Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Daemon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Wat doe je als je geen ruimte hebt?

    Dan doe je dit met je motor: Oh ja, ik heb ff een Sony DSC-F505V camera in huis te leen. Dus ik ben ff wat aan het spelen. :) Hier nog een paar: Nog klein stukje: Eigen kilometers: })
  2. D

    Speling op de kabel van de koppeling

    Ik kan de speling op de kabel van de koppeling niet ver genoeg wegkrijgen. Als ik hem zo strak mogelijk stel (Op de twee punten, dus bij de hendel en aan het andere eind.) heeft de koppelingshendel nog 1 à 2 cm vrije slag. Dat is te veel. En dit is met een nieuwe kabel, daarvoor was het nog...
  3. D

    Digitale fotocamera's, ook geschikt voor motoren?

    Voor de vakantie komt er een digitale fotocamera. Nu is mij opgevallen dat er hier heel wat mensen zijn die zoiets bij d'r hebben op de meetings. Wat ook leuk is, is natuulijk rijdende motoren fotograferen. Nu ben ik benieuwd of dit met automatische toestellen is te doen? Zijn deze niet te...
  4. D

    Tips voor kneedownen:

    Hier en daar heb ik binnen andere topics handige dingen voorbij zien komen. Maar hoe leer je kneedownen. Bij een bocht naar rechts (klaverblad), wat moet je doen? Hoe hou je je linkerbeen, hoe je rechter? Hoe plaats je je voeten op de steppen? Hoe zit je, midden, voor of achter op de buddy? Zit...
  5. D

    Op de A27 Ducati 900SS (met passagier)?

    Kom je toevallig ook hier? Deze persoon was erg enthousiast! Was wel lache. Trouwens die Duc's zijn best snel!!!
  6. D

    Echte namen!

    Ben inmiddels wel benieuwd naar de echte namen (voornaam) van een aantal mensen na afgelopen zondag. Van sommige weet ik het al, anderen spreken voor zich. Maar ik ben hopeloos met het onthouden van namen, nu moet ik er twee onthouden! Dus begin bij jezelf zegt men: naam: Martin nick: Daemon
  7. D

    Startmotor even er af..

    Bij m'n SV moet de startmotor er even af, zit aan de voorkant. Ik neem aan als ik die er af haal dat de olie er uit loopt? Mag dat? En kan ik er dan snel ff een stuk doek in doen? (Uiteraard zorgen dat niets achterblijft.) Of loopt de olie er helemaal niet uit?
  8. D

    Bagagemogelijkheden op een sportmotor

    Ik zou eens willen weten wat voor bagagemogelijkheden er zijn op bijvoorbeeld de R1, Mille, GSX-R en de TL1000. En meer dan alleen je rugzak! maar > meer (op advies van Max ;) )
  9. D

    Waarom een S of een R?

    Die personen die een TL1000 rijden, waarom gekozen voor de S of juist de R. Alleen om het uiterlijke of ook nog iets anders? En vinden jullie zo'n TL niet erg zwaar? Alhoewel, mijn ZZR nog iets zwaarder weegt, heb ik hier rijdend geen hinder van ondervonden. En hebben jullie daarnaast nog...
  10. D

    Poohbeer: GoT linken..

    Ik zie dat je op GoT in je sig. gelinkt hebt naar hier. Hoe doe je dat? Het lukt mij niet. Als iemand anders het weet ook goed... :)
  11. D

    Ik kan hier geen reply posten:

    http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=3487 :(
  12. D

    Pimmetje, wel lache

    Vreemd genoeg heb ik hem hier nog niet voorbij zien komen. Hij is leuk vind ik, of je nou voor bent of tegen maakt niet uit denk ik. http://www.grapes.nu/grapes/39/movie.swf (Maar om ook nog ff iets nuttig te posten, is het een idee om één topic te maken waar deze onzin gepost kan worden?)
  13. D

    Stuur hard links en weer rechts

    Dat had ik vorige zomer bedacht ik me. Ik heb nooit begrepen waarom dit gebeurde. Ik reed ongeveer 110. Ineens een hobbel in de weg uit het niets. Ging er recht over en m\'n voorwiel kwam even los (achter weet ik niet). Bij het neerkomen slaat mijn stuur hard naar links, dan hard naar rechts om...
  14. D

