Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: expor
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. expor

    Paddockstand voor- of achterwiel

    Te gebruiken voor: - Voorwiel: d.m.v. extra beugel en pin in balhoofd (inclusief adapters). - Achterwiel: d.m.v. adapters voor achterbrug. Stand is 2 winters gebruikt aan het voorwiel, zo goed als nieuw dus (los van gebruikssporen vanwege betonnen garagevloer). Ophalen in Veldhoven, 40 EUR.
  2. expor

    GSX-R600 K4/5 diversen en diverse strickers

    Onderstaand gevonden met opruimen na verkoop van mijn GSX-R600, alles is TEAB tenzij anders vermeld. Betreft (foto's onderaan): Kuipruit Rechterkuip (met schade) Originele uitlaat Kuipruit (origineel), gebruikt (7k km): Rechterkuip (origineel), beschadigt en dus gebruikt (7k km)...
  3. expor

    Stompgrip (nieuw) GSXR-600 K4/5

    Had hem al in normaal verkoop topic gezet maar misschien staat hij hier beter: Wegens overvolledig, ongeopende set stompgrip (doorzichtig/kleurloos) voor GSXR-600 K4/K5. Foto (van internet): 40 EUR excl. verzendkosten, ophalen omgeving Eindhoven mogelijk. PS. Heb ook een...
  4. expor

    Stompgrip (nieuw) GSXR-600 K4/5

    Wegens overvolledig, ongeopende set stompgrip (doorzichtig/kleurloos) voor GSXR-600/750 K4/K5. 35 EUR excl. verzendkosten, ophalen omgeving Eindhoven mogelijk. PS. Heb ook een rechterkuip (lichte schade (naar buitengaande deuk) vanwege omvallen stilstand) en originele uitlaat van een...
  5. expor

    Is dit een goede deal voor een R6?

    Hallo allen, Vandaag gaan kijken voor mijn eerste motor en uiteindelijk een proefrit gemaakt op een R6 uit 2003 met 32.xxx op de teller. Nu beviel dat rijden prima en ziet de motor er kwa uiterlijk goed uit (kleine krasjes op carterdeksel / onderkuip, dus waarschijnlijk keer omgevallen, meer...
  6. expor

    Beginner - aanschaf eerste motor (1.98m)

    Hallo allemaal, Dit is mijn eerste bericht hier dus ik zal beginnen met mijzelf even kort voor te stellen. Ik studeer technische informatica aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) en ben aanbeland bij de afstudeerfase van mijn opleiding. Drie weken geleden heb ik (eindelijk, na de...
Terug
Bovenaan Onderaan