Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Daan_M
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Daan_M

    te koop kuipdelen Bandit 600 s '96

    Ik heb nog een setje rode kuipdelen liggen incl. beugel en lamp. rechterzijde is kapot gegaan door een val. Af te halen voor een krat Hertog Jan. Omgeving Amersfoort
  2. Daan_M

    xtz 750: brandstof lek

    Mijn super tenere lekt benzine ergens bij de carbs. Ik ga vanavond de tank eraf halen om te kijken wat het kan zijn maar als iemand al een idee heeft wat het kan zijn kan ik gerichter zoeken naar het probleem. Zoals ik al zei loopt er ergens rond de carbs benzine weg maar ik weet niet precies...
  3. Daan_M

    XTZ 750 Super Ténéré - Deel 8

    [hr]20 mei 2012 XTZ Super Ténéré meeting! Aanmelden kan hier: XTZ750 supertenere MEETING 20 (en 19) mei [hr] deel 1: XTZ 750 Super Tenere deel 2: XTZ 750 Super Tenere - Deel 2 deel 3: XTZ 750 Super Ténéré - Deel 3 deel 4: XTZ 750 Super Ténéré - Deel 4 deel 5: XTZ 750 Super...
  4. Daan_M

    Suzuki GSF 600 Bandit uit '96, inruil mogelijk

    Nette Suzuki Bandit 600 met weinig km's. Hij rijdt zonder problemen en verbruikt geen olie. De bandit was een S en is omgebouwd naar een N. Km stand zal nog wat oplopen want er word nog op gereden. De km stand is nu 27000 De banden kunnen nog een tijdje mee. Remmen zien er goed uit. Er...
  5. Daan_M

    Bandit 600 onderdelen

    Ik zoek een stel voorvork poten voor een bandit 600. ook ben ik op zoek naar de volgende onderdelen. - koplamp plus koplamp oren. - rempedaal - eventueel steps. - en dus de voorvorkpoten
  6. Daan_M

    tips voor beginner?

    hey mensen, ik ben bezig met mijn rbw en heb net mijn avb binnen en de rest zal wel niet zo lang meer duren. Logisch dat ik dus aan het kijken ben voor een leuke motor en wil graag een naked. Liefst eentje waar ik zelf aan kan sleutelen. Mijn budget is niet zo heel groot dus ben aan het...
  7. Daan_M

    Fzs naked?

    hey mensen, ik ben bezig met mijn rbw en heb net mijn avb binnen en de rest zal wel niet zo lang meer duren. Logisch dat ik dus aan het kijken ben voor een leuke motor en wil graag een naked. Liefst eentje waar ik zelf aan kan sleutelen. Mijn budget is niet zo heel groot dus ben aan het...
  8. Daan_M

    Daan_M

    Nou verrassend genoeg heet ik dus Daan :P Ik ben 25 en nu bezig met mijn rbw afgelopen maandag de eerste les gehad en meteen met mijn steps over de grond gegaan hehehe Nu zal iedereen wel denken pff groentje maar ja vond het erg "kicke" en ben dus meteen helemaal verslaafd. Nu zo snel...
Terug
Bovenaan Onderaan