Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: edwin026
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Haaksleutel, welke maat?

    Hallo Allemaal! Nu we met dit mooie weer al weer wat fijne ritjes achter de rug te hebben zit ik met een probleem! Ik wil de voorspanning van mijn veer verstellen maar kan nergens meer mijn haaksleutel vinden :( Nu heb ik op internet even zitten zoeken en gezien dat er allemaal verschillende...
  2. E

    Aluminium Reinigen

    Hallo allemaal, Ik zit met een probleem! op mijn fietske zitten, een zwarte Cbr 600f van 2000 zitten 2 stukken aluminum wat niet helemaal glad is. Nu is het probleem dat er aan een zijde een beetje een doffe/zwarte vegen op het aluminium zitten, ik heb al verschillende producten geprobeerd...
  3. E

    Gezocht origineel gereedschapset honda cbr 600f van 2000

    Hallo daar, Ik ben op zoek naar een origineel gereedschapsetje voor een honda cbr 600 f van 2000. Mijn huidige setje bij de motor is incompleet vandaar dat ik graag een ander wil. Wie heeft er nog 1 voor mij liggen? Groet, Edwin.
  4. E

    Even een voorstelrondje!

    Goede avond beste forum gebruikers! Vanmiddag heb ik mijn eerste motor aangeschaft welke ik woensdag op zal halen! Daarom werd het dus maar eens tijd om lid te worden bij dit mooie forum! Even kort voorstellen, mijn naam is Edwin Evers, nee niet van de radio. 22 jaar, en vanaf woensdag de...
Terug
Bovenaan Onderaan