Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mavi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Dagtrip Eifel

    Ik wil aankomende woensdag samen met mijn vriendin (achterop) een dagtripje naar de Eiffel maken. Startpunt is Nijmegen dus had in gedachten om tot Maastricht de snelweg te pakken en vanaf daar binnendoor. Mijn vriendin vind het echter niet heel fijn op de snelweg dus misschien kan ik eerder de...
  2. M

    Helm HJC CL Max XS ruilen tegen een fles whisky

    Deze helm blijft hier maar op de kast liggen dus doe er graag een ander een plezier mee. De helm is te ruilen tegen een mooie fles schotse (of japanse) whisky :) De helm is in goede staat alleen de "plastic laag" van de binnenvoering (onderkant)laat los. die heb ik een deel losgepeuterd...
  3. M

    GESTOLEN Beuningen Gld KTM 990 SMT 89-MG-KD

    Ik had dit topic al aangemaakt echter niet op de juiste plaats dus plaats hem nog eens hier. mijn KTM 990 SMT die ik nog geen jaar heb is afgelopen donderdagnacht ( 1 op 2 december) gestolen :( Regio: Beuningen gld Kenmerken: Mat Zwart, oranje rimstriping, oranje accessoires op het stuur...
  4. M

    Zadel KTM 990 SMR SMT

    Zadel voor de KTM 990 SMR SM SMT Deze zat op mijn SMT toen ik hem kocht. Heb er zelf nu een SMT Ergo seat op zitten dus deze is overbodig. De zadel is in goede staat. vraagprijs is € 80,-
  5. M

    Wintercross 2015 | MBC De Zeven Heuvelen (foto's)

    Hierbij mijn foto's die ik gemaakt heb bij het Wintercross evenement te Groesbeek d.d. 8-02-2015. Mijn vorige post had een iets wat commercieel tintje.. excuses :+ Hierbij dus de foto's slechts voor vermaak :) #1 Wintercross-1 by Mavi86, on Flickr #2 Wintercross-7 by Mavi86...
  6. M

    Wintercross 2015 | MBC De Zeven Heuvelen (foto's)

    Wintercross 2015 | MBC De Zeven Heuvelen
  7. M

    Grid RS-235 leren combi mt 52 te koop ivm overcompleet

    Grid RS-235 leren combi mt 52 te koop ivm overcompleet. Zoals je op de foto's kunt zien is het pak niet meer in nieuwstaat. In de binnenzak zit een gat ( hij is nog wel bruikbaar en er zit nog een binnenzak aan de andere kant die nog helemaal goed is), De stof is iets gescheurd bij de...
  8. M

    Alpinestars SMX 5 laarzen maat 44

    Omdat ik voor een meer casual look ga bied ik deze mooie sportlaarzen te koop aan. De laarzen zijn in zeer goede staat en ik denk een klein jaar oud! De laarzen zijn te passen in Nijmegen en evt. verzenden kost € 6.75 Vraagprijs €110 Info van internet...
  9. M

    Verlaagde duo voetsteunen GSX 1200

    Hallo, Gister is mijn vriendin voor het eerst achterop de motor geweest. Ze vond het een hele verbetering in vergelijking met de GSXR 750 :P Om het haar nog wat comfortabeler te maken ben ik aan het zoeken naar verlaagde duo voetsteunen. Ik heb deze inmiddels gevonden: Suzuki GSX 1200...
  10. M

    nieuw outfit gezocht voor volgend motorseizoen

    Aangezien ik geen racer meer rij heb ik geen zin meer in mijn strakke ledere combi en ben ik een beetje om me heen aan het kijken naar een nieuw outfit voor volgend seizoen. Mijn voorkeur gaat uit naar een textiel jas + motorjeans. Ik heb nu de Alpinestars Matrix kevlar op het oog...
  11. M

    andere motor gekocht!!

    Na een jaar op een GSXR 750 te hebben gereden ben ik sinds vandaag eigenaar van een Suzuki GSX 1200 *O* Ik was opzoek naar een andere motor die toch wat meer comfort kan bieden en waar mijn vriendin ook een beetje fatsoenlijk op achterop kan voor een klein ritje Vriendin achterop hebben...
  12. M

    Suzuki srad 97: blauwe kuipruit

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een blauwe kuipruit voor mijn srad 750 uit 97. Wie heeft er nog een liggen voor een zacht prijsje?
  13. M

    Te koop. Airhoh Mathisse (M) mat zwart izgst

    Omdat deze helm mij wat te groot bleek heb ik na mijn rijlessen een andere helm gekocht. Hierdoor is deze helm niet meer in gebruik en bied ik hem graag te koop aan. ik heb deze helm op 22-04-2011 gekocht bij Termaat in Nijmegen voor €179 euro's Voor €75 euro mag hij naar een ander. Te...
  14. M

    Mijn eerste motor aangeschaft

    Ik mag helaas nog niet rijden. ( 12 okt AVD) maar ze staat lekker in de schuur op me te wachten. Het is een Suzuki GSXR 750 uit 1997 en heeft 23xxx op de teller staan. Hopelijk hoef ik nog maar 3 weken te wachten.. suzuki gsxr 750 3 by Mavi86, on Flickr edit...
  15. M

    nieuw member meld zich

    Hallo allemaal, Mijn naam is Mario, kom uit nijmegen en ben 25 jaren oud. Ik lees hier al jaren mee en aangezien ik inmiddels mijn eerste rijles heb gehad vind ik dat het maar eens tijd is om me officieel te registreren op het forum. Mijn eerste rijles heb ik in maart gehad voor mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan