Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bankhamer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bankhamer

    onder 3°C niet stationair lopen

    Hoi! Mijn Aprilia Caponord heeft me ooit al voor de nodige raadsels gesteld, maar altijd is het nog gelukt om toch weer een oplossing te vinden. Maar nu heb ik er een die wel erg hardnekkig is, of misschien heb ik er niet vaak genoeg last van. Als het koud is, onder de 3°C wil de motor...
  2. bankhamer

    Kuipset voor Kawasaki GPZ 500S

    Volledige kuipset van een GPZ500S te koop. In verband met een ombouw naar café racer zijn deze delen overbodig geworden voor mij. Kuipen zijn in bijzonder goede staat voor bouwjaar van '89. De motor heeft slechts 30.000km gelopen en is volledig schadevrij. De set omvat: bovenkuip...
  3. bankhamer

    mistlampen

    Hallo allemaal, Ik rij sinds maart dit jaar op een Aprilia Caponord van 2001 rond. De motor bevalt me zeer goed en ik ben overtuigd hier nog vele km's mee te maken. Veel van die km's zijn in minder mooi weer of in het donker. De standaard koplamp geeft goed licht,maar toch wil ik meer...
  4. bankhamer

    TK: Kawasaki GPZ750 '84

    Hierbij biedt ik mijn kawasaki GPZ750 te koop aan. Motor is in goede staat en loopt altijd. km stand 72000km, afgelopen jaar bijna dagelijks mee gereden. Motor is nog lekker fel en technisch top. Voorvork is zomer 2010 gereviseerd, remmen, banden en kettingen zijn in goede staat en kunnen...
  5. bankhamer

    windscherm / werkplaatsboek Caponord

    Hallo! Weet iemand wat de beste oplossing is als je met je hoofd precies in de turbulentie zit op een Aprilia Caponord? Ik heb onlangs proefgereden met zo'n ding, maar vanaf de 80km per uur merkte ik al goed dat de wind precies op mijn helm beukt. Zijn er lagere of hogere schermen te...
  6. bankhamer

    Goede toerfiets, voor elk mogelijk gebruik?? Allroad Enduro?

    Hallo allen, Ik rijd sinds 7mnd met een GPZ750 rond. Beetje uitgekleed, soort van naked bike geworden. Nu 26 jaar oud, loopt goed en nog lekker rap! Hij is wel wat nukkig op de gas wat erg leuk is als het niet druk is, of tijdens een middagje rijden. Onderin ietwat traag, bovenin al snel geen...
Terug
Bovenaan Onderaan