Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sparxx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Riders of the Storm... VTR 1000F (deel 10)

    Welkom in het jubileumtopic deel 10! Het Honda VTR 1000 Firestorm topic van, voor en door Storm rijders op het Motor-forum! Uiteraard ook voor iedereen die er van plan is er een aan te schaffen. Het kan niet op vandaag, want dit topic is er ook voor iedereen die geen Firestorm rijdt en deze...
  2. S

    TK: Leuke Suzuki TL1000 S 1998 €2250,-

    Helaas moet ik mijn TL'er wegdoen. Bouwjaar 1998 in racing green met 48.600 km op de teller. Als extra's zitten er RVS remleidingen op, een instelbare Bitubo stuurdemper en een Red Alert alarmsysteem. Het alarm werkt op het moment niet. Dit was al zo toen ik hem kocht. Heb er nog niet naar...
  3. S

    Oneal Piston cross laarzen maat us10/eur43

    Topic mag weg, foutje! ( X_er)
  4. S

    Leuke Suzuki SV650 N bj. 2001 evt. 25kw rijbewijs €1.750,-

    Omdat ik toch weer voor een zwaardere ga. Ideale beginnersmotor, maar ook voor de gevorderde motorrijder een hele fijne motor. Niet de allermooiste meer, maar wel een technisch goede. Altijd goed onderhouden geweest bij de dealer. Recent nog een kleine beurt en ook is er een nieuwe kettingset op...
  5. S

    Ducati Hypermotard 1100 (2007) met Termignoni kit

    Ik ben bij een Lotus dealer geweest en helemaal verliefd geworden op een Elise. En omdat het geld me niet op de rug groeit moet de Hyper helaas plaats maken '( In nieuwstaat en voorzien van een complete 2 in 1 Termignoni kit. Deze bestaat uit een race ECU, vervangend luchtfilter kap (deels...
  6. S

    Compleet titanium Akrapovic uitlaatsysteem GSX-R 1000 K2

    Wegens verkoop van de Gixxer verkoop ik mijn compleet titanium Akrapovic uitlaatsysteem. Na het demonteren zag ik dat er 1 veertje miste aan de onderkant. Voor de rest is het een super mooi en licht systeem in goede staat. Ik weet niet onder welke modeljaren dit systeem nog meer past. Denk...
  7. S

    TK: Mijn schitterende Benelli Tornado Tre Novecento 2005

    Opnieuw te koop aangeboden mijn schitterende Benelli Tornado. Vorig jaar ook te koop aangeboden maar toch zelf nog een jaar genoten van deze heeeeerlijke bike. Het vorig verkoop topic: klik hier . En dan nu toch echt te koop, omdat ik mijn droomauto wil gaan kopen. In nieuwstaat em helemaal...
  8. S

    TK: Mijn mooie Suzuki GSX-R 1000 K2

    Mijn Gixxer moet helaas weg omdat ik een andere auto ga kopen. Hij is goed onderhouden en de slijtagedelen zijn allemaal goed voor vele kilometers. Zo goed als nieuwe ketting, olie + filter vervangen. Echt een geweldig bloedsnel apparaat! Bouwjaar: 2002 Km-Stand: 23.000 km Extra's: -...
  9. S

    TK: Mijn mooie Ducati M900 Monster

    Supernette Ducati 900 Monster uit 1993, maar met een 1997 motorblok. Hij is vorige winter compleet uit elkaar geweest. Op dat moment heeft de Monster net de 100.000 km gepasseerd. Vandaar dat de km-stand nu nog maar 1172 km is. Motorblok is vervangen voor een nieuwer model uit 1997 en met 33.000...
  10. S

    TK: Mijn schitterende Benelli Tornado Tre Novecento 2005

    Te koop aangeboden mijn schitterende Benelli. In nieuwstaat zoals je op de foto's kunt zien. Nooit met regen gereden, ook de vorige eigenaar niet. Complete onderhoudshistorie aanwezig. Alle boekjes en de Benelli owners manual op CD (origineel). Alle modificatie's gehad. Benzine verbruik van 1 op...
  11. S

    Kawasaki ZX-9R Ninja 1995 (ZX900B)

    Leuke supersnelle Kawasaki ZX-9R. Motorisch loopt hij super. Net een onderhoudsbeurt gehad. Vervangen: - Olie (Motorex Topspeed 10w40) - Oliefilter - Luchtfilter - Benzinefilter - Bougie's - Uitlaatpakkingen - Balhoofdlager is vervangen Banden zijn aan vervanging toe. Remblokken...
  12. S

    STORM op komst.. VTR 1000F (Deel 6)

