Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Starrrr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Starrrr

    Buse Belluno Race rugprotector

    Omdat in de kast laten liggen zonde is en deze protector nog in keurige staat is kan deze naar een nieuwe eigenaar die er wel plezier van heeft. Het klittenband van de niergordel is dubbel genaaid voor betere passing rondom de taille die bij mij niet XL is gelukkig. Maat is XL. Ter...
  2. Starrrr

    Textiel motorpak

    Handig voor reserve, voor mensen die 'wel eens achterop mee willen' of gewoon omdat je een motorpak nodig hebt. Pak is in goeie staat. Maat XXL. Ben zelf 2 meter en 110kg en pak zit dikke prima. Pak is waterdicht en winddicht. Inclusief alle uitritsbare binnenlagen
  3. Starrrr

    Honda shadow 2750,-

    Bij deze biedt ik mijn Honda Shadow 750 cc te koop aan. Altijd met erg veel plezier op gereden maar ik moet naast stadsritjes nu ook wat verder de provincie in en wil daar een wat meer geschiktere motor voor gaan gebruiken. Dit is echt een cruiser en voor de langere stukken snelweg niet mijn...
  4. Starrrr

    Garmin zumo op ibood

    Tip wellicht voor mensen die net van plan waren er een te kopen.... http://www.ibood.com/extra-nl/nl/product_specs/32927/Garmin_Zumo_660_Europe_NOH_navigatie_voor_op_de_motor/?utm_source=email&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter Als het ongepast is dan slotje hoor....
  5. Starrrr

    GEZOCHT: Ticket Landelijke Motordagen TT-Assen

    Zoals de titel al vermeld. Helaas geen ticket kunnen krijgen voor de landelijke motordagen op Assen maar wel de wens om te rijden. Wie heeft er een kaartje over die ik kan overnemen?? Vrienden rijden op Zaterdag 23 april een toersessie in groep C en D. Alvast bedankt!
  6. Starrrr

    Wat zegt dit over mijn Bougie?

    Omdat mijn Tuono beetje irritant loopt de eerste 10km (voordat ie goed warm is) wil ik alle zaken even bij langslopen. Nu heb ik in mijn Tuono een twin spark systeem en één van mijn bougies ziet er als volgt uit: Wie kan mij hier wat zinnigs over zeggen??? Heb er maar 1 uit gehad. Weet dus...
  7. Starrrr

    originele voetsteunen VTR Firestorm

    Ik heb hier nog liggen voor een VTR: De originele bestuurders voetsteunen. Destijds vervangen voor CNC gefreesde steuntjes. Aangezien ik de motor niet meer heb, kunnen deze wel weg. Doe een goed bod. Foto:
  8. Starrrr

    DUO voetsteunen Aprilia

    VERKOCHT!!!! Een setje duo voetsteunen voor een Aprilia RSV 1000 Ze komen van een 2003 Tuono, maar ze passen op meerdere modeljaren van Aprilia.
  9. Starrrr

    Ervaring pitoreske Hotelletjes Harz

    De topic-titel verraad het al een beetje... Voor onze (lees groepje van ongeveer 6pers.) motorvakantie van een langweekend naar het Harz gebied zijn we opzoek naar een leuk Hotelletje. Wat zoeken we: - Klein, gezellig en liefst een beetje authentiek. - 's avonds gewoon wiener schnitzel...
  10. Starrrr

    Stickers: Ducati en GAS

    2 stickers te koop. De een is volgens mij een tank sticker voor een ducati. De ander is voor een Honda. Ik zou zeggen, bieden maar. Hoef er geen hoofdprijs voor te hebben. Ze zijn beide in uitstekende staat. (p.s. telefoon is niet te koop voor de slimmeriken onder ons! :+ Is voor de...
  11. Starrrr

    seatcover tuono

    Omdat ik nog steeds zoekende ben, en ik nergens wat kan vinden. Wie o wie weet mij te helpen aan een seatcover voor een Tuono uit 2003. Het liefst natuurlijk in de juiste kleur! (magnet grey) Anders is zwart ook geen probleem! Ik hoor het wel via dit topic, via PM of via PB. Thnx...
  12. Starrrr

    Navigatie mogelijkheden

    Mede forummers, Waarschijnlijk is deze vraag regelmatig langsgekomen, maar via de search functie kan ik niet vinden wat ik exact bedoel. Vandaar dat ik hier mijn eigen topic open. Het gaat om het volgende. Er is motorspecifieke navigatie te koop. Allemaal erg prachtig! De functies zijn...
  13. Starrrr

    Waypoint Leek

    Ik was toevallig laatst bij Motoport leek en daar konden ze mij vertellen dat daar binnen 3 weken een Waypoint vestiging komt. Misschien leuk om te weten voor de nav-freaks (geeks). Is voor mij in ieder geval dichterbij dan de waypoint in de Randstad. En misschien ook interessant voor de...
  14. Starrrr

