Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: baukeekuab
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    VFR 800 FI nette, goed onderhouden motor

    Hallo allemaal, Ik ben inmiddels opzoek naar iets lichters om mijn vriendin de mogelijkheid te geven om relaxed te kunnen leren rijden. Inruil is mogelijk eventueel. Gaat om een zilveren VFR800 FI uit 99 met 63xxx kms, net ingereden dus. Onlangs volledig nagelopen en onderhoud gehad (bougies...
  2. B

    Honda VFR750 streetfighter partout interessepeiling

    Hi all, Ik ben inmiddels verhuisd, een heel eind van mijn sleutelhok vandaan. Tot mijn grote spijt kom ik er simpelweg even niet meer aan toe en een betaalbaarhok met stroom etc vinden in regio utreg blijkt ook nogal een opgave te zijn. Korte samenvatting: Vfr750, 30k gelopen (oude teller...
  3. B

    Complete kuipset r6 1999-2002

    Gezocht; kuipset compleet voor een r6 van 1999-2002. Bij voorkeur blauw. Ik ben benieuwd!
  4. B

    Koso DB02R

    Ik ben voor een project opzoek naar een Koso db02r teller. Mag alleen de losse teller zijn, maar moet wel zwart zijn! Iemand dit nog voor een zacht prijsje liggen?
  5. B

    Another RC36

    Hallo mede MFers, Normaal ben ik een stille meelezer op dit forum, maar nu ben ook ik begonnen aan iets! Een VFR750 RC36-2 is de fiets die omgebouwd gaat worden. Ik ben helemaal geen technicus, maar een bedrijfseconomie student, dus tips zijn altijd welkom! Doelen: Rijden in de zomer...
  6. B

    Yamaha R6 RJ03 met kenteken en verlichting evt in onderdelen

    Wegens erger wordende rugklachten te koop; Yamaha R6 van 1999. Motor heeft slechts 27553 km er op zitten en is motorisch in erg goede staat. Loopt lekker soepel zoals het hoort. Banden zijn Michelin Pilot Power 3 2ct, 300 km geleden er om gelegd, kunnen dus nog een hele tijd mee...
  7. B

    GS500 stationair vraag

    Hallo, Ik heb een tijdje terug mijn carbs schoongemaakt omdat deze vies waren. Alleen heb ik nu een probleem. Hij wil alleen bij 900 rpm stationair lopen. Als ik aan de stationairschroef draai tot 1200, valt ie niet meer lekker terug in de toeren. 900 vind ik iets te weinig, soms slaat ie...
  8. B

    Motor forum APP?

    Hallo, Zoals vele waarschijnlijk hiero, ben ik een android telefoon gebruiker. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om een motor forum app te maken? Lijkt me erg handig! En denk dat er wel veel mensen gebruik van zullen maken. Het is het enige wat ik nog mis op mijn galaxy s2 -O-...
  9. B

    GPR50->125

    Hallo streetfighterfans! Ben redelijk nieuw nog in het motorwereldje, Maar omdat ik toch wel vindt dat het een motor is nu, het project toch online! Al wel ervaren in de scooterbende enzo. Maar dat gaat vervelen, dus maar verder met motoren! Even voorstellen dan maar? Naam : Bauke van...
  10. B

    Vraagje over een webshop

    Hoi, Ik heb de koppeling van mijn TZR125 gister helemaal verdraait. |( Nu moet ik dus een nieuwe, en die vond ik in Engeland op deze shop: Motorcycle & Scooter Spares from A.J.Sutton Nu vroeg ik me af, is deze shop betrouwbaar? En hoe is de levering? Bvd, Baukeekuab
  11. B

    TZR 125 koppeling

    Hallo, Ik zoek voor mijn tzr 125 het boss koppeling deel. Zo heet het op veel sites. Zegmaar de houder voor de platen, Kan zo snel even niet op de naam komen. Hoop dat iemand iets heeft! Gr,
  12. B

    Baukeekuab

    Hallo dames en heren, Ik ben nieuw hier op t forum, en dacht laat ik me eens voorstellen. Ik ben Bauke van Sluis. 16 jaartjes oud nogmaar, maar volop bezig met schakelbrommers, en eigenlijk ook motoren. Woon in het hoge noorden, ja, paar km van jerryt af:) Volg het forum al een tijdje...
Terug
Bovenaan Onderaan