    Welkom in het nieuwe VTR 1000F topic! Deel 6.. geen intro nodig dacht ik zo. De fiets spreekt voor zichzelf. En gezien het aantal bezoekers van dit forum dé plek om met je VTR te posen, info te vinden en alles wat je maar kwijt wilt over deze dikke twins. Dus start your engine's en laten we dit...
  13. S

    TK: Unieke zeer goed onderhouden Honda VTR Firestorm

    Gezocht, een nieuwe baas voor mijn unieke VTR. Ik ben de tweede eigenaar en heb de motor gekocht met 37.000 km op de teller. De eerst eigenaar heeft de motor super onderhouden. Ikzelf ook, dus de motor ziet er gewoon geweldig uit. Motor staat altijd droog en er is nauwelijks in de regen mee...
  14. S

    Te Koop: mooie BMW R1150 GS uit '01 (dealer onderhouden)

    Te koop hele mooie BMW R1150 GS. Eerste eigenaar. Onderhouden door Smudde motoren Enschede. Met onderhoudsboekje. Compleet met: - Verhoogde ruit - Handkappen - Hanvatverwarming - Originele kofferset - Originele BMW tanktas - Witte knipperlichten - Origineel BMW alarminstallatie...
  15. S

    VTR 1000F (Deel 6)

    Welkom in het nieuwe VTR 1000F topic! Deel 6! Welkom en enjoy (toekomstige) Firestorm rijders, laten we dit topic lekker vol donderen met info over onze dikke twins! De VTR werd in 1997 geïntroduceerd. Het concept sloeg al snel aan en werd een succes. De krachtige, dynamische motor van...
  16. S

    Gezocht: DB-Killers Leovince Evo2

    Wie o wie?
  17. S

    Project VTR1000RR Firestorm

    Zo even een eigen topic aanmaken. Is alweer een tijd geleden dat ik dat heb gedaan :P Maarja heb nu wel een goede reden. Hier mijn mooie Storm die ik in December gekocht heb. Een paar weken geleden zou ik een lekker stuk gaan knallen bij onze nachbarn.. Dit bleek van korte duur. De...
  18. S

    VTR 1000F (Deel 5)

    Welkom in het nieuwe VTR 1000F topic! Deel 5 alweer.. met nieuwe topicstarter en een nieuwe startpost. De komende tijd zal de startpost uitgebreid worden met info, tips en trics voor de beginnende en gevorderde Firestorm rijder! De VTR werd in 1997 geïntroduceerd. Het concept sloeg al...
  19. S

    Te koop: LSL Sport Match Clip-ons

    Diameter 45mm. Past helaas niet op mijn VTR. In eerste instantie gekocht voor m'n Triple, maar die is nu weg ;( Prijs? Doe een bod. Mail: sparxx (at) angelofmusic.nl
  20. S

    TK: mijn '98er Triumph Speedtriple T509

    Het gaat dan toch gebeuren.. toch besloten mijn Triple te verkopen. Toch wel de strakst sturende motor die ik ooit heb gehad. Zelfs mijn Ducati 748 kon niet tippen aan de funfactor van deze beauty. Maar tijden veranderen en ik rijdt toch minder motor dan ik had gedacht. Winters rijdt ik met de...
  21. S

    Led achterlicht icm. normale achterlicht

    Ben bezig om mijn Triple een beetje om te bouwen. Racekont zat geen uitsparing in voor het huidige achterlicht-unit. Nu heb ik dus een extra mini led achterlicht gekocht en gemonteerd.. werkt perfect *D Nu heb ik het zo gemaak dat ik eenvoudig van racekont naar het origineel te switchen...
  22. S

    Op de motor naar England

    Zijn er hier mensen die naar England zijn geweest op de motor? Ik ga eind April (waarschijnlijk) met de Triple naar England en benieuwd wat het meest voordelige manier van reizen is (met de motor welteverstaan ;) ). Alle te maken kosten, tips en trucs zijn welkom :9
  23. S

    Laverda 750 Black Strike

    Waarom horen we niets over de Laverda 750 Black Strike? Is hij wel in Nederland geleverd? En wat vinden we ervan?
  24. S

    Witte waas in olie

    Was al een tijdje van plan om de olie van de Triple te verversen. Hij had pas een grote beurt gehad (30.000km) en nu 3500km verder wil ik toch mijn eigen olie (Motorex Topspeed) erin gooien. Gewoon om zeker te zijn dat alles lekker loopt/schakelt. Nu zie ik een witte waas in de olie.. Komt dit...
  25. S

    [TK] diverse carbon onderdelen Ducati 748 916 996

    Voor de modellen 748/916/996/998 Carbon luchtinlaat covers als nieuw, helemaal gaaf-> 90 euro 75 euro Ook nog http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/93752
Terug
Bovenaan Onderaan