Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hans89
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hans89

    Landmarkrally 2024, kletspraat

    Voor wie nog het niet kent, Landmarkrally 2024, opdrachten, is een spel waarbij we op zoek gaan naar foto's, verspreid over heel Nederland plus een, nog onbekend aantal, bonus- Landmarks. Op de foto's staan objecten die gevonden kunnen worden door te zoeken in Google. Verderop in het spel worden...
  2. Hans89

    Landmarkrally 2024, opdrachten

    Deze rally is opgezet met het idee dat je een doel of doelen hebt om een rit te maken, het liefst met een paar mederijders. Je parkeert de motor(en) en fotografeert de motor en het object. De foto moet zo weinig mogelijk nieuwe aanwijzingen geven aan andere rijders, ook de naam van de foto moet...
  3. Hans89

    App automatisch draaien

    De MF app op mijn telefoon draait steeds van staand naar liggend en vice versa, terwijl ik deze op mijn telefoon standaard op staand heb staan. De MF app is de enige app die dit doet, hebben meer mensen dit probleem?
  4. Hans89

    Landmarkrally 2023, Ik hou van Holland!

    Zie ook de inleiding van het topic: Landmarkrally 2023, kletspraat Deze rally is opgezet met het idee dat je een doel of doelen hebt om een rit te maken, het liefst met een paar mederijders. Je parkeert de motor(en) en fotografeert de motor en het object. De foto moet zo weinig mogelijk nieuwe...
  5. Hans89

    Landmarkrally 2023, kletspraat

    Ook in 2023 wordt er weer een Landmarkrally georganiseerd, met als thema Holland. Voor wie nog het niet kent, Landmarkrally 2023, Ik hou van Holland! is een spel waarbij we op zoek gaan naar foto's, 36 stuks verspreid over heel Nederland plus een, nog onbekende, bonus. Op de foto's staan...
  6. Hans89

    Zadel CB500 PC26/32

    Zadel van een CB500, buitenom een gescheurd dek nog een prima zadel. T.e.a.b.
  7. Hans89

    Universele paddockstand achter

    In verband met overstap naar motor met middenbok is deze overbodig geworden en staat alleen maar in de weg. €20,- bij ophalen in Capelle aan den IJssel, verzenden mogelijk.
  8. Hans89

    Lasser gezocht omgeving Rotterdam

    Ik heb hetzelfde probleem zoals in dit topic, een rot stuk aan de collector Is dit nog te repareren?. Ik ben daarom op zoek naar iemand/bedrijf, omgeving Rotterdam, die dit klusje voor mij kan doen. Motor wordt dagelijks gebruikt voor woon/werk, dus ben niet in de mogelijkheid de collector op te...
  9. Hans89

    Motorhoes Nelson-Rigg XXL

    Tijdens het opruimen van de schuur kwam ik deze in zeer goede staat verkerende Nelson-Rigg Falcon Defender 2000 tegen. De hoes is maar een paar keer gebruikt, aangezien ik mijn motor nu onder een afdak stal. Het is maat XXL en past o.a. met gemak over een Transalp met verhoogde ruit en topkoffer...
  10. Hans89

    TDM 850 hoog verbruik

    Afgelopen maanden begonnen mijn carburateurs regelmatig te lekken en bleven regelmatig hangen met als gevolg dat de motor wel eens verzoop tijdens het rijden en slecht wilde starten. Deze dinsdag heb ik de carburateurs gereviseerd, schoon gemaakt en gesynchroniseerd en dat was wel nodig...
  11. Hans89

    Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

    En hier gaan we vrolijk verder met plaatjes van bepakte motoren en het delen van tips voor het bepakken van een motor :+ Deel 1:post hier een plaatje van je bepakte motor
  12. Hans89

    Puig opzetruit Clip-on

    Verstelbaar opzetruitje van het merk Puig. Voor de montage van het ruitje hoeft niet geboord te worden, het ruitje wordt op 2 punten geklemd. Afmeting: 325x102mm. Half jaar in gebruik geweest, na monteren lagere ruit in de schuur verzeild geraakt. Prijs 40 euro
  13. Hans89

