Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Virus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Virus

    Diadora laarzen 43/44

    Bij deze mijn Diadora laarzen in de verkoop. Reden is dat ze mij toch niet helemaal lekker zitten! -O- Het is een maat 45 maar valt als 43/44. Ze nog ver nieuw, alleen wat kleine plekjes zoals je kan verwachten op witte laarzen. Nieuw hebben ze mij 220,- gekost, ik wil de...
  2. Virus

    Aplinestars textiel

    Beste MF'ers, ik heb een vraagje aan mensen die ervaring hebben met de textielen pakken van Alpinestars. Ik wil er graag een bestellen maar ik moet een idee hebben hoe ze vallen. Dus welke maat (in S, M, L, XL etc.) past er bij welke lengte gewicht. Nu zou normaal het antwoord passen zijn...
  3. Virus

    Richa combipak 48

    Omdat mijn andere advertentie opeens weg was nogmaals mijn Richa combipak aangeboden! Nu met deeplink naar de foto's omdat ze anders niet werkte. MP prijs is op het moment 235,-. MF prijs is 225,- 190,-. 185,- Nu bijna gratis voor MF moet echt weg! Pak is echt als nieuw, dus vanwaar...
  4. Virus

    Motor in busje vervoeren

    Beste mede-MF'ers, binnenkort ga ik waarschijnlijk mijn allereerste motor kopen. Nu ligt deze helaas op een behoorlijke afstand. Nu wil ik dus kijken of ik hem met een busje kan terug rijden. De vraag: Hoe zet je je motor dan het beste neer? En hoe maak je hem het veiligst vast? Het...
  5. Virus

    Richa combipak

    Prijsverlaagd (nu speciale MF prijs)! Moet weg, bod mag altijd! Bij deze wil ik mijn Richa motorpak te koop aanbieden. Pak ziet er werkelijk nog perfect uit, zelfs kneesliders zijn 100%. Helaas moet ik het pak verkopen omdat ik het destijds krap gekocht hebt en het me nu niet meer past...
Terug
Bovenaan Onderaan