Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Martian Maniac

    Boek Snelle Motoren R.Brown gekocht

    Hey mede MF-ers, vandaag ben ik in Amsterdam De Slegte binnengelopen en daar zag ik dat het boek Snelle Motoren van Roland Brown in de aanbieding was voor 10 euro. Kan geen kwaad om mee te delen dacht ik zo (is niet bedoeld als spam, heb geen aandelen in Slegte). Het boek beschrijft snelle...
  2. Martian Maniac

    Nu op Discovery: Motoren!

    Hopelijk nog op tijd voor de liefhebbers, kga ff kijken :)
  3. Martian Maniac

    (Centraal) Kawa GPZ/GPX 600?

    Hallo mensen, ik heb dus sinds kort een kawa GPX 600R van '88 en vroeg mij af of er nog meer mensen zijn op MF die een GPZ of GPX 600 hebben. Ja ik weet dat er een GPZ/GPX forum is, maar daar is het wel erg rustig. En ja, ik weet ook dat er al een GPZ 500 topic is. Toch wilde ik kijken of er...
  4. Martian Maniac

    Mijn eerste motor gekocht!

    Hallo mensen, hierbij wilde ik jullie ff meedelen dat ook ik een volwaardige MF-er ben geworden. Ik ben sinds gisteren namelijk in het bezit van een motor! :) Het is wel een oudje en heeft hier en daar wat krasjes, maar ik ben er superblij mee. Voorlopig kan ik hier prima op rijden. Het gaat...
  5. Martian Maniac

    Gezakt! Waarom nou.....?

    Zo mensen, ik ga geen hele nieuwe thread aanmaken maar moest het wel ff kwijt. Ik hoorde afgelopen donderdag dat ik toch voor 1 april nog opnieuw op mocht. Namelijk 22 maart....vandaag dus. En deze keer ging het prima! Alle bijzondere verrichtingen in een keer goed, niet al te zenuwachtig en...
  6. Martian Maniac

    Motor-Forum laatste tijd vaak down?

    Hey, ik kan de laatste dagen regelmatig niet op het forum komen, wordt er werk verricht aan de server of is de server gewoon vaak down? Het ligt niet aan ons internet, want verder kom ik overal gewoon op. Vroeg het me gewoon af.... Greetz Martian
  7. Martian Maniac

    Ook maar ff voorstellen

    Hallo mensen van het Motor-Forum! ik zat al enige tijd te overwegen om motorrijlessen te gaan nemen (ik overdenk alles goed) en nu heb ik gisteren besloten dat het er nu maar eens van moet komen, voordat anderen (lees: ouders) mij konden bepraten en vertellen hoe gevaarlijk motorrijden wel niet...
Terug
Bovenaan Onderaan