Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Gixxer Bassie

    Slippende koppeling GSX-R600 K7 boven 10.000 RPM

    Goedenavond, Een vriend van me had een paar weken terug last van een slippende koppeling boven 10.000 RPM. Op verzoek alle koppelingsplaten geïnspecteerd en direct vervangen. De beklede platen waren hard geworden en de metalen platen waren blauw en paars met verbrande stukken. Daarnaast ook...
  2. Gixxer Bassie

    Suzuki GSX-R1100 in onderdelen te koop

    Deze Suzuki GSX-R1100 gaat in onderdelen de deur uit. - Bouwjaar: 1996 - Motorblok: 22.000 km De motor start en rijdt zoals het hoort. De motor had bij de vorige eigenaar een probleem met de tweede versnelling. Dit is bij JVS gerepareerd. Onderhoudsfactuur aanwezig. Tank en kuip zijn...
  3. Gixxer Bassie

    Suzuki GSX-R / GSXR 750 uit 1993 in onderdelen te koop

    Te koop: Deze motor wordt in onderdelen verkocht. - Bouwjaar: 1993 - Km-stand: 35.000 Werkelijk in nieuwstaat en loopt als een zonnetje. Onder andere: - Nieuwe banden VERKOCHT - Upside down voorvork - Zo goed als nieuwe Laser uitlaat VERKOCHT - Digitale teller VERKOCHT -...
  4. Gixxer Bassie

    GSX600F in onderdelen te koop. GSX 600F GSX600 600 F

    Te koop in onderdelen: Lucky strike motor: 35.000 km Zwarte motor: 58.000 km Alles mag voor weinig weg!
  5. Gixxer Bassie

    Suzuki GS500e / GS 500 / GS500 in onderdelen te koop

    Deze, en nog vele andere GS'jes, worden in onderdelen verkocht. Bij interesse hoor ik het graag. Onderdelen gaan voor kleine prijzen weg! Met vriendelijke groeten, Bas
  6. Gixxer Bassie

    In onderdelen te koop: Suzuki GS500 / GS 500 / GS500e

    Deze Suzuki GS500e wordt in onderdelen verkocht Set wielen met nieuwe banden: €175,- Cockpitje: €45,- Koplamp inclusief steunen: €45,- Motorblok: €300,- Tank: €40,- Kettingset zo goed als nieuw: €55,- Voorvork in zeer goede staat: €95,- Rest van de prijzen is op aanvraag via PB...
  7. Gixxer Bassie

    ABM kroonplaat + stuur GSX-R 1988

    Bij dezen te koop: ABM kroonplaat + stuur + stuurgewichten + korte nieuwe RVS remleiding (tot de verdeler onder het balhoofd) Afkomstig van Suzuki GSX-R 750 1988 Set is zo goed als nieuw! Prijs is €195,- voor de gehele set
  8. Gixxer Bassie

    GSX-R oliekoeler 1988 || Interessepeiling||

    Bij genoeg interesse wordt deze motor gestript en verkocht in onderdelen. - Frame met kenteken en papieren - Voorvork - Motorblok - Velgen - Carburateurs - Yoshimura uitlaat - Enz.
  9. Gixxer Bassie

    Verlichting en toerenteller doen ontzettend raar! GSX-R '89

    Motorliefhebbers, ik zit met een raar probleem bij mijn GSXR 750 uit 1989. De motor is door de vorige eigenaar voorzien van dubbele verlichting. Tevens zitten er volgens mij andere lampen in, want het lichtbeeld is niet als origineel. Xenon? Maar nu, Tijdens het rijden gaat de hele tijd...
  10. Gixxer Bassie

    Onderdelen voor Suzuki GS500 / GS500e / GS 500

    Onder andere deze Suzuki GS500e uit '93 wordt gesloopt en verkocht in onderdelen. Laat maar weten wat u zoekt. - Motorblok met zeer weinig kilometers! 24.000 km - Velgen - Cockpit/tellerset - Uitlaat (in zeer goede staat) - Enz. Over de prijs worden we het wel eens!
  11. Gixxer Bassie

    Suzuki GS500e / GS500 / GS 500 heel veel onderdelen!

    Vrijwel alle onderdelen voor Suzuki GS500 op voorraad Laat maar weten wat je zoekt, dan kijk ik of ik je kan helpen - Originele uitlaten - Voorvorken - Electra - Frames - Kabelbomen - Remmen - Goede remschijven voor en achter - Velgen met (vrijwel nieuwe) banden - Enz. - Enz...
  12. Gixxer Bassie

    Rare maat sluitschakel of ???

