Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: A-tje 1970
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Is een leren motorjas zonder protectoren veilig (genoeg)?

    Na een jaar met een geleende textiel-motorjas gereden te hebben, heb ik eindelijk een mooie leren motorjas gevonden voor op mijn custom motor. Echter: in de jas zitten geen pockets voor protectoren. Nu heb ik diverse topics gelezen over motorkleding maar ik kan geen antwoord vinden op de...
  2. A

    Ducati Motorcycle / Megafactories Nat. Geo do 23-6 21:00 u

    Voor de liefhebbers: op National Geographic 23 juni negen uur 's-avonds :9~
  3. A

    Mantis scratchremover

    Ik heb onlangs op tv de reclame van Mantis Scratchremover gezien (o.a. verkrijgbaar bij Blokker), die ook op hardplastic geverfde delen zou helpen. Iemand ervaring mee? Positief of negatief? Nog alternatieven om kleine onzuiverheden weg te poetsen?
  4. A

    Per ongeluk door diesel gereden, en dan?

    Gisteren reed ik na een bocht door een natte plek diesel (of olie oid) die ik niet meer kon ontwijken. Verder niets gebeurd, maar ik vroeg me toen wel af wat ik dan het beste kan doen? Gewoon voorzichtig doorrijden of eraf vegen (kan dat überhaupt) of .....?
  5. A

    Wat te doen bij 'zwabberende' motor ivm slecht wegdek

    Sinds kort heb ik m'n A-tje en een eigen motor, dus is het heerlijk touren met dit weer! Het valt me echter op dat mijn eigen motor (Honda Shadow Spirit) anders reageert op slecht wegdek (heeeeeel slecht wegdek, meestal B-wegen) dan mijn lesmotor. Laatst reed ik op een stukje 60km-weg en het...
  6. A

    Chopper, cruiser of custom poetsen

    Ik heb in de kelder bij oma gezocht op 'hoe poets je een motor met een heleboel chroom' en vond o.a. deze tekst: Vuile plekken schoonmaken (indien heel erg vuil, eerst wd-40 der op), daarna met chroompoets, uitpoetsen, wd-40 der op (beschermend laagje). Zelfde cyclus met de zwarte delen...
  7. A

    Wel of geen windscherm op een chopper?

    Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een Honda Shadow Spirit :] . Hierop zit geen windscherm (alleen beugels/ en tassen) en eigenlijk vind ik dat ook het mooist. Maar omdat je bij een chopper rechtop zit merk ik bij hogere snelheden wel meteen dat ik alle wind vang. Vooral bij windvlagen...
  8. A

    Rechten en plichten proefrit

    Ik heb gezocht in de oude topics (jaja) naar de gang van zaken bij een proefrit maken, maar ik kom er niet helemaal uit. Wat kan ik over het algemeen verwachten bij het maken van proefritten? Ik ben me nog aan het oriënteren op welke motor ik als eerste wil aanschaffen, maar heb alleen ervaring...
  9. A

    rijgedrag custom versus classic

    Ben druk aan het kijken naar een chopper. Keuze zal zijn tussen Honda Shadow Spirit/Ace, Kawasaki VN 900 classic/custom of de Dragstar 650 (classic). Maar nu heeft elk merk wel een uitvoering in classic (bredere voorband, ander zadel, zwaardere uitvoering in zijn geheel) en in custom. Maar zit...
  10. A

    Ervaringen met Haselier motoren in Echt?

    Binnenkort ga ik bij Haselier proefrijden op misschien wel m'n eerst motort. Hebben jullie ervaringen met deze zaak? Ik vind alleen oude topics uit 2003. Heeft iemand recent een motor daar gekocht c.q. laten onderhouden?
Terug
Bovenaan Onderaan