Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Navras
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Kawasaki ZXR400 '95 (25kw is mogelijk)

    Kawasaki ZXR400 '95 Deze motor is ook geschikt voor een licht rijbewijs omdat de ZXR400 een tweede type goedkeuring heeft. Voor maximaal €250;- kan een dealer deze motor begrenzen en een officiële 25kw vermelding regelen op het kentekenbewijs. Hiermee kan je dan zorgeloos de eerste periode...
  2. N

    Kawasaki ZXR400 '93

    Namens mijn vriendin bied ik haar groene ZXR400 te koop aan. Hij gaat weg omdat ze geen tijd meer heeft om te rijden. - Alu sportuitlaat van Nikko; - Donker kuipruitje; - Seatcover (+ origineel zitje) - Staat op Bridgestone BT020 banden; - Voor en achter stalen remleidingen; - Kleine...
  3. N

    Doorspoelen?

    Net de koelvloeistof afgetapt van mijn zxr400. Heeft het nut om het systeem nog door te spoelen met water? Of is dit overbodig en kan ik gewoon de nieuwe en andere soort koelvloeistof er weer in gooien? Thnx in advance! :) Vraag2: Ok koelvloeistof eruit gemikkerd. Reservoir geleegd...
  4. N

    Verschil in zxr400 25kw runs..

    Afgelopen maandag de zxr van mij en die van mijn vriendin (Rootje) maar op de tesbank bij Goedhart gezet. Ze zijn beide 25kw alleen de uitslag was nogal verschillend :) Rootje`s fiets heeft wel een een race-uitlaat en ik heb een standaard pijp. Klik hier voor de uitdraai. Ik ben de blauwe en...
  5. N

    Het grote ZXR400 topic!

    Techspecs: Motor Type 398 cc, Water gekoeld, 4 - cilinders in lijn, 4-takt Boring en slag 57 x 39 Transmissie Ketting Versnellingen 6 Kracht 65 pk (47.4 kW) @ 13000 rpm Koppel 36,3 Nm @ 12000 rpm Frame Voorremmen Dubbele 310mm schijven met 4-piston...
  6. N

    Kawa rauw?

    Vraagje aan de kawa kenners. Het is bekend dat kawa`s rauw lopen/schakelen, toch...? :) Vandaag op een zxr gereden die niet super afgestelt was. Maar daarnaast ratelde (was geluid kon het niet voelen) er wat bij bepaalde toeren/snelheden combo`s (vooral bij lage toeren en na schakelen van 1...
  7. N

    Ensingmotors ervaringen

    Heb momenteel een optie op een motor bij Ensing motors te apeldoorn. Heeft er iemand al is een motor daar gekocht en hoe is die garantie bevallen. Omdat het niet echt een dealer is maar eerder een groot handelaar met ook veel duitse motoren vroeg ik me af of het wel verstandig is bij zon...
  8. N

    eXo

    Allo mf`ers, Vandaag kreeg ik de spontane behoefte is een profiel op het mf aan te maken. Lees nu al flink wat maandjes mee, en kijk eigenlijk elke dag wel ff. Ik heb nu bijna 8 maanden me licht rijbewijs en nog steeds geen motor. En dat frustreerd mij enorm '( Droom nu stiekem van een duc...
Terug
Bovenaan Onderaan