Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zwientie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zwientie

    Origineel knipperlicht Aprilia rsv 2002

    Hallo, Ik heb 1 knipperlicht kapot. :( Is er iemand die er 1 over heeft? misschien na monteren led oid. Ovale model oranje glas 2002. oude type rond niet aanbieden. Bedankt!
  2. Zwientie

    Honda Cbr600 PC31 1995-1998 Topkuip Rechts

    Hallo, Wie kan mij helpen aan een rechter topkuip? Het liefs Rood Wit Paars kleurstelling. Bied maar aan als je wat hebt, Graag met foto's. Geen Barsten die hebben we zelf al. Mvg Wouter
  3. Zwientie

    Autosteun Garmin 550

    Wie kan mij helpen aan een autosteun voor de Garmin zumo 550. gaat om de versie met zuignap en speaker aan de achterkant. Vind ze nieuw grofweg te duur misschien dat iemand nog wat heeft liggen. Bedank alvast.
  4. Zwientie

    Honda Dominator

    Hallo, Een stel vrienden van mij zijn bezig om een dominator op te knappen. nu lijkt het startmotor tandwiel door te slaan. De startmotor zelf is getest. Nu zit dit tandwiel achter het vliegwiel die weer met een centrale bout vast zit. De bout hebben ze verwijderd alleen het vliegwiel...
  5. Zwientie

    Db Killer Bos Titanium

    Hallo. Zoals in de titel vermeld staat zoek ik nog een db killer voor in me Bos titanium demper. Ik hoor graag. Groeten Wouter
  6. Zwientie

    Zwientie

    Hallo, K ben Wouter woon in Dalfsen dicht bij Zwolle. Ben 21 jaar en bezig met het behalen van me motorrijbewijs. voertuigbeheersing is al binnen nu theorie en praktijk examen nog. En ja uiteraard dan moet er nog een motor komen. In het dagelijks leven ben ik automonteur in Zwolle bij...
Terug
Bovenaan Onderaan