    Polijsten

    Ik ben aan het polijsten geslagen! Mijn uitlaat zag er niet meer uit van in de pekel rijden. Hij was ooit glimmend, en nu vies bruinig. Hij is volledig roestvrij staal. Dat kwam mooi uit. Nou zitten er nogal kleine hoekjes hier en daar aan (steunen). Dit is niet op te schuren met een gewone...
  15. D

    Olie-verbruik

    Ik heb gemerkt dat mijn SV bij koude motor nogal wat blauwe rook naar buiten laat komen. Ook het verbruik is stevig, al is het nog niet onder de 1:1000 denk ik. Moeilijk schatten, ik heb het nooit bijgehouden. Zal ik eens gaan doen. Mijn SV heeft ruim 60K gelopen. Wat kun je daar aan doen? Of...
  16. D

    Waar haal jij je onderdelen?

    Als je zelf je remblokken vervangt of zo. Waar haal je dan die spullen? En van wat voor merk? Ik zou graag willen weten welke van de volgende dingen goed zijn: - Oliefilter - Luchtfilter: K&N? - Ketting - Tandwielen - Bougies Dat soort dingen.
  17. D

    Aluminium weer mooi maken..

    Hier en daar zit aan mijn SV aluminium. Dat is min of meer blank. Maar er zal wel een blanke laklaag overheen zitten? Er zit soort structuur in (hele fijne krasjes?). Als iets beschadigd is, hoe krijg je die structuur weer terug? Stralen of zo?
  18. D

    In Duitsland een motor kopen..

    Daar was zo\'n handige website van, net zoiets als motoroccasion. Ik heb al gezocht maar niet gevonden. Weet iemand hem nog?
  19. D

    Woon- / werk R1???

    Ik ben aan het kijken waar ik voor gaat sparen. Iets anders erbij wordt ff te gek. Dan heb ik er drie staan. Maar m\'n ZZR inruilen voor iets anders. Zit met dit lijstje in m\'n hoofd: - Suzuki TL1000S - Suzuki TL1000R - Aprilia RSV Mille - Yamaha R1 - Yamaha R6 De TL1000S vind ik erg mooi...
  20. D

    Simpele onderhoud... Hoe? Met tips..

    Ik wil eens een topic starten waarin simpele onderhoud staat beschreven inclusief handige tips. Misschien dat er een soort FAQ van gemaakt kan worden ooit? Denk hierbij aan: - olie verversen met filter - bandenspanning (bandenprofiel) - ketting spannen (met smeren) - vering instellen - ...
  21. D

    Yep eindelijk gelukt!!! Klaverblad rond..

    Het was vandaag heerlijk weer. Even een rondje gereden op m\'n Kawa. Even geoefend op een klaverblad. En ja! Ik heb rechtsom het maximale bereikt!!! In ene voel ik *krasch*, ow niet verder dus... Even later gestopt en gekeken wat ik precies op de bocht aan de grond heb gereden. Steppie, nee...
  22. D

    Zoeken binnen een topic?

    Is zoeken binnen een topic ook mogelijk. Sommige bestaan uit +200 reply\'s en tig pagina\'s. Als je dan iets wilt terugvinden is dat best moeilijk. Is het niet te regelen dat je dus ook op de betreffende pagina komt in plaats van alleen het topic van jou zoektocht? Of is dat er al? Ik bedoel...
  23. D

    [Game] SBK Superbike 2001

    Ik krijg Superbike 2001 van EA maar niet aan de praat... ;( Ik word er helemaal chagerijnig van. Weet iemand de oplossing? Alvast bedankt. (Ow ja, onder XP dan.)
  24. D

    Hier droom ik nou van:

    Staat in nummer 1 van het blad motor. Ga ik toch ff halen. Hoe doet hij dat zeg met zo\'n motor!!! (Snap nou waarom een R1 zo handig is.) Zag ik net via dat andere topic. Is Sjaak op z\'n motor (bekende naam...). Ik dacht altijd dat je daar een andere motor voor nodig had. Maar dat zou ik best...
  25. D

    Cross-motoren

    Wat zijn nou dé cross-motoren? Waarmee je zeg maar echt off-the-road gaat rijden als vakantie, met bepakking, de bergen in of zo, of naar een warm land met veel zand en zo... Ik heb geen idee...
Terug
Bovenaan Onderaan