Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sunaj-janus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sunaj-janus

    Welke Honda blok is dit?

    Bij het ouderlijkhuis van mijn vriendin in de kelder een motorblok ontdekt dat er al jaren (-/+ 25 jaar) ligt. Kon niet zo gouw zien wat het was, maar wel paar foto's kunnen maken. Weet iemand van welke Honda dit blok komt of waar ik het aan het zou kunnen zien?
  2. sunaj-janus

    R80/7 revisie en verbouwing

    Afgelopen zaterdag een R80/7 aangeschaft. Beestje rijd prima, maar heeft aandacht nodig vanwege brandschade. Ga het project hier delen voor jullie plezier, maar vooral kennis die mij nog hier en daar ontbreekt. Is namelijk pas mijn tweede project en bij deze is er duidelijk wat meer nodig...
  3. sunaj-janus

    CBR900 RR, SC28, zwart, in goede staat, inruil mogelijk

    Mooie zwarte Honda CBR900 uit 94 dus met de mooie ronde koplampen. Staat altijd binnen en alleen bereden bij mooi weer. - 60.760km - Kuipwerk is in nette, maar gebruikte staat. - BOS demper met mooi zwaar geluid. - Accu nog geen 5 maanden oud. - Achterband is nieuw (nog geen 1500km)...
  4. sunaj-janus

    K100 ombouw project

    Beste MF'ers, Al een tijd ben ik stevig aan het werk aan een K100RT uit '85 en dat heb ik allemaal beschreven op het BMWK forum, maar ik dacht dat vinden jullie ook vast leuk om te lezen. Dit was de motor bij aankoop: Wat er allemaal aan is gedaan: - Kapper eraf - Nieuwe koplamp en...
  5. sunaj-janus

    Radiator cover K100

    Heeft er iemand een radiator cover liggen van de K100 (de cover van de naked/basic versie)? Alvast bedankt, Janus
Terug
Bovenaan Onderaan