Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. roestendoenze

    Zoek functie van slag?

    Ben ik de enige die niks meer kan vinden met de zoek functie? Soms lijkt het dat ik posts krijg waar het hele woord niet in zit. Soms lijkt het dat met zoeken alleen een klein stukje terug iets zinnigs wordt gevonden. Ik heb even geprobeerd met terugbladeren en dan 'find in page' om m'n laatste...
  2. roestendoenze

    menu kwijt android 10

    Op m'n pc zit alles op z'n plek. Maar op Android (10) zie ik het menu niet meer. Ben ik de enige? (zie bijlage) Oplossing (Chrome): https://www.motor-forum.nl/threads/menu-kwijt-android-10.456182/#post-29922960
  3. roestendoenze

    reageer bij geselecteerde tekst is er niet

    In ieder geval op Android. Als ik een stukje van iemands post selecteerde kwam er de optie 'reageer'. Dit staat er nu niet meer tussen.
  4. roestendoenze

    Threads with no replies

    Zo maar nog een plukje Engelse taal gevonden. Zit onder knopje 'onbeantwoorde topics'.
  5. roestendoenze

    OBT nr 33, Lauwe klauwe editie

    Op voorspraak van CB400F gaan we weer een OBT-tje doen. *O* magnamaniac heeft een opzet gemaakt voor een route en heeft aangeboden om hekken te sluiten. 8-) In de pol je kun op een of meerdere dagen stemmen. Liefst stemmen op alle dagen dat je zou mee gaan. Deze pol sluit vanzelf aan het einde...
  6. roestendoenze

    Kleine how-to voor eerste instellingen topic-overzicht en meldingen

    Beste mede MFer. Deze how-to is bedoeld voor mensen die het overzicht nog echt kwijt zijn, om hopelijk een stukje overzicht terug te brengen. Stap 1 voorkeuren: op PC: op telefoon: In het lijstje met voorkeuren heb ik zelf dit gekozen om niet voor topic-reacties mails te ontvangen. Maar...
  7. roestendoenze

    participated filter neemt alleen reacties mee uit nieuwe MF

    Op deze pagina: Nieuwe Posts Zie ik alleen waar ik op nieuwe forum heb gereageerd. Dus lijstje is niet mee genomen bij overdracht oude forum naar nieuwe. Dit gaat zorgen dat mensen dit filter in het begin niet gaan snappen en nog even niet handig kunnen gebruiken. p.s. participated is engels...
  8. roestendoenze

    Smileys old versus new

    Twee punten: De oude smileys zijn nu deels terug. In veel topics dus nu tekst in plaats van de bedoelde smileys ( :+ :$ :^ etc) De lijst met smileys in reactie scherm is nu gemengd van twee stijlen. En al vrij lang, terwijl je anderzijds eindeloos nog andere smileys kunt toevoegen. Naar mij...
  9. roestendoenze

    Per heden, ook op drie wielen

    Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat... de heer CB400F ...zich ook een spannetje heeft aangeschaft *O* *O* En niet zo maar eentje :N Maar wel een zeer exclusieve combinatie, met uitgebreide MF stamboom erbij. :Y En het raspaardje past ook nog eens helemaal bij z'n...
  10. roestendoenze

    1ste OBW (obt-XXL)

    Op basis van onderstaande rijtje getallen gaat OBW1 (ouwe brikken weekend) vallen op 26-27 augustus 2006! Voor 8 mogelijke data van April tot Augustus waren dit de aantallen van mensen die dan niet mee konden. 66344110 (uit 22 stemmers) We gaan op de Zaterdagmiddag een heuse OuweBrikkenToer...
  11. roestendoenze

    honda CX (fozzie) totalloss -> onderdelen gezo

    Zoals sommige brikkers wel hebben meegekregen kon Fozzie niet mee met de afgelopen obt, vanwege een frontale aanvaring met een automobiel. '( Op dit moment staat het cx-je nog altijd spinnenwebben te verzamelen, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Dus mijn vraag: :? Wie weet welke...
  12. roestendoenze

    Zooi in uitlaat. :-( Hoe eruit te prutsen?

    probleemgeval 1: gisteren kwam er alleen nog gas door het kleine gaatje aan de zijkant :? oorzaak: Lijkt wel of er een condensator in is gemikt door eoa onverlaat. :? Die ligt nu weer los te rammelen, maar gisteren zat ie dus echt de boel te verstoppen. :( probleemgeval 2: Mijn...
  13. roestendoenze

    pruts&pruttel meeting 1 (ceebee/brabant editie

    Na een aantal positieve reacties bij deze een oproep voor een heuse sleutel en testrit middag. Binnen de brabantse groep brikkers zijn er de laatste tijd een heel stel bezig om een cb-tje rijdend te krijgen. Mijn idee is dat deze lui eens samenkomen binnenkort om samen een testritje te maken...
  14. roestendoenze

