinestars SMX R gore-tex laarzen VERKOCHT

    alpinestars smx r gore-tex laarzen, vrijwel nieuw, bijna niet gedragen. Maat 43. zitten nog in de originele doos vraagprijs 85 euro ex verzendkosten
  7. bandit 107

    Arai Sai pinlock, let op: is de max versie

    Wegens verkeerde maat, splinternieuw in de verpakking Sai pinlock max vision. Dus voor de modellen van Arai met een Sai visier die deze versie van pinlock gebruiken Mag voor heel weinig weg.
  8. bandit 107

    motorjas alpinestars ransom waterproof

    wegens te klein gekocht, is dus eigenlijk een nieuwe jas alpinestars ransom waterproof motorjas met uitneembare binnenvoering elleboogprotectie rugprotectie schouderprotectie Ik sta open voor een eerlijk en net bod, verzenden kan, maar kosten voor de koper freddy.kwanten@hotmail.com
  9. bandit 107

    radiale remklauwen suzuki BKing + spacers en bouten

    te koop wegens niet passen, volledig gereviseerde radiale remklauwen tokico met heel goed remblokken hart to hart 108mm komen van een suzuki Bking spacers en bouten NIEUW Vraagprijs 200 euro
  10. bandit 107

    radiale remklauwen steek 108mm

    Ben dus op zoek naar radiale remklauwen hart to hart 108mm, wil deze gaan monteren op een suzuki bandi t 1250 van 2009, met een offset van 22.5 zou dit moeten passen hebben ze me verteld Als iemand iets weet hoor ik graag
  11. bandit 107

    remschijven suzuki bandit 1200 van het jaar 2000

    Ik ben dus op zoek naar een setje remschijven voor. Van bouwjaar 1996-2000, iemand die er heeft en er van af wil?
  12. bandit 107

    voorste schijven suzuki bandit N1200 bwj 2000

    Ik ben dus op zoek naar de voorste schijven van een suzuki bandit 1200 van het jaar 2000; ik geloof dat vanaf 1996-2000 het dezelfde schijven zijn. Ook passen de schijven van een suzuki rf900r erop. Dus diegene die nog iets heeft liggen, laat maar weten. :)
  13. bandit 107

    te koop setje heidenau k60

    Ik heb nog een setje heidenau k60 met slechts 250 km Banden liggen er van september dit jaar op. Liggen op een suzuki drz 400 dus zo goed als nieuw, wil graag veranderen, omdat ik michelin t63 of iets dergelijks wil leggen. Voorband; 90/90/21 Achterband: 120/80/18 LET OP; Enkel de banden...
  14. bandit 107

    offroad banden

    ik zoek nog een gebruikt setje offroadbanden Maten: achter 120/80/18 voor 90/90/21
  15. bandit 107

    ACERBIS tank suzuki drz 400 S/E versies

    Grote tank 16 liter ACERBIS: zwart inclusief de 2 benzinekranen,tankdop en slangetjes Vraagprijs 135 euro
  16. bandit 107

    Michelin enduro competition banden

    Dus een setje bijna nieuw; 1x heel kort geprobeerd. Michelin enduro competition Voorband 90/90-21 Acherband 140/80-18 setje mag weg voor 75 euro Hoe ik de foto´s hier moeten plaatsen weet ik niet.
  17. bandit 107

    Lederen redbull jas voor kinderen 6-8jaren

    Zoals de titel al zegt heb ik hier een zo goed als nieuwe echte lederen jas met binnen voering van REDBULL. Is te klein aan het worden voor mijn zoon. Geen namaak echt leder 65 euro, wat zeker niet veel is. Hopelijk kan ik er iemand anders zijn kind blij mee maken...
  18. bandit 107

    Banden triumph tiger 800

    Omdat ik graag met een ander type van banden op de triumph tiger 800 ABS zou gaan rijden, bied ik ze te koop aan Motor is nieuw van april dit jaar, door een duimbreuk heb ik amper met de motor gereden. Dus banden hebben maar 600 km gereden. Had er graag 160 euro voor gehad= komplete set=voor...
  19. bandit 107

    te koop LSL streetfighterkit voor suzuki gsxr 1000 k7-k8

    Streetfighter stuurkit van LSL voor een suzuki gsxr 1000 model 2007-2008 Dit omvat: de stalen rem en koppelingsleiding, alu stuur van LSL, kroonplaat en alle verdere benodigdheden. Incl handleiding. Nog nieuw Uploaded with ImageShack.us Vraagprijs 225 euro voor meer info...
Terug
Bovenaan Onderaan