Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vonfoxie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vonfoxie

    Suzuki GSX-R 600/750 k6/k7 - Onderdelen

    Op zolder heb ik nog een doos staan met GSX-R k6 / k7 600 / 750 onderdelen. Rij al een tijdje zelf geen GSX-R meer, dus deze onderdelen mogen weg. Achteras: € 25,- http://img545.imageshack.us/img545/5070/img2976wc.jpg Knipperlicht linksachter: € 20,-...
  2. vonfoxie

    Navigatie: Chinese meuk (Peaklife, Rage, Mappy, etc)

    Deel 1: Mappy mini 330 vs Peaklife chinees Systemen: Mappy mini 330 Onbekend..? Peaklife - 3.5 Inch Motorcycle GPS Navigator (All Terrain Edition) This product is out of stock, and not coming back. Rage- 4.3 Inch Motorcycle GPS Navigation System 103.38 € Tip: Verzenden...
  3. vonfoxie

    Inrijklem - steadystand

    Ik ben opzoek naar een inrijklem / steadystand. Omdat ik deze ook wil gebruiken op een aanhanger heb ik wel twee belangrijke eisen: - bovenste/voorste beweegbare deel, moet uit één deel bestaan en liefst met simpl los klik systeem (ivm overzetten op gelaste houder) - onderste/achterse...
  4. vonfoxie

    Suzuki GSX-R 600 k6 k7 onderdelen

    Nu mijn motor weer helemaal gemaakt is heb ik nog wat spullen over die ik in de over bevinding heb. Omgeving: Delft (zuid-holland) Achteras: € 25,- http://img545.imageshack.us/img545/5070/img2976wc.jpg Knipperlicht linksachter: € 20,-...
  5. vonfoxie

    kuipset Suzuki GSX-R 600 K6

    Ik ben op zoek naar een complete kuip set voor mijn suzuki gsx-r 600 k6. Wie o wie kan me hierbij helpen? Alvast bedankt :)
  6. vonfoxie

    Motor Veiling

    Ik weet niet of iedereen hier bekend mee is, maar dit kwam ik tegen op het internet: Kavelcategorieën - Motoren te Hoevelaken - BVA Auctions - online veilingen Misschien dat iemand er iets aan heeft? @mod: als het verkeerd staat, mijn excuses hiervoor.. uiteraard mag je me post dan...
  7. vonfoxie

    VonFoxie

    Hallo allemaal, Mijn naam is Nils, ben 23jaar. Ben momenteel bezig met het halen van me A-rijbewijs en t gaat al aardig moet ik zeggen. Verder zit ik al zo'n 5+ jr bij defensie, hierdoor kan ik alleen op de woensdag avond lessen bij mijn kazerne in de buurt. Zodra ik me papiertje (pasje)...
Terug
Bovenaan Onderaan