Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: WL-Alex
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Piaggio Fly 125 te koop

    Wegens persoonlijke omstandigheden mijn Piaggio Fly 125cc te koop. Kleur is grijs, alles standaard aan deze scooter en alles werkt. Alle sleutels zitten erbij en er zit een koffer op/bij, handig voor woon-werk verkeer. 11500 km gedraait en heeft me nooit laten staan, accu'tje wordt wel wat...
  2. W

    ZZR Cafe Racer

    Hallo medeforummers, ik heb een ZZR 1100 waar ik eigenlijk niet veel meer mee doe. Nou had ik het idee om hier een cafe racer van proberen te maken, gewoon voor de fun en om van de straat te zijn. Nou is mijn vraag of dit het proberen waard is of dat jullie zeggen dat het frame etc. bij...
  3. W

    Carburateur Keihin CVKD40

    Goedendag, ik moet een werkstuk maken over de carburateur, en dan specifieker de carburateur van mijn ZZR1100 (1991): de keihin CVKD40. Nu was mijn vraag of iemand goede sites weet over de carburateurs, ontstaan ervan, uitleg van de werking en wat exploded-views (of hoe dat dan ook heet) ? En...
  4. W

    Honda Magna VF750C uit 1994, 23k miles €3250,-

    Beste Motorforumleden, hierbij wil ik mijn Honda Magna uit 1994 te koop aanbieden. De reden van verkoop is omdat ik een V-max wil gaan kopen en 2 motoren toch wel een beetje teveel luxe is. Dit is mijn motor op het moment. Afgelopen zomer helemaal laten spuiten, door een...
  5. W

    HD Open House

    10&11 september Harley-Davidson open house, nieuwe modellen motoren HD Open dag Gaat er nog iemand??
  6. W

    Even voorstellen

    Hallo, ik ben Alex, kom uit t Westland.. ligt tussen Rotterdam/Den Haag en Hoek van Holland. Ben 21 jaar, heb 2 motoren: een Suzuki Gs500 (25 kw) en een Honda VF750C voor het zware werk. Doe een opleiding voertuigentechniek voor (commercieel) bedrijfsleider, gaat me best af. Me leven draait...
Terug
Bovenaan Onderaan