Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Big Sexy MF
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Big Sexy MF

    28e Motorzegening Grubbenvorst: 27 april 2014

    Beter heel vroeg dan te laat :) Op zondag 27 april organiseert MC 't Murke weer haar jaarlijkse motorzegening. Veul bezoekers, en veul motoren te zien. vanaf 's morgens begint het vol te lopen, rond het middaguur begint de zegening gevolgd door een toertocht. meer info: Home...
  2. Big Sexy MF

    Mail notificatie wanneer PB bericht ontvangen wordt?

    Heren mods/beheerders, is er ook een mogelijkheid om een mailtje te ontvangen wanneer je een privebericht hebt ontvangen? Notificaties op topics werkt prima, alleen kan ik de functie voor privediscussies nergens vinden (of ik kijk erover heen). ook de zoekfunctie levert niets op. Alvast...
  3. Big Sexy MF

    Startknopmechanisme/rechter knoppenset Kawa ZXR750

    Mijn startknop is afgebroken en ik mis daarbij nu ook een veertje/plaatje wat erachter zit. Zoek dus de complete unit of evt alleen alle onderdelen van de startknop. Contact via pb.
  4. Big Sexy MF

    Doorslippen koppeling ZXR750

    Beste Techneuten, sinds de aankoop van mijn ZXR een half jaar terug, had ik last van soms een doorslippende koppeling en moeilijk schakelen in de 1 en 2. Daarom laatst de koppelingsplaten, tussenplaten, koppelingsveren en olie vervangen. Olie is 10w40 synthetisch van valvoline (voor...
  5. Big Sexy MF

    missend draadeind ABM superbikestuur voor stuurgewicht

    Beste MF'ers, ik heb een zxr met een superbike conversiekit van ABM, en heb op de stuureindes bij de handvaten maar aan 1 kant een draadeinde erin zitten voor een stuurgewicht. Momenteel zitten er dus geen op, maar omdat ik motortrillingen in het stuur heb, waar ik bij sommige...
  6. Big Sexy MF

    ZXR 750 Topic deeltje 7: Seriously Easy Going....

    Na 3 jaar, 7 maanden en 13 dagen eindelijk deel 7 voor de ZXR 750 liefhebbers! Wat ging hieraan vooraf : Het ZXR750 topic ZXR750 topic [2] ZXR750 Topic [3] ZXR750 topic [4] ZXR750 Topic [5] ZXR750 Topic [6] We kunnen allemaal weer beginnen met spammen! Kijken of we dit...
  7. Big Sexy MF

    Belastingsonafhankelijk knipperlicht relais

    beste forummers, vandaag 2 led knipperlichten gehaald (jep, weer een led topic :W ), en ik moet gebruik gaan maken van belastingsweerstanden of een belastingsonafhankelijk knipperlicht relais. Heb voor 2x gloeilamp en achter nu 2x led. Nu blijft zowel voor als achter constant branden, maar...
  8. Big Sexy MF

    frictieplaten ook vervangen zxr750?

    beste techneuten, vandaag de koppelingsplaten van de zxr eruit gehaald, maar ik zit nog met wat vragen: dit zijn alle platen, genummerd en wel er zijn 2 tussenplaten die echt warmte vertonen, de rest is eigenlijk gewoon van kleur. ze hebben wel allemaal die puntjes erin...
  9. Big Sexy MF

    Ongeval door snelheidscontrole?

    Reed vanmorgen op de A58 bij Tilburg zuid, toenineens alles stilstond. Geen matrixborden nog, dus net gebeurd. Iedereen ging naar 1 rijstrook toe, blijkbaar dus 2 afgesloten of niet doorgankelijk. Dichterbij gekomen zag ik eerst de fiat 500 liggen met een behoorlijk remspoor ervoor: 5...
  10. Big Sexy MF

    knipperlicht probleem zxr 94

    Beste mede spammers, ik ga morgen naar een ZXR750 uit november 94 kijken volgens de verkoper een prima motor, maar met 1 klein probleempje: de knipperlichten werken niet helemaal naar behoren. als ik het me goed herrinner: -linksvoor wel, rechtsvoor niet, linksachter niet, rechtsachter...
  11. Big Sexy MF

    welk onderhoud bij welke km stand/fazer 600, 1998

    Ik heb een leuke fazer 600 te koop zien staan uit 98 km stand is een kleine 35000km het probleem: het onderhoud is niet echt bekend. 2 maanden geleden nieuwe achterband, en een vriend heeft het "eea aan sleutelwerk" gedaan, en de ketting gespannen. ketting+tandwielen zijn over paar 1000...
  12. Big Sexy MF

    Voertuigkennis op avd examen

    beste mede MFers, zo slim als ik ben heb ik mijn theorieboek netjes na de theorie verkocht. nu blijkt, dat op het AVD examen voertuigkennis ook getest wordt (oliestand, remmen, dodemansknop etc). Dit stond in het theorieboek..... wat verkocht is. weet iemand waar ik dit nog na kan...
  13. Big Sexy MF

    eigenbouw kenteken zonder bouwjaar?

    Beste mede MF ers, ik heb ergens een motor zien staan op eigenbouw kenteken, maar het enigste wat me dwars zit is dat het een eigenbouw kenteken betreft zonder bouwjaar. hoe kan zoiets nu gebeuren? fout bij de RDW, papieren niet in orde? in mijn belevenis moet er altijd een bouwjaar...
  14. Big Sexy MF

    Streetfighter helm ervaringen?

    Beste mede MF'ers, ik moet nog een helm aanschaffen, en de streetfighter helmen spreken me enorm aan. Ik vind de normale integraal helm te normaal, en een jet of police helm wil ik niet ivm veiligheid van de kin etc. nu spreken de helmen van Bandit me wel aan, leuk design en model...
  15. Big Sexy MF

    Motor Theorie boek

    wegens het behalen van de theorie gaat mijn boek weer de verkoop in. is door mijn voorganger ook al gebruikt, maar ziet er prima uit.... geen aantekeningen of missende paginas. ISBN: 9067990884 VekaBest: Theorie Leren Motor Verkeersregels met nieuwe regels gedragscode filerijden...
  16. Big Sexy MF

    hardtail vs softtail

    Beste mede MF'ers, aangezien ik nieuw ben in de motor scene (nog aan t lessen) maar straks wel een leuke chopper wil kopen, wil ik via deze weg wat info inwinnen. ik ben helaas allergisch voor op "alledaagse" voertuigen te rijden, met uitzondering van de werkbus want die is van de baas...
  17. Big Sexy MF

    Big Sexy: van 4 naar 2 wielen...

    Beste mede MF-ers, ik zal me in het kort even voorstellen. Ik ben Mark, 27 jaar en kom uit Heythuysen, vlakbij Roermond, Limburg. Vanaf mijn 18e ben ik al gegrepen door het customizen virus, altijd sleutelen aan auto's. Dit specifiek in het merk Opel, hiermee doe ik dus customizen...
Terug
Bovenaan Onderaan