Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kawakevin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Benzinepomp Honda cbr 929

    Goedenavond Heeft iemand toevallig nog een goed werkende benzine pomp liggen voor een 929/954. Mvg
  2. K

    Carbtune pro 4 verkocht

    Te koop carbtune pro 4 In goede staat 50,- Gekocht om een motor af te stellen daarna niet meer gebruikt.
  3. K

    Honda fireblade 929rr fighter project in onderdelen of compleet

    Te koop Honda fireblade 929rr streetfighter project Project staat al poosje dus mag nu weg compleet of in onderdelen. Motor is al voorzien van ABM kroonplaat met ABM risers en stuur en verlengde remleidingen. Tevens is het fighter kuipwerk al aanwezig incl koplamp en zou alleen nog even...
  4. K

    Diverse Streetfighter onderdelen

    Ik ben op zoek naar een koplamp masker, Bellypan, spiegels en stuurklemmen 22mm of complete superbike roonplaat voor cbr sc44 929. Dus mocht iemand nog wat hebben liggen dan hoor ik dat graag.
  5. K

    Voerrempedaal en Koppelingsdeksel Honda Cbr sc44 929

    Ik ben op zoek naar de koppelingsdeksel en voetremhevel van een Honda cbr sc44 fireblade 929
  6. K

    Diverse onderdelen Honda Cbr sc 44 fireblade 929

    Te koop wegens bouw fighter aantal onderdelen Honda Cbr sc44 fireblade 2000/2001 Koplamp goede staat 75,- Monozit kapje paar krassen makkelijk te repareren 25,- Achterlicht goede staat 5,- Orgineel boekje en gereedschapset teab Bestuurder en bijrijder zadel 15,- ps Bijrijders voetsteunen...
  7. K

    opruiming 60a70% complete sv650 2006 + veel extra delen

    Dit project is verkocht en krijgt een nieuw leven bedankt tlrboy voor het regelen van de koper
  8. K

    gezocht remlichtschakelaar voorrem bmw k1100LT met abs

    Hallo ik ben op zoek naar een remlichtschakelaar voor een bmw k1100LT met abs het gaat om het microschakelaartje wat onder het kapje bij de voorremhendel zit als iemand wat heeft hoor ik het graag gr
  9. K

    te koop compleet blok sv650 2003-2009

    Verkocht
  10. K

    gevraagt superbike stuur met bevestiging of kroonplaat sv650

    voor project opzoek naar een superbike stuur met bevestiging die op kroonplaat komen of met passende kroonplaat voor een sv650 alvast bedankt gr
  11. K

    gevraagt koplamp yamaha mt03 of vergelijkbaar

    voor project opzoek naar een yamaha mt03 koplamp of vergelijkbaar soort alvast bedankt gr
  12. K

    gezocht streetfighter koplamp/masker of adres hiervoor

    hoi weet iemand hier op het forum nog een streetfighterkoplamp/masker te koop of een adres in regio groningen of net over de grens in west duitsland. Ben opzoek naar het type met 2 kleine lampjes of een mooie koplamp geen losse ronde. gr
  13. K

    Banden overzetten in buurt van winschoten

    Hoi Is er toevallig iemand in de buurt van winschoten of assen die voor een mooi prijsje 4 banden voor mij kan demonteren en 2 weer monteren. Eventueel ook die 2 balanceren. Alvast bedankt.
  14. K

    suzuki sv650s zwart in onderdelen

    Verkocht
  15. K

    inhouden en backfire kawasaki zx9r

    hallo Vandaag na het derde ritje begon de motor in te houden als ik wat meer gas geef ook gaf hij een backfire. Ik heb voor de eerste rit de vlotterkamers al schoongemaakt omdat er een vlotter bleef hangen en hij de benzine uit de ramair gooide. Mijn vragen zijn: Wat zijn de mogelijke...
  16. K

    Maten voor controle frame zx9r uit 1999

    Hallo Ik heb dus een kawasaki zx9r uit 1999 met wat kuipschade. Op zich lijkt er niks mis met het frame en de voorpoten maar toch wil ik dit even controleren. Dus hoop ik dat iemand maten voor mij heeft zodat ik deze controleren voordat ik hem voor een fiks bedrag door een framerichter laat...
  17. K

    kawakevin

    Hoi Ik ben dus Kevin 24 jaar en kom uit winschoten. Ik ben nu de trotse bezitter van een kawasaki zx9r uit 1999 bewust gekocht met wat schade dus nog even wat sleutel werk voor de zomer begint. groetjes
Terug
Bovenaan Onderaan