Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bradpiet
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bradpiet

    Dl1000 2014 kaal blok onder een sv1000 2007?

    Zoals de titel al zegt. Kan een nieuw dl 1000 blok in een sv MET de originele kabelboom van een sv? Mijn blok is niet meer goed en het zou natuurlijk perfect zijn als ik een 2014 dl1000 blok er in kan lepelen zonder al teveel moeite. Ik hoor het wel.
  2. bradpiet

    De sv1000 cafefighter

    aangezien ik nog steeds dingen doe aan de motor en ik de vraag wel vaker heb gehad waar dit topic is. tadaaaaaa, hier is die dan. wel bekende motor volgens mij. mooi werk van kwajongen, vfrfighter, jerryt en nopper en een heeeeel klein beetje van mezelf. en dat van mezelf wil ik iets...
  3. bradpiet

    onvindbare cilinder inbusbout

    hallo mensen, ik heb een rvs inbusbout nodig met een (hoge)cilinderkop maat m8 x 100 mm met minimaal 60 mm draad er op, hoor graag van jullie. kan het nergens vinden op het net en heb er maar 2 nodig. mvg Piet Jacobsen.
  4. bradpiet

    origineel voorspatbord voor gsxr K4/k5

    ik ben op zoek naar een origineel voorspatbord. het liefste zwart en zonder krassen, maar een andere kleur is ook prima en als er krassen op zitten vind ik het ook niet erg (alleen dan geef ik er uiteraard minder voor). wil wel echt een originele en niet een aftermarket. mvg Piet
  5. bradpiet

    sv650 streetfighter van de vrouw

    ik ben die man van de gpz met 300 bandje. maar nou zijn we ook dingen aan het verzamelen voor de motor van mijn vriendin (Kaja). we zijn nog dingen aan het verzamelen, dus we beginnen niet gelijk aan de ombouw. maar op deze manier kan ik alle afbeeldingen bewaren en heb je een leuke topic waar...
  6. bradpiet

    in hoogte verstelbare clipons

    het gaat om apex clipons die in hoogte verstelbaar zijn. diameter is 50mm. heb ze zelf nooit op de motor gehad en ivm met aanschaf superbikestuur overbodig geworden. 100 euro inclusief verzenden. groet Piet
  7. bradpiet

    velg verbreden

    nou heb ik vorig jaar een verbrede velg gekocht en zou mijn voorvelg ook willen verbreden. dit wil ik echter op dezelfde manier gedaan willen hebben als mijn achtervelg. PROBLEEM. ik weet dat deget.com velgen verbreed, maar deze doet het op een andere manier en dan krijg je niet hetzelfde...
  8. bradpiet

    ervaringen kappenset.nl?

    heeft iemand ervaring met aftermarket kuipsets? zo ja wat waren jou bevindingen? zit er wel over na te denken om zoiets te kopen, maar hoor wel vaak dat het niet goed aansluit en dat er grote kieren zijn en dat het ook niet altijd past. hoop zo wat ervaring op te doen. kappenset.nl zegt...
  9. bradpiet

    mooie suomy spec 1r poggiali maat s

    ik heb hier nog een mooie maat s (55-56) poggiali liggen die overbodig is geworden. het was in eerste instantie mijn eigen helm, maar had er 2 en droeg meer de andere. mijn vriendin had em sporadisch op toen ze achterop zat, maar ze begint zo zelf met lessen en haar echte maat is xxs...
  10. bradpiet

    gpz 900 "stealth"

    hallo mensen, ik ben piet en heb inmiddels een gpz in de garage staan. (foto's volgen. zit nu nog in portugal) en ga hier een, voor mij, hele mooie fighter van maken. DIT IS EEN LANGE TERMIJN PROJECT. jerryt heeft het druk met andere dingen en hij gaat tzt een tank, zitje met subframe en...
  11. bradpiet

    complete duc 916 achterkant

    duc 916 achterkant, inc wiel, praktisch nieuwe band, tandwiel, remschijf met klauw en schokbreker. streetfighter is een sticker. dit alles voor 550 eurie of een ander aannemelijk bod voor interesse bel 06-57024910
  12. bradpiet

    ZZR 600, van regenboog naar matzwart

    hallo iedereen, Ik heb mijn motor even onder handen genomen. hij is van,
Terug
Bovenaan Onderaan