Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ach ja.....
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ach ja.....

    Gezocht: Onderkuip. Merk + type motor niet direct belangrijk

    Beste, Zoals het onderwerp al aangeeft ben ik op zoek naar een onderkuip. Merk en type motor is niet belangrijk omdat ik deze als losse bak gebruik. Het model van een GSXR is wat ik van afbeeldingen heb gezien wel praktisch, maar een r6 kan ook. Als die maar voldoende op kan vangen. Dus...
  2. Ach ja.....

    Te koop een Suzuki GSXR 1100 met 23152km van 03-1992

    Te koop een Suzuki GSXR 1100 met 23152km van 03-1992. De onverwoestbare oliekoeler dus. Voorzien van; Micron uitlaat en bochten Donkere kuipruit Staalomvlochten rem- en koppelingsleidingen Duoseatcover Alle originele onderdelen aanwezig. Amerikaanse import motor, dus 14470...
  3. Ach ja.....

    Te koop Suzuki GSXR 1100 03-1992 23152

    oeps
  4. Ach ja.....

    Gezocht universele paddocksteuntjes

    Ik heb een paddockstand kunnen overnemen, maar die heeft vorkjes en ik moet die universele steuntjes hebben. Die met die zwarte rubbertjes erop. Kan ze niet vinden dus als iemand weet waar ik die kan krijgen of heeft iemand hier ze nog liggen graag een mailtje. Grtz Joep
  5. Ach ja.....

    Aajsjinkeracer

    Ha, Ik zelf ben dit jaar begonnen met het gebruiken van de motor waarvoor hij oorspronkelijk bedoeld is. Gas geven op het circuit! Zo als de titel al doet vermoeden is het niet de meest moderne motor. Het is een Honda VF750F rc15 uit 1984. Ik ben al een tijdje aan het proberen meer...
  6. Ach ja.....

    db-killer Laser K2 Performance

    Ha, Ik heb een vraag aan de heren en dames techneuten. Ik heb mij vorige week een set Laser K2 Performance gekocht voor op mijn VF. Oude hadden gaten er in moesten dus echt vervangen worden. Van de week erop gezet en het is een hele verbetering. Maar nu het probleem. 30 April stuur ik de...
  7. Ach ja.....

    Revisie achterschokbreker VF750F

    Heren ik heb een vraag. Mijn vraag is de volgende. De achterschokbreker van mijn Honda VF750F '83 RC15 is lek tussen hoogstwaarschijnlijk de lucht- en oliekamer. Dit is gebleken toen de schokbreker is getest en er na het verwijderen van de compresser samen met lucht ook een flinke hoeveelheid...
  8. Ach ja.....

    GT501 Arrowmax of BT45

    Binnenkort moet er weer een nieuwe slof onder de fiets. Enige wat ik er nu nog mee kan doen is oproken wat ik zeker niet zal nalaten (Moet alleen nog kijken of ik daar een foto van kan maken) Maar nu moet er iets anders onder. Ik rij op een VF750F van '85 en na wat zoeken op het net zijn er...
  9. Ach ja.....

    Wat houdt eigenlijk banaanscore in?

    Kan iemand mij zeggen wat banaanscore inhoud. Want ik kijk af en toe naar die profile en dan zie ik 65.3% 10.1% en bij mij zelf 0.0% Dus wat is dat en wat moet ik er mee :?
  10. Ach ja.....

    Hoe heet die Scandinavische gast ook alweer

    Vraagje kan iemand mij zeggen hoe die gast ook al weer heet uit Scandinavie. En of er ergens een filmpje van hem te zien is. Al vast bedankt
  11. Ach ja.....

    FF wat tips aub

    Kan iemand mij nog wat tips geven. Ik ga zo voor een gsx 600 F kijken. Heb al gekeken op gsxfclub.nl Maar misschien hebben jullie nog dingen waar ik op moet letten en hoe ik die kan controleren :}
  12. Ach ja.....

    Hoever kentekenplaat buigen vanwege die flitse

    Kan iemand mij als beginnend motorrijder(een jaar mijn rijbewijs) uitleggen wat dat toch is met die gebogen kentekenplaten. Er is mij vertelt dat dit is om ervoor te zorgen dat ze je niet kunnen flitsen. Maar dat dit wel strafbaar is. Nou maakt mij dat strafbare niet veel uit, maar hoever moet...
Terug
Bovenaan Onderaan