Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Basho
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Basho

    3 in 1 Arrow systeem Triumph speed triple 2008

    Bij deze zet ik mijn 3 in 1 systeem van mijn Speed triple 2008 te koop. zelf ben ik overgestapt naar een Mivv uitlaat, en is deze set overbodig geworden. De levering is zoals op de foto's te zien is. Alle benodigde onderdelen incl veren. Prijs: 500 euro
  2. Basho

    gsf 650 onderdelen op een gsx650f

    zoals de titel zegt. ik ben benieuwd of de onderdelen van de GSF op een gsx passen. het gaat hierbij om de complete voorkant. de motor is er niet goed aan toe: ik wil er eigenlijk een naked van maken gezien de kuipen niet betaalbaar zijn. naast dat de voorvork en het tstuk bekeken moeten...
  3. Basho

    gezocht: sportuitlaat GSX650f 10'

    hallo allemaal! zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een sportuitlaat voor mijn suzuki gsx650F uit 2010. heeft iemand er eentje liggen? ik wil maar al te graag mijn demperkanon vervangen. ik mis het lekkere geluidje. wie kan mij helpen?
  4. Basho

    hallo allemaal!

    hallo MF-ers! na een beetje ronddwalen dacht ik laat ik mij ook maar eens voorstellen! mijn naam is philip en ik ben sinds 2 maanden een van de nederlandse motorrijders. maar het rijden alleen is niet genoeg werd mij al snel duidelijk. alle informatie er om heen is ook belangrijk en op die...
Terug
Bovenaan Onderaan