Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. theridingman

    Honda Wave 110i

    Lijkt me pure fun voor stadsritjes. Een combinatie van een brommer en een scooter, kettingaandrijving, met semi-automatische versnelling (nog zelf schakelen maar niet ontkoppelen). Ik was info aan het opzoeken maar de zoekfunctie bracht totaal niks over deze Honda Wave 110i naar voor. Dus ben...
  2. theridingman

    zadeltas gezocht

    Hoi allemaal, Om wat meer bagage kunnen mee te nemen, maar toch niet een (naar mijn mening) lelijke topkoffer te moeten plaatsen zoek ik een zadeltas. Ik vind wel modellen die met riempjes moet worden vastgemaakt, maar die moet je dan ook telkens vast/losmaken. Je hebt zo van die...
  3. theridingman

    motorscooter gezocht die voldoet aan volgende kenmerken

    Ik zoek een scootertje voor erbij. Zal voornamelijk gebruikt worden door mijn vrouw om samen al eens een tochtje te rijden. mijn vrouw heeft geen motorrijbewijs en zal dus met haar B-rijbewijs op een 125cc stappen. Ook heeft zij problemen om haar been omhoog te brengen en daardoor moet het...
  4. theridingman

    welke motoscooter in het 400cc segment?

    Dat ik volgend jaar een motoscooter ga kopen staat vast. Na jaren motoren gereden te hebben (en heel even een honda sh300i) ben ik het schakelen gewoon beu. Je kent dat wel, je hebt motorvrienden en daarmee ga je geregeld rijden bij mooi weer. Pochen bij elkaar hoe diep je wel in die bochten...
  5. theridingman

    bromscooter vs auto

    Ik weet dat dit een topic is voor motorscooters, als een moderator hier een probleem mee heeft dan begrijp ik volkomen dat dit verwijderd wordt. Maar ik wil toch eens even op jullie meningen een beroep doen, geen idee waar ik het beter kan vragen dan waar alle scooterfanaten bij elkaar zijn...
  6. theridingman

    wat doet een bazazz (in vergelijking met een powercommander)

    Heb de zoekknop al gebruikt, maar er is niets over te vinden. Dit is mij aangeraden om op mijn cbr250r te laten plaatsen nadat ik mijn akaprovic met voorbocht laat plaatsen om maximale opbrengst te garanderen. Dit komt echter van een Amerikaans cbr250r forum. Heb er nog nooit van gehoord en...
  7. theridingman

    Wie blijft er bewust 25kw rijden en waarom?

    Velen, ik denk de meesten hier, die rijden 25kw omdat de wetgeving dit hen verplicht, ze kijken ernaar uit om zo vlug mogelijk een zwaardere motor te nemen, of de begrenzing van hun huidige motor te laten verwijderen. Toch zullen er ook mensen zijn die bewust 25kw blijven rijden, ook al zijn ze...
  8. theridingman

    vastlijmen of reveteren?

    Hey allemaal, Op mijn motor zou ik op de kuip onderaan een sticker willen plakken. Maar dat deel van het kuipwerk is in zo een soort mat plastic gemaakt waarop de zelfklevendheid van de sticker weinig vat op heeft. Dus dacht ik om de sticker op een dun (plastic) plaatje te kleven, en het...
  9. theridingman

    aan welke eisen moet je motorscooterdealer voldoen voor jou?

    Zoals diegene al weten die het motorscooter onderdeel een beetje volgen... volgend jaar komt er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe motorscooter, de beverly350. Mijn eerste Italiaan, en na vele jaren een goede band te hebben gehad met mijn huidige dealer moet ik dus elders gaan. Ik heb keuze...
  10. theridingman

    wie heeft last van shimmy in zijn stuur op de scooter?

    Ikzelf op mijn sh300i heb er totaal geen last van, en het begrip "shimmy" was me dan ook vreemd. Tot ik vandaag aan de babbel was geraakt met een collega die zijn motofiets had ingeruild voor een peugeot sattelis scooter en hij is er niet zo blij mee. Er zou een soort van "slag" in zijn nieuwe...
  11. theridingman

    motorfiets als enige vervoermiddel

    hallo allemaal, Wij hebben thuis 2 auto's en een motoscooter. Auto wordt gebruikt door mij vrouw om te gaan werken en als gezinswagen, boodschappen doen, uitstapjes enz... de motoscooter uitsluitend door mij om voor woon/werk, toertochtjes, en alle verplaatsingen die ik moet maken wanneer...
  12. theridingman

    te koop motorkledij grote maten

    wegens groot gewichtsverlies zijn mijn motokleren (veel) te groot geworden. - textiel broek maat 4xl merk: eko (dat is een huismerk van volgende winkel EKO Motorwear ) staat: als nieuw, slechts 1 seizoen mee gereden, volledig waterdicht (waterdicht membraam) en niet van nieuw te...
  13. theridingman

    kosten doen voor oude, of ineens nieuwe nemen?

    Ik heb mijn zumo 550 als één van de eerste die uitkwamen na de streetpilot. Dus is al enkele jaartjes oud. In die jaren zijn door verschillende omstandigheden zowat alle toebehoren stuk of verloren gegaan. MAAR de zumo werkt nog perfect ;) De motohouder met stuurverbinding en voedingskabel heb...
  14. theridingman

    gps vraagje

    Ik heb mijn zumo 550 als één van de eerste die uitkwamen na de streetpilot. Dus is al enkele jaartjes oud. In die jaren zijn door verschillende omstandigheden zowat alle toebehoren stuk of verloren gegaan. MAAR de zumo werkt nog perfect ;) De motohouder met stuurverbinding en voedingskabel heb...
  15. theridingman

    the riding man stelt zich voor

    Hallo allemaal, Ik kom uit België/vlaanderen. Heb al 11jaar mijn motorrijbewijs en ben begonnen met een kawasaki gpz500s welk een heel oude versleten occassie was, maar ideaal als eerste opstapmoto om de kneepjes van het vak te leren. Dan een honda shadow 1100classic edition, daar heb ik...
Terug
Bovenaan Onderaan