Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gardia
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Nederland > Spanje maar dan zonder zadel pijn

    Beste MFer's, Gezien het alweer bijna 2014 word is het hoog tijd om eens te gaan denken over de vakantie. Jaren lang ben ik met mijn ouders naar Spanje gegaan. Het is een prachtig gebied met een vriendelijke camping waar bij all meer dan 20 jaar naar terug keren. Helaas is mijn vader...
  2. G

    Geschorste motor naar garage krijgen

    Beste MFers. Morgen is het de bedoeling dat we een motor van een kennis ophalen. Het is de bedoeling dat we deze in onze schuur gaan oplappen zodat deze weer tiptop rijd. Nu is alleen het probleem dat deze.geschorst is en dus niet de weg op mag. Een aanhanger hebben we hellaas ook niet...
  3. G

    de zoektocht naar een oude fiets

    Beste MFers. Ik ben op een zoektocht om de oude motor van mijn opa terug te vinden. Mijn opa is helaas overleden toen mijn vader nog maar 12 was, en toen is de motor ook verkocht om mijn oma te helpen met het rond komen. Nu heeft mijn vader de motor op het RDW gevonden onder het nieuwe...
  4. G

    Camera trilt teveel!

    Hallo allemaal. Hopelijk kan iemand mij een paar tips geven kwa trillingen tegengaan op de motor. Ik heb een RAM mount gekocht en op mijn thundercat gezet. Hierop heb ik een galaxy note houder gelijmd en dit werkte allemaal perfect. linky naar de houder. RAM Fork Stem Motorcycle Base...
  5. G

    Quick Throttle op YZF 600r thundercat

    Ik heb hierbij even de vraag of iemand ervaring heeft met een aanpassen van de throttle op zijn motor. op het moment vind ik de draai van mijn catje te lang en als ik vol gas wil geven zit ikmet een geknipte pols wat echt niet lekker rijd. overpakken helpt maar als ik op volgas wil weg...
  6. G

    hendels en spiegels YZF 600r Thundercat

    ben op het moment aan het zoeken naar een setje spiegels en koppeling / rem hendels voor me catje. me eigen spiegels zijn op ( verstellen voelt meer als bijna breken! ) ook kwam ik er laatst achter dat het 2 verschillende zijn... vorige eigenaar was gevallen ( wist ik toen ik hem kocht )...
  7. G

    YZF 600r zware koppeling

    Ik heb vandaag samen met me vader de koppelings kabel van me thundercat uit 2000 vervangen door een nieuwe. toch vind ik de koppeling een beetje zwaar gaan... laatst op motormeuk een how to wheelie(and not crash) filmpje waar ze zeggen de koppeling met 1 finger te gebruiken? cker los laten...
  8. G

    R.I.P Motorrijder bij Sassenheim

    Lees vandaag weer een zeer triest verhaal in de krant. Motorrijder is omgekomen bij een ongeval met een auto en busje. de motor rijder is volgens het artikel door een remmende busje onderuit gegaan en hierna aangereden door een achter opkomende auto. dit allemaal omdat een vrachtwagen...
  9. G

    Contactslot Thundercat 2000 vervangen

    Ben zojuist thuis gekomen van een uurtje lekker toeren op me eerste motor! vandaar gekocht en thuis kreeg me pa dus het eerste kleine probleempjexD hij kreeg hem niet van stuurslot... nu zijn we er achter dat de sleutel niet helemaal recht in het slot steekt en deze even recht geduwd moet...
  10. G

    kan gewoon niet wachten!

    oke hier is dus mijn probleem... heb aanstaande zaterdag pas weer AVD rijles -O- wel 2x 1.5 uur *O* maar toch... wil zo graag beginnen met zelf rijden en toeren op me motor *D heb me AVB en theorie dus nog maar 1 tegaan! *O* dus ben jij ook nog aan het lessen? moet je nog je AVB...
  11. G

    DB killer die je kan uit zetten

    zag hier dus een mooi filmpje van een motor met een speciale DB killer. zoals je kan zien schakeld hij op een of andere manier de DB voor de uitgang van de uitlaat en ook weer terug. nu even de technische vraag of iemand dit systeem kent? een naam heeft? en of iemand enig idee heeft hoe...
  12. G

    A helmet a helmet, My bike for a helmet!

    oke hiers me probleem:) :P ik ben atm aan het lessen en heb aanstaande zaterdag me eerste rijles op de weg!:D :Y nu heb ik all een motor pak van me pa ( full leathers! ) en gebruik ook zijn helm tijdelijk gezien mijn oude scooter helm kwa vizier meer krasse heeft dan me rug toen ik erm...
  13. G

    beginners motor die ook een beetje sportief is!

    heb een tijdje zitten lurken op dit forum en nu toch maar een accountje gemaakt omdat ik een vraagje heb waar ik zelf niet echt een makkelijk antwoord op kan vinden. het zit zo, me vader is all sins ik een kleuter was steeds met de motor naar ze werk gegaan en heeft ook een paar mooie...
Terug
Bovenaan Onderaan