Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jeroenski82
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jeroenski82

    Te koop: zgan Leren Rev-it GT motorbroek maat 48 lang

    Bij deze zet ik m'n leren motorbroek te koop. vind het een ontzettend mooi model, maar hij is gewoon echt een maatje te klein. Destijds gekocht en hij zat toen al een beetje krap, maar ik had verwacht dat ie beter zou gaan zitten. Helaas is dit niet het geval. Heb 'm ook niet vaak gedragen...
  2. Jeroenski82

    Kawasaki ZX6R gooit de hoofdzekering eruit. HELLUP

    MotorForummers, heb even een technische vraag voor jullie. Misschien dat jullie me met het volgende vage probleem kunnen helpen. Misschien hebben jullie ook al eens iets soortgelijks meegemaakt. :? Even ter verduidelijking het gaat in mijn geval om een ZX6R uit 2002 (met 636 blok). Was pas...
  3. Jeroenski82

    Kleen Air systeem Kawa ZX6R

    Heb al eens eerder iets gelezen over een soort van handleiding voor het verwijderen / modificeren van het Kleen Air systeem voor een Kawa ZX6R, maar die kan ik helaas niet meer vinden... :N Zelf heb ik een Kawa ZX6R uit 2002, maar nu vraag ik me af; hoe moet je dit doen en waarvoor dient het...
  4. Jeroenski82

    Kawa ZX6R 2002 welke caburatiekit?

    Hej, Sinds ik m'n Kawasaki ZX6R (636) uit 2002 heb, ben ik niet echt te spreken over de gasreactie. Daarom ben ik volop aan het googelen voor dit probleem. Het halve Motorforum heb ik al doorgelezen. Ondertussen ben ik al wel veel wijzer geworden, maar ik heb toch nog een vraagje aan de...
  5. Jeroenski82

    Jeroenski82 stelt zich voor :)

    Hallo MF-leden, Bij deze wil ik me even voorstellen; M'n echte naam is Jeroen, maar dat hadden jullie vast al geraden. Voor het geval dat je het wilt weten, ik rijd een Kawa ZX6R uit 2002, dus al met het 636cc blok. Heb 'm nu 2 jaar in bezit en ik zit er nog steeds met een onwijze big...
Terug
Bovenaan Onderaan