    Goeie avond allemaal! Voor mijn RGV250 ben ik op zoek naar een sluitschakel voor een 520 ketting. Ik ben diverse dealers en zaken langs gegaan, maar geen van allen kon mij helpen. Schijnbaar zijn er verschillende soorten sluitschakels, maar welke moet ik nu hebben? Op de ketting zelf...
  13. Gixxer Bassie

    Kuchende GS500 wil niet aanslaan

    Hallo allemaal! Na een paar uur proberen is het nog steeds niet gelukt om de GS weer aan de praat te krijgen. Ik heb goede vonken. En er komt benzine uit de vlotterbak als ik het schroefje uitdraai. Tevens zit er een goede accu op en gaat het blok goed rond. Voordat ik de Carbs eraf haalde...
  14. Gixxer Bassie

    Sticker op tank onder blanke lak?

    Hallo allemaal. Laatst heb ik een mooie tank kunnen bemachtigen van een gs500. Het betreft een rode tank met witte suzuki stickers erop. Nu is mijn vraag: Deze stickers zitten toch onder de blanke lak? En aan eén kant laat de lak op de sticker wat los. Dit is geen gezicht en ik wil...
  15. Gixxer Bassie

    Suzuki gs500e / gs 500 / gs500 in onderdelen te koop

    Ik heb weer een GS500 te koop staan. Ik had alleen de tank, de kappen en wat kleine onderdelen nodig, maar moest de motor in zijn geheel overkopen. Laat maar weten wat u zoekt. Alle onderdelen zijn nog beschikbaar! Alle onderdelen mogen wederom voor zachte prijsjes weg, want ik kan er...
  16. Gixxer Bassie

    Wie o wie wil deze bochten van me overnemen?

    Te koop: Uitlaatbochten Suzuki Gsxr 750 1991 Ik kan er niks meer mee doen en ze mogen voor een prikkie weg!
  17. Gixxer Bassie

    Kenda noppenbanden

    Ik heb nog twee nieuwe Kenda noppenbanden liggen voor de liefhebber! Er is één keer de zwarte cross mee gereden Voor: 4.60-17 Achter: 130/90-17 Mogen voor weinig weg!
  18. Gixxer Bassie

    2x GS500e in onderdelen

    De laatste loodjes: - Kleine motorische onderdelen, zoals nokkenassen, NAKS, benzinekraan - Remklauwen €15,- per stuk - Remschijf achter €35,- - Achterschokbreker €15,- - Cilinder met zuigers €50,- - Achterlicht €10,- - Kabelboom €30,- - Toerenteller €15,- - Complete cockpit €40,- -...
  19. Gixxer Bassie

    Motor loopt af en toe op 1 cilinder

    Mijn GS500e uit 1991 loopt af en toe maar op 1 cilinder... Ik heb het volgende gedaan: -Kleppen gesteld -Carburateurs gereinigd en gesynchroniseerd -Bobines doorgemeten en vallen allebei binnen de toleranties met de weerstand -Nieuwe bougies erin gezet Als ik de motor start loopt hij...
  20. Gixxer Bassie

    Roestpuntjes onder de lak??

    Hallo lezers Wie kan mij duidelijkheid geven? Mijn suzuki GSX-R 750 van 1991 heeft last van roestpuntjes op de tank. De tank zit netjes in de lak en vertoond geen deuken. Onder de blanke lak op de suzuki letters zitten kleine bruine puntjes aan beide kanten van de tank. Hoe kan...
  21. Gixxer Bassie

    Benzinekraan Suzuki GS500

    Hallo Techneuten! Sinds korte tijd ben ik de trotse bezitter van een GS500 '91. Hij was in zeer slechte staat toen ik hem kocht, maar heb hem nu aan het lopen gekregen. Carburateurs schoongemaakt en gesynchroniseerd, kleppen gesteld en de bougies nagekeken. Na een paar rondjes gereden...
  22. Gixxer Bassie

    Gaat dit passen? Remschijven Honda op Suzuki

    Hallo allemaal! Ik heb een vraagje: Passen de remschijven van een Honda CBR600f '96 op een Suzuki Gsx-r750 '91 ? Zijn remschijven vaak hetzelfde of verschilt het per merk? Alvast bedankt!
  23. Gixxer Bassie

    Gezocht: Gasnaald voor Carburateur GS500e

    Ik ben op zoek naar een gasnaald voor de carburateur van mijn Gs500e Wie kan mij hieraan helpen? Bas
  24. Gixxer Bassie

    Onderdelen Suzuki GS500e uit '92

    Hallo MF-ers! Om wat te kunnen sleutelen wil ik een motor erbij kopen. Ik sta op het punt om een Suzuki GS500e uit '92 te kopen voor belachelijk weinig geld. Motorisch is hij niet in orde. ( loopt maar op één cilinder ) De Km-stand is ongeveer 70.000Km Nu wil ik het blok helemaal uit...
  25. Gixxer Bassie

    Remschijven knarsen bij achteruit lopen met motor

    Goeie avond! Dit wordt mijn eerste topic.. Ik ben Bas en ben sinds 2 jaar in het bezit van een Suzuki Gsx-r 750 uit 1991. Al 1.5 jaar lees ik mee op het forum en ik heb al heel wat tips kunnen gebruiken. Echter nu zit ik met een probleem... Mijn motor heeft voor volledig zwevende...
Terug
Bovenaan Onderaan