Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    Alpinestars combi pak

    In nette staat gebruikt sportief motorpak tekoop. Jas van Alpinestars met speed hump op de rug, alle ritsen / sluitingen werken goed. Broek van Alpinestars met knee-pads, alle ritsen / sluitingen werken goed. Schoenen van Alpinestars, alle ritsen / sluitingen werken goed. De jas kan aan...
  2. B

    Je gaat een nieuwe motor kopen???

    Goeiedag, Juist jij bent een potentiële koper!! Je hebt op internet de zoekmachine ingesteld op dat gene wat jij het mooiste vind. Na enig zoekwerk tracht je wat gevonden te hebben. Daar staat ze dan; glimt als een pareltje, de prijs is aantrekkelijk eigenlijk wat je zoekt. Je bent er...
  3. B

    Suzuki GSX-R 750 K7 zwart

    Tekoop aangeboden: Suzuki GSX-R 750 K7 (2007). In zeer nette staat goed onderhouden zwarte GSX-R met c.a. 19.000 km op de teller. De motor is motorisch in goede conditie en heeft op tijd de nodige onderhoud gehad. Reeds is vervangen/aangepast: - achterband nog geen 300 km oud...
  4. B

    Is dit kwalitatief goed spul?

    Wil wat kleine aanpassingen doen aan mijn GSXR750, En rem/koppeling hevels is daar 1 van. Nou ben ik via via op deze site terecht gekomen met dit artikel in de aanbieding: http://www.mymotor.nl/gsxr-600750-0609-korte-remkoppeling-hevel-p-2192.html Iemand hier ervaring mee? Mvg...
  5. B

    Website voor het opleuken van je motor

    Hallo Mf'rs ! Ik ben opzoek naar website's die motor onderdelen met duidelijke plaatjes aanbieden. Denk hierbij aan: - smoke lichtkapjes - carbon onderdelen - rem / schakel setjes Ik weet dat er al meerdere topics over zijn geweest, maar wat ik vind via zoek functie is zo'n...
  6. B

    Zometeen me motor ophalen !!!

    :]
  7. B

    Misschien domme vraag.. (maar toch handig)

    Waar kan ik bij een suzuki gsx-r aflezen hoeveel cc deze is? (aangezien de 600 en 750 ''identiek'' zijn?) Mvg, stefan
  8. B

    Eerste motor: R1 ??

    Hallo Mf'rs ! Zoals sommige van jullie hebben gelezen heb ik een twee weken terug mijn rijbewijs gehaald en ben nu dus ook in bezit van een geldig rijbewijs. Nu ben ik dus ook zoekende naar een motor en heb vanaf het begin af aan al een model in gedachten: Yamaha R1. Dus de stelling...
  9. B

    Zometeen examen ....

    Zenuwachtigggg !! Om 11:00 opwarmen, en rond 13:00 me examen !
  10. B

    Hi all

    Hoi, Bij deze wil ik mij even voorstellen omdat ik ook langzamerhand begin met posten op het forum. Ik ben Stefan, 22 jaar en woon in Hilversum. Ben druk bezig met lessen en ga 21 april afrijden !! :] Stiekem ben ik al wat opzoek naar een motor: R1 !!
Terug
Bovenaan Onderaan