Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bigscale62
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Misschien tijd voor eigen topic voor Alex Marquez?

    Heeft deze veelbelovende wereldkampioen al een eigen Topic verdiend?
  2. B

    Wie maakt nieuwe topic voor Mark Marquez?

    2 voudig wereldkampioen Marquez verdiend een gave nieuwe topic. Zelf heb ik de handigheid niet. Wie maakt een rete gaaf topic voor deze topper.
  3. B

    Topic komende moto gp

    Wie maakt een topic voor GP van Duitsland.
  4. B

    Motor clinic Frits

    Gistermiddag een middag weggeweest met Frits. Veel wijzer geworden en veel vaardigheden meegekregen. Hij weet echt waar hij het over heeft en weet het goed te brengen. Gewoon een lekkere middag en dat voor maar €25,00. En mijn schaamranden zijn flink stuk kleiner geworden,
  5. B

    Waarom vandaag niet gereden?

    Mooiste weer van de wereld, waaron ben jij niet met de motor onderweg?
  6. B

    BMW Kenteken MG-..-.. A12 17.00

    Vanmiddag en BMW met MF stikker op de A12 bij Utrecht. Kenteken beginnend met MG. Je achterlicht valt steeds uit vooral bij hobbels in het asfalt.
  7. B

    Vanavond (25-08)op RTL 7 motorfilm....

    World fastest Indian. In mijn ogen 1 van de mooist motor films.
  8. B

    Waar te koop?

    Langs de weg zie ik diverse collega motorrijders met speciale motor kortebroeken. Vanavond zach ik in Ede nog iemand op een GSX-R rijden met zo'n broek. Kan iemand vertellen waar deze te koop zijn? Klopt het dat er ook setjes zijn met een motor T-sirt en motor Nikes er bij?
  9. B

    Biaggi test Moto GP machine

    Komende week test Biaggi 2 dagen de Pramac Ducatie.
  10. B

    chevy V8 in motor

    Zondag voor het stoplicht naast een enorme motor met een breed plat achterwiel. Man had jas aan met V8 er op. Er naast staand zag ik het merk Boss Hoss. Ik was veel sneller weg dan hij maar wat een sound heeft dat ding. Thuis opgezocht inderdaa motor met V8 Chevy blok, en wat een geld, niet...
  11. B

    MF sticker

    De door velen van ons gebruikte MF sticker zou volgens zeggen verboden zijn. Onze nationale verkeers........ meneer Spee him self wilde dit maar al te graag vertellen met zoals altijd 1 of andere onzinnige onderbouwing. Maar hoeveel van de leden hier hebben er een bon voor gehad? Hoe...
  12. B

    Motorbeurs Ahoy Rotterdam,

    Heb gehoord dat er 9 en 10 Maart een motorbeurd is in Ahoy Rotterdam. Is er iemand die hier meer over weet, is dit wat, is het de moeite waard?
  13. B

    1000cc +

    Viel me vanavond even op: Wat zijn er hier in het Naked Topic enorm veel onderwerken over de 1000cc + motoren. En deze staan in veel gevallen ook nog grotendeels onder de recent geplaatste onderwerpen. Het zijn echt de 1000/1100/ 1200 enz. onderwerpen die gemiddeld de boventoon voeren...
  14. B

    Motorrijden bij slecht weer verboden?

    Er blijken vergaande plannen te zijn om motorrijden met slecht weer te verbieden. Volgens VVN horen motoren bij sneeuw, zware regenval en zware windstoten niet op de weg. In praktijk is dit best lastig mogelijk zal men de weersvoorspellingen van Meteoconsult als richtlijn nemen. Ook vind met...
  15. B

    KTM krijgt voet tussen de deur bij de lesmotoren

    Waar bij de lesmotoren de laatste jaren de Honda CB500/600 de meest voorkomende motoren waren blijken er nu in het 11Kw sigment nieuwe kansen te liggen. Bij een aantal van oudsher Honda rijscholen duikt nu de KTM125Duke op als lesmotor. Zou KTM hier voor de toekomst voordeel uit kunnen...
  16. B

    Beeindiging Hobby

    In diverse topics hier lees ik maar al te vaak de kreet"beeindiging Hobby". Vooral in de verkoop topics zowel kleding als motoren komt deze kreet vaak voorbij. Zouden er echt zoveel mensen met motorrijden stoppen of zouden dit verkooppraatjes zijn?
  17. B

    Motorongeval......

    Motorongerval Zwartbroek. Zie: www.112vallei.nl
  18. B

    Is er nog hoop..............?

    Op het ministerie van verkeer zou op dit moment gekeken worden of het wenselijk en haalbaar is om een overgangsregeling te maken voor de examens na 19-01. Naast de vraag of het wenselijk is speeld ook de vraag of dit administratief haalbaar is voor het CBR en de diverse gemeenten. Gezien de...
  19. B

    Terugkeer Suzuki in Moto GP

    Dorna melde vandaag dat Suzuki hoopt aan de testdagen in de Moto Gp te mogen deelnemen om zich zo voor te berijden op een terugkeer in 2014.
  20. B

    Motorsport Zaanstad failliet

    Motorsport Zaanstad ALKMAAR IS OP 05-12 falliet verklaard
  21. B

    Oldtimer vrijstelling blijft voorlopig, maar...........

    De 2e kamer heeft er voorlopig voor gezorgd dat de vrijstelling van wegenbelasting voor oldtimers blijft. Er wordt echter gekeken naar een manier om het dagelijks gebruik van oudere voertuigen in te perken.
  22. B

    Ontslagaanvragen motorinstructeurs

    Volgens het Uwv ontvangen zij veel aanvragen voor ontslagvergunningen voor motorinstructeurs. Veel rijscholen melden dat het aantal cursisten onder de ophanden zijnde regeling sterk terug zal lopen. Deels komt dit door dat veel mensen nog voor de oude regeling zijn gegaan. Ook de slechte...
  23. B

    Stoner kan als hij zou willen nog jaren mee

    Het is opvallen hoe gedreven Stoner is nu hij weer mee doet. Zelfs al wint hij nog zijn thuisrace zijn doel voor dit jaar is niet gehaald. Zou hij er echt zo mee kunnen stoppen zo'n racer in hart en nieren. Of................... zijn de anderen nog niet van hem af.
  24. B

    Superbike ook bij Dorna.............

    Volgens seizoen gaat Dorna ook de superbike organisern,. Zouden ze dit ook zo verkloten?
  25. B

    Wel of geen MF sticker?

    Ben benieuwd naar de voor en de nadelen van een MF sticker. Zelf heb ik de sticker (nog) niet, dit is meer gemakzucht dan een echte keuze. Graag jullie mening en ervaringen.
Terug
Bovenaan Onderaan