Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: s60on19s
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Slip on uitlaat erafhalen. Hoe? Is weinig 'slip on' aan.

    Hey ben bezig mijn laser uitlaat eraf te halen. Heb alles al los gedraaid dus zou alleen de demper er nog moeten uit 'slippen'. Echter zit dat ding muurvast... Wat te doen...?
  2. S

    [GEZ] 160/60/17 bandje

    voor mijn sv650s. Het liefst omg Tilburg, maar kan ik wel ff op en neer rijden. Laat maar ff wat weten
  3. S

    TK/TR Suzuki sv650s 2001

    http://www.mijnalbum.nl/Album=QQK6UT6G 2001 25.700km 2de eigenaar (gekocht via mf) Onlangs kleppen gesteld en grote beurt gehad (1000km geleden) Goede banden/ketting Geen schade Monoseat Volle kuip Laser uitlaat Hyperpro vering wheel hugger achterspatbord rimoza knipperlichten en...
  4. S

    Suzuki sv650s Originele Belly Pan / Bug Spoiler 99-02 (Geel)

    Gegroet, hierbij dan eindelijk overbodig geworden en dus hier te koop aangeboden: Originele Belly Pan / Bug spoiler voor een suzuki sv650s.. Hier en daar steenslag en klein krasje maar niet zichtbaar wanneer die gemonteerd is. Wordt verkocht incl beide beugels en schroeven+revetjes. beugels...
  5. S

    ik zoek de kleurcode van mijn sv650s 2001 geel..

    Gegroet mensen, zoals de tt al aangeeft ben ik op zoek naar de kleurcode van mijn suzuki sv650s (geel) uit 2001. Waar kan ik deze vinden? Fotos staan hier: te koop suzuki sv650s Vr gr
  6. S

    Bugspoiler sv650s 99-02 te koop, welke prijs??

    ey kheb een volle kuip gekocht voor mijn sv650s, deze moet nog gespoten en gemonteerd worden etc, maar zodra dat gebeurd is wil ik de zgn bugspoiler die er nu op zit uiteraard verkopen... Prijzen op ebay lopen nogal uiteen Wat kan ik hiervoor vragen? Gaat waarsch naar een mede mf-er...
Terug
Bovenaan Onderaan