Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wodan124
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Tk Honda CB900 Boldor F2 1981

    Te koop wegens omstandigheden, Mijn Honda CB900 Boldor F2, Kleur grijs/wit Bj 1981 kmst. +/- 80000 In goede staat, Netjes op zijn banden, nog goede ketting en tandwielen, nog mooi in de lak. Stalen remleidingen, 4 in 1 uitlaat. Modernere stuurschakelaars, dus met automatische middenstand...
  2. W

    Te koop Kawasaki GPZ550 1982 km 31000km

    Te koop mijn Kawasaki GPZ550 1982 km 31000km 430 euro Daar ik hem gekregen heb en toch wat onderdelen er nieuw op heb gezet, mag hij voor de onderdelenprijs weg. Ik heb er zelf een 300 km mee gereden. maar kom er niet aan toe om er nog mee te rijden. Nieuw gemonteerd: -set banden...
  3. W

    Verlichting valt uit GPz550 1982

    Ik heb een GPz550, (zie:Nieuw brik erbij:Kawa GPZ550) ding heeft enige tijd stilgestaan, heb dus al een hoop vervangen cq opgeknapt. Nu het volgende probleem: afgelopen week reed ik 's nachts met dimlicht aan, schakelde over op groot licht en niks meer, alleen nog stadslicht en met de...
  4. W

    Nieuw brik erbij:Kawa GPZ550

    Deze sinds vrijdag erbij: Kawa GPZ550 1982. Eerst beurt geven, alles nogmaals nalopen en dan van de zomer mee rijden, En van de winter misschien verbouwen???? Caferacer of iets anders, even over nadenken.
  5. W

    Kawasaki GPz 550 unitrack 1983

    Is er iemand bekend met de Kawa GPZ 550 Unitrack, zijn er echt zaken waar ik op moet letten naast de gebruikelijke dingen? Deze kan ik nl van een collega overnemen voor een zacht prijsje. De motor heeft rond de 36000 km gelopen en ziet er goed uit voor zijn leeftijd. Altijd zijn beurten...
  6. W

    Hallo allemaal

    Hallo allemaal, heb mezelf toch maar eens aangemeld na lang meelezen. rijd zelf een CB900F2 en voor woonwerkverkeer een GPX600r. Hoop hier nog veel lol te hebben. Mvrgr. Michel
Terug
Bovenaan Onderaan