Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Brander
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Brander

    Superduke gen2

    Nog te koop krasvrij ruitje en barracuda spiegels. Beide als nieuw. Doe een goed bod en ze zijn van jou.
  2. Brander

    Te koop voor superduke gen 1

    Bouwjaar 2014/2016 achterste zadel . Doe een reëel bod en hij is van nou
  3. Brander

    Te koop ruitje

    Ruitje voor gsxs1000 van MRA Doe een reëel bod en hij is van jou. Krasvrij ligt al 4 jaar stof te happen
  4. Brander

    Hotels op RDGA

    Zaterdag 16 september doe ik met wat vrienden de route de grand alps. 1e nacht omdat ik daar bekend bent rij ik naar rencurel naar hotel marrionnier. Dan de volgende ochtend naar het begin van de RDGA en alvast de 1e passen rijden. Ik zoek hotels waar je wat normaal kan eten en geen ontbijt...
  5. Brander

    Hotel in briancon of directe omgeving

    Willen een motor week bij al de grote passen daar doen maar zoeken een goed hotel waar ook de motoren in de stalling kunnen. Liefst een Nederlands / Duits hotel ivm eten. Frans ontbijt is vaak ruk zodoende. Laat maar wat weten of een link.
  6. Brander

    Arai AXCES 2

    zo goed als nieuwe arai axces 2 te koop . aankoopbon nog aanwezig nieuwprijs €475 met donkervizier en pinlock. dit alles nu € 200 wegens overcompleet. maat s 55/56 is gewoon echt zo goed als nieuw. nu net 1 jaar oud en weinig gedragen.
  7. Brander

    Alpinestars combi te koop

    pak is van 2012 dus vrij recent . is schadevrij en is maat 54 . mag weg voor € 150
  8. Brander

    Alpinestars GP-TECH handschoenen zwart

    hebben een beetje glijschade. € 20 zijn ze voor jou , evt opstuurkosten ook. zijn verder goed. maat xl
  9. Brander

    alpinestars GP-TECH handschoenen

    te koop gp -tech nieuwprijs €225 nu na 2 jaar , doe een goed bod en wie weet. is top of the bill zijn in goede staat , maat xl
  10. Brander

    Arai corair-v

    maat s 55/56 dit is de amerikaanse Arai RX7GP . mag weg met donker vizier voor €100 . staat is netjes is ongeveer 4 jaar. binnenwerk is uitneembaar dus afwasbaar.
  11. Brander

    ketting/tandwielset te koop

    nieuwe tsubaki ketting/tandwielset 16/42 met goudkleurige ketting. prijs € 100 heb hem gekocht voor mijn honda maar die heb ik niet meer. zal vast ook op andere fietsen passen.
  12. Brander

    gezocht hotel in de pyreneeën

    wil in juni die kant op tips zijn welkom. wel graag iets waar de motor in de garage kan. wil in de buurt van berga of vielha , dus niet in andorra zelf. laat maar horen waar we terecht kunnen :)
  13. Brander

    gratis scooter

    mijn meissie ff lekkeRR gemaakt en ons ingeschreven bij motorcity amsterdam voor misschien wel een gratis scootah. ze vondt het tot nu toe te kaut, maar dankzij de actie is ze om. nu nog winnen :Y *O* nog meer hier die aan de actie meedoen ...
  14. Brander

    P.C 5 of Rapidbike gezocht

    is voor een 1000RR -abs 2012. laat maar horen/weten. K&N racefilter wil ik ook nog hebben.
  15. Brander

    honda cbr1000rr

    wil graag een vervangingsuitlaat voor mijn 05 1000RR. iemand nog wat liggen voor een normale prijs :? laat het me weten :W mail staat in profiel :Y
  16. Brander

    T.K honda fireblade HRC 2009 ABS

    wegens omstandigheden en toch dit jaar niet meer kunnen rijden gaat mijn blade in de verkoop ! km stand 10.800 uiteraard zijn alle sleutels erbij . onderhoudsbeurten heeft hij gehad. staat op nagenoeg nieuwe banden prijs € 10.750 dit krijg ik ook als ik hem inruil ! volgend jaar koop ik...
  17. Brander

    cb 1000 R uit belgie

    wie kan mij vertellen wat erbij komt op een honda cb1000r uit belgie . bouwjaar maand 5 2010.
  18. Brander

    carbon spatborden

    te koop carbon voor en achter spatbord off honda acc voor 08/09 blade. past misschien ook op de 2010/2011 . prijs T . e . a . b geen onzin aanbiedingen graag. mail staat in profiel.
  19. Brander

    te koop foldy car

    deze opvouwbare motortrailer is in nieuwstaat. ideaal voor 1 of 2 sportmotoren en ook bij 2 motoren in frankrijk is 130 km/h geen probleem. vraagprijs € 650 ingeklapt breedte 83 cm diepte 56 cm hoogte 131 cm
  20. Brander

    te koop pov1

    te koop pov 1 inc alle toebehoren en acc . alles bijna niet gebruikt , alleen met motorvakantie's ideaal ook voor o.a wintersport ( waterdicht)en goed te verstoppen op je racer,zodat je zelf mooie filmpjes kan maken. T . E . A . B geen onzin aanbiedingen
  21. Brander

    spektakelweekend hans van wijk motoren

    zag dat er weer een spektakelweekend aankomt bij hans v wijk en wel het weekend van 18 en 19 september ,over 3 weken al dus. vorig jaar mijn alpine stars pak gekocht met veel korting. zag dat er nu ook weer van alles komt o.a allerlei stands , testbank etc. was vorig jaar errug gezellig en...
  22. Brander

    Te koop voor honda 1000 RR vanaf 08

    Te koop varbon v/a spatbord van carbon ori honda racing nieuw samen dik € 600 nu in 1 koop voor € 275. is zo goed als nieuw heeft alleen een half jaar onder mijn 08 blade gezeten. graag mailen bij intresse.
  23. Brander

    Duo zitje R1 09/10

    Duo zit R1 bj 09/10 laat maar weten wat je er voor wilt hebben.
  24. Brander

    te koop db killer

    te koop db killer heeft gezeten op een kawa ZX10-R uit 04 , past misschien ook op andere lasers. € 20 ex verzenden mailen naar brander10@casema.nl
  25. Brander

    Te koop db killers laser hotcam

    2 nieuwe db killers voor laser hotcam's hebben ooit op mijn VTR SP1 gezeten , maar altijd zonder de killers. PM me maar wat je er voor over hebt. passen misschien ook op andere laser uitlaten.
Terug
Bovenaan Onderaan