    Aprilia Tuono spiegels (schroefdraad M8)

    Dit zijn de originele spiegels. Helemaal puntgaaf. (op 1 minimaal krasje na die je zoals je ziet op de tweede foto niet eens ziet. Schroefdraad is m8 dus past wellicht op meerdere motorfietsen... Prijs: €50,- (in het rode cirkeltje zit het krasje)
  15. Starrrr

    V-adapter voor bobines

    Ik weet niet of ik het zo juist formuleer, maar ik heb een paddockstand voor de achterkant waar nog van die rubbers inzitten. Aangezien ik een Achterbrug heb die afloopt heeft dit geen nut. Nu zitten er van die bobines ingedraaid aan de zijkanten waar je van die speciale haakjes in kan zetten...
  16. Starrrr

    Motorprijzen

    Sinds ik de VTR de deur uit heb gedaan ben ik driftig opzoek naar een nieuwe 2dehands motorfiets. Van de type motorfietsen die ik wel zou willen rijden heb ik een leuk lijstje weten samen te stellen. Allemaal, voor mij, betaalbaar uiteraard. Vervolgens ben ik eens gaan kijken naar wat de...
  17. Starrrr

    GSX-R K7 onderdelen

    Gezocht voor de GSX-R 750 uit 2007 van een maat van mij! 1x zijkap links. Moet compleet zwart zijn want is een Black edition met bordeaux rode letters. 1x hiel-plate (geen carbon aub) 1x Bubble ruitje (geen dubble bubble aub) Namens mijn maat, Alvast hartelijk dank voor de hulp!!
  18. Starrrr

    KTM 660 SMC vanaf '04

    Mensen, ik ben druk op zoek naar een KTM 660. Nu staan er nog 3 op marktplaats, maar ik koop liever een fiets van een mede MF'er dan van een onbekende op marktplaats. Waar die aan mag voldoen: Het liefst helemaal standaard. (open demper mag) Km stand beneden de 10k UIteraard netjes bereden...
  19. Starrrr

    Originele UItlaten VTR

    Voor de VTR 1000 F heb ik nog 2 originele uitlaten liggen. Nooit gemonteerd geweest omdat er gelijk BOS dempers op zijn gekomen. Uitlaten verkeren in fabrieksstaat! *D Prijs 150,- euro Gaan weg wegens verkoop motor!
  20. Starrrr

    Pirelli Dragon Supercorsa voorband

    Ex-circuit voorband. Slechts enkele sessies mee gereden op Assen. DOT EBF8 E835 0506 Genoeg profiel voor de openbare weg voor nog zeker aantal 1000'den KM's! Prijs 30,- incl. verzenden
  21. Starrrr

    Honda VTR 1000 >> Véél opties, nieuwstaat

    Honda VTR 1000 F Bouwjaar 1997 Kmstand 33.600 Ongeveer 200km geleden nieuwe ketting en tandwielen. (D.I.D.) Ongeveer 500km geleden nieuwe olie, nieuw oliefilter, nieuwe NAKS, kleppen gesteld, nieuwe rem-olie, nieuwe lagers in het achterwiel, nieuw luchtfilter (K&N), nieuwe gesinterde...
  22. Starrrr

    Accu problemen!!

    Mensen, vraagje. Mijn motor heeft de hele winter stil gestaan! Je raad het al... accu dood! Nu heb ik een Optimate III van een vriend eraan gehangen (met accu uit de motor) en die heeft hem weer geladen. Althans er ging na 10uur een groen ledje oplichten. Volgens de gebruiksaanwijzing is ie...
  23. Starrrr

    IXS Trigon Motorjack Leer

    Zeer goed onderhouden Motorjack van IXS. De maat is 98! Het is een lengte maat. Dus voor de mannen met wat langere rug en armen dan standaard. Ik ben zelf 2 meter en toen de jas nog goed zat een kilotje of 95. Er zit een Thermo uitritsbare binnenvoering in en op de rug een foam plakaat voor...
  24. Starrrr

    Herriepijp Bandit 600 S

    Zoals de titel al doet vermoeden... ik ben opzoek naar een 2de hands blêr pijp voor een Suzuki Bandit uit 1999. Hopelijk heeft iemand nog een leuke liggen/ over!
  25. Starrrr

    VTR 1000 Firestorm

    Bij deze bied ik te koop aan: Een Honda VTR 1000 F Bouwjaar 1997 Kmstand 32.XXX Ongeveer 200km geleden nieuwe ketting en tandwielen. Ongeveer 500km geleden nieuwe olie, nieuw oliefilter, nieuwe NAKS, kleppen gesteld, nieuwe rem-olie, nieuw luchtfilter (K&N), nieuwe gesinterde remblokken...
Terug
Bovenaan Onderaan