Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. onewheeldrive

    Remschijf Husqvarna 260mm BRAKING wave

    Floating wave rotor van Braking. nog geen 10 rondjes mee gereden.. steekmaat 135mm doe een leuk bod..
  2. onewheeldrive

    Frame Honda XR600R 1985 + kenteken/kroonplaten voorvork

    Verkocht!! Belastingvrij kenteken.. netjes. Kroonplaten met balhoofdlagers. Voorpoten waarvan de sealtjes vervangen moet worden. met air-assist. geschuurd en ontvet.. in de primer.. 2 lagen bloedoranje.. richtprijs 120euro samen
  3. onewheeldrive

    Yamaha SuperTenere 1992 winterproject

    Bouwjaar 1992 kilometerstand 63000 ligt uit elkaar.... moet weer in elkaar...tof ding zie foto's.. Superhoog afgeveerd. ik ben 1.93 meter en ik kan net bij de grond. Originele (lage) dogbones ook erbij. Heeft lekke kop gehad, maar blok draait mooi (ben 't filmpje kwijt van paar...
  4. onewheeldrive

    Achterschokdemper / veer Aprilia Pegaso '92

    Ben op zoek naar een achter schokbreker/ veer omdat de mijne zijn olie heeft verloren. En daarmee natuurlijk de demping. Rondstuiteren is echter niet zo veilig, dus op zoek naar een passende vervanging. Zat ook even te denken dat het leuk zou zijn om hem iets hoger op de poten te zetten...
  5. onewheeldrive

    Voorstellen.

    Hallo, ik ben Guido en fiets op mijn Aprilia Pegaso door Sneek en omstreken. Heb al veel info en leuke shizzle op dit forum gevonden en ben om die reden ook lid geworden. groet Guido
Terug
Bovenaan Onderaan