Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 02thered
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 02thered

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    :W Welkom op het Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II :W Where power meets beauty De ZX14/ZZR1400 is de snelst accelererende seriemotor ter wereld, maar ook een toermotor die bijzondere makkelijk te berijden is op bochtige binnenwegen. Een motorfiets die technisch goed doordacht...
  2. 02thered

    Motorstalling Wateringen

    Beste iedereen, er is een grote opslagruimte beschikbaar in wateringen voor een motorstalling. Zoek je nog een ruime, veilige, droge, warme ruimte om je motor door te laten winteren zoek dan niet verder! Voor slechtst €25,- in de maand kan jou motor zonder enige moeite de winter door...
  3. 02thered

    Motorstalling Wateringen

    Beste iedereen, er is een grote opslagruimte beschikbaar in wateringen voor een motorstalling. Zoek je nog een ruime, veilige, droge, warme ruimte om je motor door te laten winteren zoek dan niet verder! Voor slechtst €25,- in de maand kan jou motor zonder enige moeite de winter door...
  4. 02thered

    Motorstalling Wateringen

    Beste iedereen, er is een grote opslagruimte beschikbaar in wateringen voor een motorstalling. Zoek je nog een ruime, veilige, droge, warme ruimte om je motor door te laten winteren zoek dan niet verder! Voor slechtst €25,- in de maand kan jou motor zonder enige moeite de winter door...
  5. 02thered

    Het Onderhoudstopic deel 1

    Dit topic is bedoeld om bepaalde relatief simpele onderhoud dat je zelf kan, zelf aan je motor te verrichten. Gewoon omdat het geld bespaard, leuk en leerzaam is! Ik denk dat het erg handig is om een topic te hebben waarin staat wat, waarom, wanneer en hoe je iets moet vervangen aan de motor...
  6. 02thered

    Zelf kappen maken, hoe en waarvan?

    Hoi, Ik had het idee om mijn kappen te vervangen door zelfgemaakte kappen, ik weet alleen niet waarvan. Het moet eruit gaan zien alsof er een paar platen (bijvoorbeeld staal) aan elkaar zijn gelast, ipv dat er een ronding in de kap zit, is het dan gebogen met hoeken. Het probleem is dat...
  7. 02thered

    25kw motor legaal op de weg

    ik heb veel informatie opgezocht, maar er is nog steeds verwarring. Ik ga binnenkort een motor kopen van 25kw, een kawasaki ninja 250R. Wat moet ik doen om met de motor legaal op straat te kunnen rijden zonder gezeik als ik wordt aangehouden? Ik heb al een verzekering gevonden die mij wil...
  8. 02thered

    verbruik kawasaki ninja 250R 2011

    hoi, ik heb overal al gezocht, maar zonder resultaat. Weet iemand het verbruik van de kawasaki ninja 250R uit 2011? b.v.d.
  9. 02thered

    motor importeren uit België

    hoooi, ik wil graag weten wat je allemaal moet regelen als je een motor vanuit België importeerd. Ik heb een mooie motor gezien in Brugge, maar die staat natuurlijk op een Belgisch kenteken. Wat moet ik allemaal doen om de motor te importeren? bij voorbaat dank
  10. 02thered

    te koop gevraagd: Honda VTR 250

    hoi, ik ben op zoek naar een honda VTR 250. Deze motor lijkt sprekend op een Ducati Monster. Omdat ik een beginnende motorrijden ben heb ik er een nodig van max. 25 kw. Ik vind dit een van de mooiste motoren en zou er daarom graag een willen kopen. Het probleem is dat er niet zo veel van...
  11. 02thered

    kosten motor

    hoi allemaal, ik wil een kawasaki gpz 500s kopen. De motor komt uit 1990, een oudje dus. Hebben jullie enig idee hoeveel kosten eraan vast zitten als ik er ongeveer 6000 km per jaar mee rijdt? Komen er nog meer kosten bij dan de wegenbelasting en verzekeringen? Ik hoop dat jullie mij met deze...
Terug
Bovenaan Onderaan