    Evolution motorjas XL

    Zwarte waterdichte textiel motorjas van Evolution. Afgezien van een schuif plekje op de mouw nog in prima staat. Eventueel ook op te halen in Krimpen aan den IJssel. €15,-
  14. Hans89

    Weer of geen weer (5), Laat de hitte maar komen

    Weer of geen weer We zijn inmiddels al aanbeland bij deel 5, waar doorrijders zich kunnen onderscheiden van de zondagsrijders. Voor iedereen die wat te zeggen heeft over motorrijden in en door slagregens, sneeuwstormen, hittegolven en zandstormen, op 2 of 3 wielen. Het verleden: Weer...
  15. Hans89

    Daytona crossbok

    Te koop een Daytona crossbok, erg handig om onderhoud uit te voeren aan cross/enduro motoren. Bok is gebruikt, maar nog in prima staat. €15,-
  16. Hans89

    Oxtar TCX Pro crosslaarzen maat 47

    Te koop wegens stoppen met off-road rijden, Oxtar TCX Pro laarzen inclusief binnenschoen. Laarzen zijn gebruikt maar nog in goede staat, prima geschikt voor de hobby of beginnend rijder. Maat 47, maar heb zelf maat 46 en dan zitten ze prima. €20
  17. Hans89

    Zwarte crosshelm + bril

    Te koop een zwarte crosshelm inclusief bril. Helm is in goede staat. Maat XL €15
  18. Hans89

    Acerbis Bodyprotector

    Te koop Acerbis Bodyprotector, omdat ik stop met off-road rijden. Maat L/XL, ben zelf 1,90 m en flink postuur en hij past net aan. €25,-
  19. Hans89

    Transalp XL600V uitlaat

    Omdat ik binnenkort ga verhuizen ben ik mijn spullen aan het opruimen/uitzoeken en kwam deze uitlaat voor een Honda Transalp 600 tegen. De uitlaat is nog helemaal goed, geen lekken of rotte plekken, heeft alleen wat roest aan de buitenkant. De uitlaat is bij aanschaf van de motor vervangen...
  20. Hans89

    Hein Gericke combipak maat 58

    Combipak van het merk Hein Gericke, is niet de nieuwste maar is nog in prima staat. Broek en jas zijn beide maat 58, ik ben zelf 1,90m en 95 kilo en het past goed. Afgelopen jaar geen enkele keer gedragen en ook niet meer de juiste motor voor. Richtprijs €40, maar mag weg voor een goed bod...
  21. Hans89

    Sidi Fusion laarzen mt46,5

    Een paar Sidi Fusion laarzen in goede staat, weinig gedragen. Volgens het label maat 48, maar ik heb zelf maat 46,5 en passen perfect. Afgelopen jaar niet gedragen en ze staan hier alleen te staan. Richtprijs €80 maar bieden mag ook. Te passen of op te halen in Middelburg, maar verzenden is...
  22. Hans89

    Het Waterloo van Griekenland

    Reisdoel: Griekenland Route: Richting het zuiden. Geen route gemaakt, maar thuis een aantal punten/bezienswaardigheden gemarkeerd waar ik langs wil rijden, o.a. Srebrenica, Butrint, Plitvicemeren, Meteora, Monte San Michele (Italië), route daartussen maak ik ter plekke. Tijd: Ik heb zowaar 4...
  23. Hans89

    Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

    Deel zes alweer voor de mooiste foto's van je eigen motor!! Honderd nieuwe pagina's voor stoere motoren, intrigerend lichtgebruik, klassieke brommertjes, diepgaande composities, knietjes aan de grond, bochtige bergwegen, molens, riviertjes en vooral veel voortuintjes! ;) Voorgaande delen...
  24. Hans89

    The Riding Game MF Style [Deel 12]

    .
  25. Hans89

    Homemade begrenzer?

    Als ik mij op de snelweg begeef, dan rijd ik vaak ongemerkt snelheden die ruim boven het maximum liggen. Aangezien ik hier al een boete voor heb gekregen :( , ben ik nu op zoek naar een oplossing voor dit probleem. Ik had al gedacht aan een begrenzer maar dat wordt vrij lastig en ook prijzig...
Terug
Bovenaan Onderaan