Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ray666
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ray666

    Te koop Akrapovic voor KTM690SMC

    Omdat ik zelf een andere demper wil, mag deze dus weg :) Demper verkeert in goede staat, buiten de gebruikelijke gebruikerssporen. Vraagprijs 350,- euro
  2. Ray666

    Te koop: Thor crossbril

    Mooie z.g.a.n bril van Thor. Model Hero. Ik heb de bril slechts 2 maal gedragen tijdens een ritje op straat en dus niet mee gecrossed! Spiegelviezier en helder vizier, makkelijk en snel te vervangen. De bril mag weg omdat ik een Endurohelm heb gekocht. Nieuwprijs was 65euro, dus...
  3. Ray666

    [TK] Airoh Stelt Moonracer maat S(55/56)

    Te koop mooie nette zo goed als nieuwe Airoh Stelt Moonracer crosshelm. Ik heb de helm maar 2x gedragen, maar hij is me net te klein :( De binnenvoering is uitneembaar en wasbaar dus de helm is eigenlijk gewoon nog nieuw ;) Evt heb ik er ook nog een bril van Thor bij, deze is ook maar 2...
  4. Ray666

    Te koop zgan cross/endurobril Scott Bevo xi

    Te koop wegens het niet passen in mijn helm. Slechts 1 x opgehad dus de bril is vrijwel nieuw.... Blauw vizier voor beter zicht tijdens zonnig weer 8-) Vraagprijs 40eu ex verzendkosten(6,95)
  5. Ray666

    Zwarte Aprilia Dorsoduro 2009

    Omdat er ruimte gemaakt moet worden in de schuur voor een echte SM, gaat mijn mooie Aprilia Dorsoduro in de verkoop...... - Bouwjaar 2009 - Kilometerstand 6000km( word nog mee gereden) - Wilbers veren voor - DNA luchtfilter - Mappings aangepast voor betere afgifte van het vermogen -...
  6. Ray666

    Aprilia SMV 750 Dorsoduro deeltje II

    Welkom in het 2de deel over de fantastische funbike, de Aprilia Dorsoduro *D DEEL II *O* Aprillia Dorsoduro SMV (750/1200) – Factory *O* _______________________________________________________________________ Vorige topic: Deel I------> Aprilia SMV 750 Dorsoduro...
  7. Ray666

    Te koop seat cowl honde fireblade 929RR

    Zelfde als op de foto alleen zwart met fireblade op beide zijkanten Ziet er nog goed uit.... t.e.a.b :)
  8. Ray666

    Honda Fireblade 929RR 2001

    Te Koop nette schadevrije Fireblade 929RR uit 2001 Extra's; Laser hotcam demper LED achterlicht met geintregeerde knippers K&N luchtfilter Voor knippers in de kuip verzonken Donker hoger MRA kuipruitje(origineel nog aanwezig) Kmstand 36000 Banden; voor 90%, achter 70%...
  9. Ray666

    Te Koop GSXR750 2004

    Zeer nette en goed onderhouden Suzuki, Geel/Zwart 10600 km op de teller Bos GP1 demper(originele demper heb ik ook nog) K&N filter Spyball alarm WP voorveren Afgesteld door Marc Hoegee Vraagprijs 8600,- euries Doe m weg omdat ik weer n naked wil gaan kopen. *O*
  10. Ray666

    Moto Morini

    Even n vraag aan alle naked rijders hier, weten jullie misschien of Moto Morini ook naar dit koude kikkerlandje komt? Vind t n schitterende fiets maar kan nergens iets vinden over de prijs o.i.d. Op de site www.motomorini.com staat ook geen nederlandse importeur(wel n belgische :? ) Ben...
  11. Ray666

    mooie routes door Duitsland?

    Wij gaan deze zomer de GP van duitsland vereren met n bezoek die plaatsvind op de Sachsenring en nu wilden wij op de weg erheen een leuke route rijden en evt daar in de buurt nog wat rijden en dan op de weg terug weer n andere leuke route nemen. Wie weet waar ik zoiets kan vinden of is er iemand...
  12. Ray666

    Dvd Faster the movie

    Is er iemand die weet waar deze dvd te bestellen of te koop is???? downloaden word m niet dus wil m graag op dvd bestellen. of is er iemand die de dvd kan branden voor me(tegen betaling natuurlijk 0-) )
  13. Ray666

    Moet Jurgen vd G niet eens stoppen????

    Als ik dit seizoen de supersport van start zag gaan en zat te genieten van de vechtlust en strijd tussen Muggeridge, Parces, Foret, Curtain o.a. zag ik achteraan dat treintje een Hollander rijden, die de mooiste lijnen probeerde te rijden omdat de 600 niet echt iets voor hem was blabla. Om dan...
  14. Ray666

    Omroeper op assen

    Weet iemand toevallig wanneer die JAN DE ROOY eens met pensioen MOET of gaat??? zit me nu al 10 jaar op te vreten als ie commentaar geeft!!!! :( zo ook zondag weer bij de superbikes, paar voorbeelden; Funkie kili, nuriyuka haga, leon hoslom, Feebieen Foret enzzz.... owja en chris vermeulen...
  15. Ray666

    Marc Hoegee is TOP

    Gister ff met de soes naar de zaak van Marc Hoegee in Giessen geweest :} !! de vering moest ff goed gezet worden wat gratis gebeurde en met n goeie bak koffie werd er gewoon nog eens normaal aandacht aan je gegeven en alle info die je wil weten schud Marc ff uit zn mouw. dus volgende week...
  16. Ray666

    Foto ver-nieuwen/vangen

    Hallo, is t ook mogelijk om als je n foto gepost hebt, om deze te vervangen of te vernieuwen???? bij voorbaat dank Ray
  17. Ray666

    Ervaringen nieuwe GSXR750

    Krijg binnenkort mn nieuwe soes en was benieuwd of er op MF al mensen waren die er al n maandje of wat op rond racen en hoe die t ervaren hebben.......
  18. Ray666

    MotorsTv

    ik lees nu al n paar x op verschillende sites iets over MotorsTv.....iemand n idee wat t is? of is t n soort Canal+????? :?
  19. Ray666

    site Z1000

    is er hier iemand die n site weet met onderdelen voor n Z1000 want alles wat ik ook intik op google is frans en ik ken geen woord frans dus iemand?????????
  20. Ray666

    circuit ervaring Z1000

    is er iemand die toevallig al n CRT op Assen heeft gereden met n Z1000?? ik heb zelf wel op zolder gereden en dit was echt FUN }) maar weet niet hoe t op assen is met relatief lange stukken erin en dan zonder windbescherming op de Z100......
  21. Ray666

    nieuwe gsxr600

    is er iemand die al weet wat de nieuwe suzuki`s gaan kosten en wanneer ze leverbaar zijn?????? :]
Terug
Bovenaan Onderaan