Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: roxio86
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. roxio86

    Rouwstoet morgen 13-03-2014

    MENSEN HIER IS DE PLANNING DONDERDAG 09.30 uur Surinamerplein. 10.00 rijden via tunnel naar hoofddorp 11.30 Assumburg 1 Hoofddorp @ Sportplaza spectrum. Vanaf daar 12.00 aansluiten aan stoet van Familie al Jaberi LET OP!!! Vanaf de familie van Marwan tot de begraafplaats GEEN geluid burn...
  2. roxio86

    Aanstaande Zondag 9 Maart!

    Beste Mensen Zondag 9 maart (aanstaande zondag) willen we lekker gaan rijden met een leuke groep! We verzamelen om 12:00 op het Surinameplein in Amsterdam en vertrekken uiterlijk rond 12:30 – Zorg dat je een volle tank hebt! Onderweg zullen we nog wel ergens stoppen om wat te eten en...
  3. roxio86

    uitgebrande motorfiets! mfvf65

    Vannacht is er een Triumph Tiger uit 2003 uitgebrand in het Sloterpark in Geuzenveld te Amsterdam. Het kenteken is uit mijn hoofd wat in de TT staat maar dat check ik zo nog. Gecheckt moet MH VF 56 zijn. motor is in 2003 ingevoerd en op naam gezet , dus nieuw gekocht en in november 2011...
  4. roxio86

    Cbr1000f clanmeeting

    Cbr1000F Meeting!!! Na wat gesteggel in het topic ga ik overstag.en bij deze dus het topic. Oproep aan alle 1000F rijders verenigd U!!!! Goed een meeting dus , wat gaan we doen? Nou er staan een paar punten vast: -we willen koffie!!!! -we willen het liefst zelfgebakken...
  5. roxio86

    Toch een bandenvraagje:

    Ik weet dat er een topic voor is maar ik kon daar toch mijn antwoord niet helemaal vinden. Ik moet de winter door en dit is alles wat ik nog heb , Wat denken jullie red ik het hiermee nog een paar maanden of word het echt 120km lopen elke dag van en naar me werk? :( Wel graag serieuze...
  6. roxio86

    Kuipdeel BMW reparatie

    Een kennis van mij zit met lichte schade aan de bovenkant van zijn topkuip. Zal hier als het lukt vanavond even wat foto's van plaatsen. De vraag:Wie kan/wil dit klusje klaren en komt uit de buurt van Haarlem? Alvast een merci van Roxio86 *O*
  7. roxio86

    Honda CBR 919rr Fireblade te koop

    Bij deze de CBR kan de deur uit. Hij komt uit 1998. Klein deukje in de tank van de vorige eigenaar. Kras op de achterkuip door mijzelf. Verder in goede staat. Net een andere achtervelg erin gehangen met een redelijke band. Voorvelg met andere band erbij. Als die gewisseld zijn sta...
  8. roxio86

    Help!!!! Groot gat achterband en nu?!!!

    Ik reed dus vanmiddag naar me werk en in de bocht voor me werk loopt nog een oud stuk spoor. Nou rijden er veel vrachtwagens door die bocht en is dus het een en ander verzakt. Kennelijk heb lag er of een stuk beton of spoor omhoog en zit nu met een gat van 3 cm in me achterband. Heb er...
  9. roxio86

    Roxio86

    Ola een ieder en iedereen. Ben jim 25 jaar uit Amsterdam-Westerpark Rijd op een Blade uit '98 Werk op sloterdijk in de beveiliging. Motor is me enige vervoer dus rij al 5 jaar het hele jaar door :D Valt verders weinig te melden denk ik
Terug
Bovenaan Onderaan