Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Ellan Vannin

    Te koop gevraagd after market uitlaatdemper voor Fireblade.

    Te koop gevraagd voor een Honda CBR Fireblade een aftermarket uitlaatdemper met 3 punts (bouten) aansluiting.
  2. Ellan Vannin

    Remus uitlaat

    Ik zoek een after-market uitlaat van Remus voor een Buell XB 9 SX Lightning van 2007.
  3. Ellan Vannin

    Gezocht aftermarket uitlaat voor Buell XB 9 SX Lightning

    Zoals titel aangeeft, mag gebruikt of nieuw
  4. Ellan Vannin

    Te koop originele motoraanhanger voor 2/3 motoren

    Te koop ongeremde motoraanhanger voor 2 tot 3 motoren (afhankelijk van type). De aanhanger is voorzien van twee rijgoten met soort van inrijbeugels, een losse oprijgoot, neuswiel en reservewiel. De aanhanger is redelijk laag en volledig verzinkt. De vloer is hout en dicht zodat er b.v. ook een...
  5. Ellan Vannin

    Grondspeling Caferacer

    Ik weet niet of ik mijn topic hier juist plaats maar niet geschoten is zeker mis. Aangezien ik voor mijn zoon een Honda CX 500 C aan het ombouwen ben tot caferacer een vraag m.b.t. de minimale benodigde grondspeling. Ik wil de twee ovale einddempers onder het blok laten doorlopen en dan een...
  6. Ellan Vannin

    Haynes manual Honda CX gezocht

    Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een Haynes manual voor de Honda CX motoren.
  7. Ellan Vannin

    Oplichting ?

    Ik heb al een hele tijd een motor te koop staan in zowel NL, B alsook Dld (mobile.de) op de diverse verkoopsites. Nu kreeg ik van de week een sms met daarin in het Duits de vraag of de motor nog te koop was en tevens de vraag indien dit zo was via een bepaald privemailadres contact op te nemen...
  8. Ellan Vannin

    Eendelig racepak Revit GT Corse

    MAAT 54. Wegens overstap naar andere type motor en uit pak ''gegroeid'' te koop race overall Revit GT Corse in de kleurencombinatie wit met zilver/zwart/rode accenten en voorzien van speedhump (welke om te bouwen is naar candy-box :9 ). Mogelijkheid voor het plaatsen van rug protector...
  9. Ellan Vannin

    Manx GP Isle of Man

    Wie gaan er nog naar de MGP Isle of Man in augustus/september ? Na 14 x de TT Isle of Man bezocht te hebben ga ik het toch maar een keer doen de Manx GP. :]
  10. Ellan Vannin

    Jochem van den Hoek overleden

    Ik las zojuist dat Jochem van der Hoek tijdens zijn deelname aan de superstock race op Isle of Man dodelijk verongelukt is bij de 11 e milestone. Bijzonder tragisch nieuws. R.I.P. Jochem.
  11. Ellan Vannin

    Te koop motoraanhanger/bagageaanhanger

    Te koop superhandige aanhanger. - geschikt voor 2 motoren; - maximaal 750 kg (geen eigen kentekenbewijs); - 13 inch wielen; - neuswiel; - inclusief slipvrije alu oprijplaat; - 2 rijgoten met wielklem; - 7-polige e-aansluiting; - 8 bevestigingshaken; - gegalvaniseerd chassis; - in een...
  12. Ellan Vannin

    Haynes Service & Repair Manuals

    Te koop nieuw (in de plastic) verpakking Haynes service en repair manuals. Honda MBX/MTX125 & MTX200 1983 to 1993 125cc 194cc; Honda CB sohc Fours 736cc 1969 to 1979 (2 stuks); Honda ATC 70,90,110,185 & 200 72cc-89cc-105cc-180cc-192cc 1971 on. Honda RVF (400) Genuine parts S1...
  13. Ellan Vannin

    Motorbeurs 2 kaarten te koop samen 20 €

    Ik heb hier nog 2 entreekaarten te koop voor de motorbeurs in Utrecht samen 20 €, af te halen omgeving Maastricht.
  14. Ellan Vannin

