Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PETER CBR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PETER CBR

    REVIT MOTOR JAS NYLON TE KOOP

    BIJNA NIET GEDRAGEN NYLON MOTORJAS TE KOOP MAAT LARGE MERK IS REVIT ZIET ER ALS NIEUW UIT MET THERMO BINNEN VOERING PRIJS 50 EURO
  2. PETER CBR

    dyno kit

    bij wie kan ik het beste een dyno kit voor een honda cbr 600 f laten plaatsen en testen
  3. PETER CBR

    clipons

    heb de vraag of de clipons van een VFR750 OP EEN HONDA CBR 600 PC 3 passen . honda clipons zijn 41 mm
  4. PETER CBR

    honda vfr 800

    goedeavond allen , kan iemand mij helpen met deze vraag wat is het verschil tussen een Honda Vfr 800 uit 1998-1999-2000 zit te twijfelen welke bouwjaar ik zou kopen staan er een paar mooi op marktplaats vandaar deze vraag . De andere vraag de km stand hoeveel km kunnen ze lopen en...
  5. PETER CBR

    zwarte leren motorbroekmet jas te koop mt 50

    zwarte leren motorbroek te koop met leren motorjas kleur rood/wit/zwart is geen combipak maar losse broek mt 50 en jas maat 54 voor 40 euro mag je het hebben. Of 20 euro voor broek of 20 euro voor jas als je niet allebei wilt
  6. PETER CBR

    leren combi motorpak te koop mt 50

    Mooi leren combi motorpak te koop zwart/wit merk firefox is hoogstens 6 x gedragen . De maat is 48 . De prijs is 150 euro
  7. PETER CBR

    sidi laarzen te koop kawa groen mt 44

    verkocht
  8. PETER CBR

    bougies voor honda cbr 600 f

    goedeavond wil me bougies vervangen voor een honda cbr 600 f bj 1998 wat raden jullie aan gewone bougies of irridium van ngk :)
  9. PETER CBR

    remolie voor honda cbr 600 f

    goedemiddag luitjes ik wil stalen remleidingen nemen nu is de vraag wat raden jullie me aan dot4 remolie of dot5.1 te nemen wat is het beste
  10. PETER CBR

    kleine en grote beurt honda cbr 600 f 1998

    goedeavond wat kost ongeveer een kleine beurt voor een honda cbr 600 f uit 1998 en wat doen ze precies allemaal en wat kost ongever een grote beurt voor een honda cbr 600 f 1998 en wat doe ze daar allemaal voor . ben ook op zoek naar een goei motorgarage/dealer die dit doet omgeving...
  11. PETER CBR

    voorschijfrem honda cbr 600 f 1998

    goedemiddag ik heb de volgende raad nodig zijn de linker en de rechter voorremschijf van een honda cbr 600 f 1998 hetzelfde .of zit er verschil tussen de schijven. En weet iemand of heeft iemand nog een linkerschijf te koop . dit ivm met schijfremslot dat er nog opzat had namelijk haast...
  12. PETER CBR

    te koop orginele honda cbr 600 f 1998 uitlaat te koop

    te koop een orginele honda cbr 600 f uitlaat bouwjaar 1998 voor een zacht prijsje mag je hem hebben (20 euro) is overbodig ivm andere uitlaat.
  13. PETER CBR

    spiegel honda cbr 600 f 1998

    goedeavond Ik ben op zoek naar spiegels voor een honda cbr 600f bouwjaar 1998 , maar niet de orginele spiegels met die rubbers weet iemand welke spiegels hier nog meer oppassen. mvg peter
  14. PETER CBR

    TE KOOP ORGINELE UITLAAT HONDA CBR BJ 1998

    TE KOOP ORGINELE HONDA CBR 600 F UITLAAT ZWART BOUWJAAR 1999 DOE EEN LEUK BOD EN JE MAG HEM HEBBEN
Terug
Bovenaan Onderaan