Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Richardg
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Richardg

    [Centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 26

    Ook deel 25 is ondertussen over de 2500 posts heen. Verder dus maar in deel 26. Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic: [centraal]MF'er gespot? Post het hier! [Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2) [centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3) [centraal]MF'er...
  2. Richardg

    [Centraal] MF'er gespot! deel 25

    Jawel, ook deel 24 is ondertussen over de 2500 posts heen. We gaan dus vrolijk verder in deel 25. Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic: [centraal]MF'er gespot? Post het hier! [Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2) [centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3)...
  3. Richardg

    Pinlock in een Schuberth C2

    Van verschillende kanten (website van Schuberth, website van Pinlock, twee verschillende motorzaken) had ik al gehoord dat je geen Pinlock in een Schuberth C2 zou kunnen zetten. Omdat een FogCity bij mij niets dan ellende gaf (ik zag binnen een dag mét FogCity minder dan zónder FogCity) en...
  4. Richardg

    Let op: gladde bocht A15/A16!

    Ik reed gisterenmiddag (in het koekblik, want er zijn nog geen goede helmen en kinderzitjes voor erg jonge kinderen en ik had mijn - bijna 2 jaar oude - dochtertje bij me ;) ) op knooppunt Ridderkerk in de bocht van de A15 (ri. Ridderkerk) naar de A16 (ri. Rotterdam), toen ik daar een koekblik...
  5. Richardg

    Waar motoronderhoud in (de buurt van) Gouda?

    Vanochtend zag ik tot mijn stomme verbazing een briefje bij Kruisinga op de deur hangen waarop stond aangekondigd dat ze er 25 september helemaal mee stoppen. Binnen even nagevraagd, het bleek dat ze nu liever zelf de boel sloten dan over een half jaar of driekwart jaar gedwongen worden het te...
  6. Richardg

    [POLL] Aantal near misses?

    Het valt me de laatste paar weken (zeg, na het aflopen van de bouwvak) op dat er steeds meer koekblikkers zijn die menen dat de andere rij bijna stilstaande auto's van dezelfde file toch nét een beetje sneller rijdt dan de rij waar zij zelf in staan en hun koekblik vervolgens zonder in de...
  7. Richardg

    Vast traject? Waar en wanneer?

    Even een poging om iedereen die gespot wil worden een hogere kans te bezorgen om daadwerkelijk gespot te worden, of om de spotters even te laten weten waar ze nog wat meer dan normaal op MF-stickertjes op de nummerplaat moeten letten. Rij je regelmatig hetzelfde traject? En doe je dat bovendien...
Terug
Bovenaan Onderaan