Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: limbopeet
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. limbopeet

    Streetfighter van het jaar.......2011

    O.K. wat is een streetfighter dan............... Voor 2011 heeft voor mij inderdaad de soes van scheffers gewonnen. Een echte streetfighter met littekens. Wat jullie?
  2. limbopeet

    megamerel fighter project

    O.K. zoals beloofd Heb ondertussen m'n gereedschap wat op orde en ook een donor gevonden :) Het is een 97er blackbird geworden ,niet omdat nu mijn favoriete motor is maar hij was betaalbaar en heeft een fris blok. De bedoeling is om zelf het frame en plaatwerk e.d. te maken en om...
  3. limbopeet

    Knalproblemen honda xr600r

    Heb een honda XR 600R die een tijdje heeft stilgestaan. Heb hem destijds goedlopend weggezet. :Y Kan hem wel starten maar hij loopt niet zuiver ,komt niet op toeren,knallen en dit met de choke erop.Als ik de choke eraf haal slaat hij af. Heb de carburateur schoongemaakt en er zit ook verse...
  4. limbopeet

    hier is limbopeet

    Goeienavond ,laat ik me even netjes voorstellen,ik ben peter en sinds een tijdje volg ik een aantal topics op mf. Ben zeer geinterseerd in het zelfbouw gebeuren en met name de projecten van jerryt hebben bij mij het motor virus in een keer weer explosief aan gewakkerd.(dit is het vlammetje...
Terug
Bovenaan Onderaan