Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Consigliere_Tom

    Verkocht *Aangeboden: Circuitdag 23 mei 2022 Assen

    Helaas kan ik zelf niet. Dus hierbij ter overname aangeboden. Organisatie: Circuitschool Datum: maandag 23 mei 2022 Circuit: Assen Groep: minder snel
  2. Consigliere_Tom

    Aangeboden: Circuitdag 23 mei 2022 Assen

    VERKOCHT Helaas kan ik zelf niet. Dus hierbij ter overname aangeboden. Organisatie: Circuitschool Datum: maandag 23 mei 2022 Circuit: Assen Groep: minder snel
  3. Consigliere_Tom

    Assen 31 augustus vrij rijden, snel

    Hierbij ter overname aangeboden mijn deelname/inschrijving voor een circuitdag bij organisatie Circuitschool.nl. Groep snel. (beginner, minder snel, snel, expert)
  4. Consigliere_Tom

    Aangeboden: circuitdag Assen 31 Aug

    Hierbij ter overname aangeboden, mijn deelname/inschrijving voor een circuitdag bij organisatie Circuitschool.nl. Aanstaande dinsdag 31 augustus 2021, groep snel. (beginner, minder snel, snel, expert)
  5. Consigliere_Tom

    Te koop: Circuitdag Assen trackdays4all 13 augustus

    Ivm blessure ter overname aangeboden. Betreft een circuitdag Assen op dinsdag 13 augustus a.s. 199,- euro voor betaald.
  6. Consigliere_Tom

    Tom Sykes

    Name: Tom Sykes Racing Number: 66 Class: World Superbike Date of Birth: 19 August 1985 Place of Birth: Huddersfield Nationality: British Hometown: Huddersfield NINJA ZX-10R SPEC ENGINE Fuel System Fuel injection...
  7. Consigliere_Tom

    Ander wiel sv 650?

    Misschien een stomme vraag maar, ben bezig met projectje en vraag mij af of de standaard 120 velg uit een sv650 vork vervangen kan worden voor een kleinere? 90 of 100? bvd
  8. Consigliere_Tom

    CB 400 f aanpassing

    Ik heb het plan mijn CB 400 f om te bouwen tot caferacer, maar ook ik wil een combinatie van nieuw en oud. Zodoende heb ik reeds een voorvork van een suzuki sv650 2004 met dubbele schijf aangeschaft. (120) Nu het volgende, ik wil er graag een andere achterbrug op hebben die breed genoeg is voor...
Terug
Bovenaan Onderaan