Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: E®nst
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E®nst

    Paddock stand set Ducati (Multistrada / 1198 / Panigale)

    Paddock stand set (achter+voor) voor Ducati; 40mm as. Nieuwwaarde €400,- Vraagprijs €275,- Past op (lijst volgens Ducati Nederland): Diavel Diavel 2012 Diavel Carbon 2012 Hypermotard Hypermotard 2013 Hypermotard SP 2013 Hyperstrada 2013 Hypermotard 1100 EVO...
  2. E®nst

    Brembo HPK 310mm remschijf

    De remschijven zijn als nieuw, half seizoen mee gereden op straatmotor. Remschijven gaan weg in verband met aanschaf nieuwe motor waar al brembo schijven op zitten. De remschijven zijn nog 5,5mm dik, als nieuw dus! Buiten diamter: 310mm Binnen diamter: 100mm Dikte: 5,5mm Steek: 120mm...
  3. E®nst

    Brembo HPK 310mm remschijf

    -
  4. E®nst

    Brembo RCS 19 rempomp

    In verband met de verkoop van mijn motor heb ik nu in de verkoop een Brembo RCS 19 rempomp. Rempomp 1 seizoen gebruikt en wat een verschil met originele pomp die ik had :} Verkooptekst van de website Voordelen Brembo 19 RCS Radiale hoofdremcilinder: Ideaal voor enthousiaste circuitrijders...
  5. E®nst

    Suzuki Crescent GSX-R 600 K6

    Ik bied mijn zeer bijzondere GSX aan voor de verkoop, aangezien ik veel en graag naar het buitenland reis met de motor en een allroad motor hier praktischer voor lijkt. De motor heb ik twee seizoenen in mijn bezit gehad en heb er met veel plezier mee gereden. De KM-stand staat inmiddels op...
  6. E®nst

    Hét MF Motorweekend 2010 pre-meet: Mega Meeting!

    Hét MF Motorweekend 2010 pre-meet: Mega Meeting! De tweede 2010 pre-meet alweer! Informatie over de eerste pre-meet: Hét MF-Weekend 2010 pre-meet: 'n Grunn's rondje [hr] Inleiding Hét MF Motorweekend staat voor een weekendje motorrijden zonder Testosteron, Posen of scheuren...
  7. E®nst

    Het MF-Gooi Eifel weekend 2010

    Het MF-Gooi Eifel weekend 2010 UPDATE 03-05-2010 Definitieve routes toegevoegd. UPDATE 29-04-2010 Contactlijst, even invullen en naar mij mailen. Wanneer Vrijdag 7 tot en met maandag 10 mei. Uiteraard geldt voor iedereen vrijheid blijheid, wat betekent dat je ook...
  8. E®nst

    Gezocht: MSL groep 1: 12 aug

    Helaas net te laat met boeken. Mocht iemand om wat voor reden niet naar Zandvoort kunnen neem ik de dag graag van je over! :]
  9. E®nst

    [TK] Remus sport demper yamaha thundercat 600

    Deze demper zat op een Yamaha Thundercat 600 uit 96. Hij heeft 3 jaar onder deze motor gezeten dus er zijn wel 'gebruikssporen' aanwezig. Zie foto's. Wordt geleverd zoals afgebeeld op de foto. Vraagprijs is €100,-. Ik wil de demper ook naar je toesturen alleen dan zijn de verzendkosten voor je...
  10. E®nst

    [ZXR 400 '93] Stepje compleet

    Ik ben op zoek naar een compleet voetsteun voor de linkerkant van mijn motor. Er moet dus ook de bevestigingsplaat en de stang (bracket) die naar voren loopt naar het schakel mechanisme. Ben er al 1 op eBay tegengekomen maar ben naar iets goedkopers op zoek.
Terug
Bovenaan Onderaan