    Honda NC24 originele uitlaat gezocht te koop of ter leen

    Ik zoek voor een vriend een originele uitlaat van een Honda VFR 400 R NC 24. Aangezien hij in augustus in een fuik is gereden in het Mergelland en er op geluid werd gecontroleerd moet zijn motor opnieuw gekeurd worden bij de RDW. Overigens heeft hij vandaag de boete 527 € binnen gekregen. Hij...
  15. Ellan Vannin

    RC 45 monoseat voor Honda RVF 400 RR/RT (NC35) Tyga

    Te koop monoseat voor Honda NC 35 (RVF 400 RR/RT). De seat is eenmaal gemonteerd om te passen, is voorzien van gaten voor montage van origineel achterlicht (straatversie) en professioneel gespoten door autoschadebedrijf in de witte Honda kleur. Alleen het voorwerken en spuiten koste mij al 175...
  16. Ellan Vannin

    Voorspatbord Kawasaki ZXR 400

    Ben nog op zoek naar een voorspatbord van een Kawasaki ZXR 400 model met UPSD voorvork. Het spatbord bestaat uit 3 gedeelten.
  17. Ellan Vannin

    Voorspatbord Kawasaki ZXR 400

    Gezocht compleet voorspatbord voor Kawasaki ZXR 400
  18. Ellan Vannin

    TT 2015 Isle of Man

    Wie gaat er dit jaar ook naar de TT races Isle of Man ? Voor mij de 11e keer en steeds met de bike erheen. Hoe reizen jullie/waar verblijven jullie ?
  19. Ellan Vannin

    Luchtfilterhuis VFR 400 R NC 30 Gezocht !

    Wie heeft of wie weet een origineel compleet luchtfilterhuis te koop voor een Honda NC 30 ?
  20. Ellan Vannin

    Remklauwen Kawasaki ZXR 400

    Gezocht in goede staat verkerende remklauwen van een ZXR 400.
  21. Ellan Vannin

    SW-Motech quik-lock tank ring Honda 7 gaats

    Wie heeft er nog een snel-sluit tank ring van SW-Motech voor een Honda 7 gaats liggen ? en wil deze verkopen. De ring zelf heeft 4 bevestigingsgaten. Is om een tanktas van Bags Connection op de tank te plaatsen.
  22. Ellan Vannin

    Gebruikte voorbandjes 10 €

    Bridgestone Battlax BT 020 120/70/ZR17 M/C 58 W 4204 profiel 3,8-4 mm. Metzeler ME Z3 Front 120/70/ZR17 58 W BRC 019 profiel 3,8-4 mm. Beide bandjes zijn niet uitgedroogd en hebben geen haarscheuren. Misschien dat iemand deze nog kan gebruiken voor een simpel woon-werk verkeer motor...
  23. Ellan Vannin

    NC 30 onderdelen

    te koop NC 30 compleet frame, achterbrug, voorvork, clip-on 's, wielen met remschijven, voetsteunen, subframe, zit momenteel geen kenteken bij maar dit is evt. via RDW terug te krijgen is een z.g. ''slapend'' kenteken en niet gestolen !!!! Bij interesse PM en.
  24. Ellan Vannin

    Erde motoraanhanger 2/3 motoren

    Te koop mijn originele Erde motoraanhanger geschikt voor 1/2/3 motoren. Bij 3 motoren alleen crossers o.i.d. Er zitten 3 goten op de aanhanger welke zijdelings verplaatst kunnen worden. De oprijgoot heb ik zelf verlengd zodat je bij het oprijden niet de goot raakt met je evt. onderkuip...
  25. Ellan Vannin

    Gezocht korte sportuitlaat (slip-on) 51 mm

    Gezocht voor Honda VFR 400 R NC 30 (dus linkse montage) sportdemper liefst met e-keur en db-killer. Lengte maakt niet zoveel uit wanneer demper in te korten is. De aansluiting dient slip-on voor pijp van 51 mm te zijn, evt. ook ruilen tegen spiksplinter nieuwe (in verpakking) carbon bolt-on...
Terug
Bovenaan Onderaan