Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Spotlight78
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Spotlight78

    TK: Dainese jas mt54 (xl)

    Wegens kastopruiming te koop: Een jas van het merk Dainese. Mt 54 (xl) met wintervoering. Niet veel gedragen en de laatste jaren de kast niet meer uit geweest. Vraagprijs €40 Te passen in Nieuwkuijk (naast Den Bosch) Groet, Bas.
  2. Spotlight78

    TK: Lookwell motor pak Mt54 (xl)

    Wegens kast opruiming te koop: Lookwell motor pak, mt 54 (xl) met uitneembare wintervoering voor broek en jas. Pak heb ik op mijn vorige motor gebruikt (6 jaar en toen nog amper 1500km per jaar). Op de GS als reserve gehouden, maar is nu overbodig. Pak is in de winter lekker warm en gemiddeld...
  3. Spotlight78

    Revit winterhandschoenen xxl zgan

    Zo goed als nieuw: winterhandschoenen. Ik heb ze zelf maar enkele keren gebruikt. Zitten mij net niet lekker. Nieuw €80. Vraagprijs €40 Afhalen in Nieuwkuijk, Den Bosch of Arnhem of verzenden vanaf 4 euro. Groet, Bas.
  4. Spotlight78

    Ervaringen met Jaramoto

    Pech kan je met iets vergankelijks als een accu natuurlijk altijd hebben. Zo ook ik. Mijn motobatt is 1,5 jaar jong en heeft de geest gegeven. Had al een paar weken problemen dat de accu verzwakt na een paar dagen stil staan. Was al op zoek naar eventuele lekken, maar gister was ik er uit en...
  5. Spotlight78

    1 bus Tectyl Superwax (nieuw!)

    Vorig jaar een bus gekocht, maar niet gebruikt. Inmiddels niet of nauwelijks meer aan te komen. Wie kan ik er voor 10 euro nog een plezier mee doen? Het gaat om de transparante versie. Verzenden lijkt mij gezien de kosten niet interesant (maar kan natuurlijk altijd verzorgt worden). Ophalen...
  6. Spotlight78

    Jas maat XL, merk: Damen

    Begin dit jaar gekocht en heeft zo'n 4000km ervaring. In een enkel buitje prima droog gebleven. De broek was mij echter te klein en ik heb dit najaar een Revit Sand pak gekocht. Heb als reserve nog een Look-well pak liggen en vind 3 jassen te veel van het goeden. Jas is voorzien van protectoren...
  7. Spotlight78

    Broek maat L, merk: Damen

    Te koop: Een zo goed als nieuwe broek van Damen. Begin dit seizoen gekocht en slechts enkele keren gedragen omdat deze op de motor te kort is. De pijpen kruipen tijdens het rijden omhoog tot boven mijn laarzen. 3 Laags model met uitneembare wintervoering en uitneembare regenvoering. Zonder...
  8. Spotlight78

    TK: SHAD SH42 topkoffer + montage plaat

    Te koop. Top koffer met bevestigingsplaat en 2 sleutels. Koffer komt van een 1200GS. De montage plaat heeft 4 brede sleuven om de afstand tot de bevestigings punten te verstellen, dus past wellicht ook op een andere motor? Koffer is zeer handig te plaatsen / verwijderen en biedt genoeg ruimte...
  9. Spotlight78

    Damen 4 seizoen pak (heren pak)

    Begin dit seizoen nieuw gekocht. Na een paar ritjes kwam ik erachter dat de broek te kort is. Jas zit wel goed maar mag ook weg. Het aantal keer dat de broek gedragen is bijna op 1 hand te tellen en is zo goed als nieuw. De jas heeft zo'n 4000km ervaring en is in nette onbeschadigde staat...
  10. Spotlight78

    TK: nieuw Vizier Schuberth S-1/r-1, Pinlock Voorbereid

    te koopVerkocht: Getint vizier Schuberth S-1/r-1, Pinlock Voorbereid (past volgens mij ook op de S-1Pro Het betreft een nieuw vizier. Zit nog in het plastig en is nog nooit gebruikt. Heb het vizier uit garantie nieuw gekregen. Is nu overbodig omdat ik een Shoei Neotec heb gekocht...
  11. Spotlight78

    TK: Alpinestars Monza combi mt54 (nieuwstaat)

    Verkocht: Leren Combi pak Alpinestars Monza, 2 delig in maat 54 Gekocht op 30-5-2011 en een keer of 10 gedragen met onderkleding (lange thermo broek en thermo shirt met lange mouwen). Voor de winter schoon gemaakt. Binnen voering gewassen, het leer met leerzeep en weer in het vet gezet...
  12. Spotlight78

    Fietsenstalling Amsterdam?

    Hoi forumleden, Zaterdag op zondag overnacht ik in het Minst hotel in Amsterdam, vlak naast centraal station. Nu wil ik op de motor gaan, maar weet iemand een goede plek om deze veilig te stallen? Kan dat bijvoorbeeld in een bewaakte fietsenstalling? Ik heb zelf geen ervaring of idee of ze...
  13. Spotlight78

    Yamaha Thunderace '97 - 33.000km

    Motorshopper: Yamaha Thunderace bl/zw '97
  14. Spotlight78

    BMW 1200 gs kopen, waar op letten

    Beste forumleden, Ik ga morgen middag voor een BMW 1200 GS uit 2005 kijken. Hebben jullie tips waar ik op moet letten? km stand +/- 40.000 Groet, Bas
  15. Spotlight78

    Verven van leer (laarzen)

    Hoi, Heeft iemand ervaring met het verven van leer? Nu heb ik zwart / blauwe laarsen. Zou je het blauwe leer (alleen het leer) zomaar zwart kunnen verven met leer verf zoals deze: http://nl.hg.eu/wizard-shop/index/id/7/Leer En zou dit ook mogelijk zijn met een leren combi om bepaalde...
  16. Spotlight78

    Nieuwe bezoeker

    Hoi allemaal, Mijn naam is Bas Damen. Ben 33 en woon met mijn gezinnetje (2 kids 1 en 3) in het Brabantse Nieuwkuijk (nabij Den Bosch). In de zelfzame vrije uurtjes rij ik graag motor (anders was ik hier vast niet uitgekomen ;) ) of fotograveer ik (met name huwelijkreportages). Sinds een...
Terug
Bovenaan Onderaan