    Te leen gevraagd: carb.syncr.set regio Eindhoven

    M'n gele cb400f (4 cilinder) loopt eindelijk, maar de gasresponse is danig belabberd dat ik meen te weten dat ie nodig gesynchroniseerd moet worden. De carbs komen van donor motor X en het blok van donor motor Y, dus het zal sowieso geen overbodige luxe zijn. In principe kan ik het zelf, maar...
  15. roestendoenze

    de gele (cb400f)

    It's alive! ... ALIVE! Via dit forum laatst de gele cb400f op de kop getikt: Te Koop:Twee CB400F bj 77/78 veel extras koopje Na een aantal avonden van hobby-en aan de bedrading & opbouwen van ontbrekende delen, heb ik gisteren leven gekregen in het blokje van 'de gele'. 8-) Wat...
  16. roestendoenze

    groen/zwart/grijs aansl. op knipperdoos L/B/C

    De bedrading en kleuren en werking hoef ik geen uitleg over, enkel over dat L, C en B. Het gaat om de knipperdoos van een ouwe honda & ik heb al een stuk of 10 verschillende schema's geraadpleegd via google of 't forum. Weet iemand uit z'n hoofd of kan iemand opzoeken hoe 't zit? Dan kan ik...
  17. roestendoenze

    verkocht: m'n cb750kz... en hoe het verder ging

    VERKOCHT! Alvast wat andere topics waar meer over dit brik te vinden is: Vervangen remvloeistof, bij dubbele remschijf. (remklauw is intussen vervangen & 't remt weer primadeluxe) cb750kz ('79) dynamo probleem? (Ik heb laatst aan m'n koolborstels zitten prutsen, maar de motor verzoop toen ik...
  18. roestendoenze

    Zelfbouw brik!

    Hoezo terug naar de 70's? Gewoon terug naar de 18e eeuw! Ziehier de nieuwste kwaliteits fietsen van Amerikaanse bodem. Die zouden we eentje moeten hebben om 't temp aan te geven op de obt's. :} bron: http://mbikey.com/index.htm
  19. roestendoenze

    om de haverklap \'Fatal error\'

    ik krijg om de haverklap: Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 43440 bytes) in Unknown on line 0 wa\'s da? :?
  20. roestendoenze

    hoehouikmewarmopdeKauahKlauah-rit

    Zelf ben ik al een tijdje aan het nadenken over het volgende probleem. Als een van die mafkezen, die mee wil doen met de KauahKlauah-rit, zie ik een erg koud ritje tegenmoet van een kleine 500 kilometer. Normaal (tot 50km) ben ik goed tegen de kou bestand, maar nu ben ik hard aan 't nadenken...
  21. roestendoenze

    zit er een bug in de zoek functie?

    Ten eerste, hulde voor de nieuwe zoek-pagina. Da's pas lekker. :9 Maar, volgens mij doet ie 't niet altijd goed. Ik heb nu al twee keer gezocht op een woord in 'Topic Inhoud', waar niks werd gevonden. Terwijl achteraf toch bleek dat 't woord toch echt wel aanwezig was in 't door mij gezochte...
  22. roestendoenze

    cb750kz ('79) dynamo probleem?

    Na complete loshaal- & schoonmaak- &weer vastmaak-actie van het laad circuit. En het vervangen van gelijkrichter-regelaar wil m'n cb-tje nog altijd de accu niet opladen. ;( Volgens mij moet het dus de dynamo zijn, maar die lijkt bij doormeten helemaal goed. Er zijn drie gele & een witte &...
  23. roestendoenze

    ouwebrikken parts-run versie nul

    Oké, effe maar in apart topic. (al verschillende topics hierover zitten 'vervuilen' ;) ) Onder Valkenswaard (bij de zuiderburen) ligt een nog niet door ons geplunderde sloperij. Het gaat dus om volgende week donderdag (8aug). 't is nog onder voorbehoud, want ik moet maandag as. nog effe...
  24. roestendoenze

    Kennis over / ervaring met helm opschilderen?

    Wie weet er meer over het opschilderen van een motorhelm? Ik ben zoiets van plan, maar ik heb gehoord dat bij bepaalde helmen en bepaalde verfsoorten, dit nadelig is voor de werking van de helm. (ook bij stickers geloof ik) Bijdankt! :)
  25. roestendoenze

    Pakking afkrabben en dan ...?

    Ik heb dus een paar uurtjes zitten krabben om de resten pakking van de randen van 't koppelingshuis te halen. Ik ga dus nu met een nieuwe pakking 't weer in elkaar zetten. Vraagje: Is 't een goed idee om de randen met wat motorolie in te smeren, zodat de pakking eraan vast plakt? Of moet 't...
Terug
Bovenaan Onderaan