Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Argos666
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Flyscreen Yamaha xsr700 NIEUW

    Te koop aangeboden: Een nieuw flyscreen voor een Yamaha xsr700. Nooit gemonteerd geweest en absoluut schadevrij. Nieuwprijs 154 euro. Vraagprijs 100 euro (excl. eventuele verzendkosten). Op te halen in Pernis-Rotterdam. Foto's staan helaas op z'n kant. Even je beeldscherm een...
  2. A

    Onderdelen Kawasaki ZXR750H en ZX9R 1996

    Te koop aangeboden: Complete kont ZX9R 1996 incl. subframe en verlichting. In zeer nette staat. Voorste zadel lichte beschadiging. 65 euro. Benzinetank ZX9R 1996. In zeer nette staat. 40 euro. Linker onder kuipdeel ZX9R 1996. Lichte gebruikssporen. Alle ophangpunten in orde...
  3. A

    Streetfighter stuur + diversen

    Te koop aangeboden: Chromen streetfighter stuur van het merk LSL 22mm dik. Breedte 82 cm. Incl. Nieuwe Harris handvatten en chromen stuurgewichten. Het stuur, de handvatten en de stuurgewichten zijn alleen gemonteerd geweest, maar verder nooit gebruikt. Tevens een setje gebruikte...
  4. A

    Voorspatbord streetfighter

    Te koop aangeboden: Voorspatbord voor een streetfighter. Nieuw en ongespoten. Nog nooit gemonteerd geweest, dus zonder bevestigingsgaten. Geen bevestigingsbeugels aanwezig. Vraagprijs 20 euro. Af te halen in Pernis-Rotterdam.
  5. A

    Stuurkuipje incl. koplampunit

    Te koop aangeboden: Stuurkuip incl. koplampunit. Origineel afkomstig van een Peugeot Speedfight 2 scooter, maar is ook ideaal te gebruiken op je streetfighter. Het setje is enkele jaren geleden nieuw aangeschaft, maar nooit gebruikt. Is dus nieuw en zonder beschadigingen. Koplampunit is...
  6. A

    Upside-down voorvork in een Kawasaki ZXR 750 H1???

    Ik ben in het bezit van een Kawasaki ZXR 750 type H1 uit '89/ '90. Origineel zit hier een normale voorvork in, maar ik zou graag willen weten of het mogelijk is om hier een upside-down voorvork in te plaatsen. Nu weet ik ook wel dat 'alles' mogelijk is, maar het moet wel redelijk plug en play...
Terug
Bovenaan Onderaan