Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bugeater
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bugeater

    Bikersclub Meppel: North Park Party 3 juni

    Het gezelligste feestje in het noorden staat weer op de rol; de 11'e North Park Party. Vanaf 's middags 'Silly Games' en 'Show your Bike' met mooie prijzen. 's Avonds muziek van 'Vintage'! Gratis entree en iedereen welkom!
  2. Bugeater

    Pokerrun 11 juni 2022

    De 9'e editie alweer! De Pokerrun is een toerrit die gaat door Drenthe, Friesland, Flevoland, Overijssel en nu voor het eerst ook door een stukje Duitsland. De rit gaat van motorclub naar motorclub. Bij elke stop- of startplaats krijgt de motorrijder een speelkaart in een gesloten envelop die...
  3. Bugeater

    BCM's North Park Party 21-5

    Aanstaande zaterdag 21 mei de 10'e North Park Party van Bikers Club Meppel. Een lekker layed back treffen in het Noorderpark. Met overdag 'silly games', 'show your bike wedstrijd' en vanaf 16.00 uur een spetterend optreden van de enige echte punkband uit Meppel; de Vopo's! 's Avonds tot laat de...
  4. Bugeater

    North park Party Meppel 27 Mei 2017

    Altijd gezellig:
  5. Bugeater

    Het ideale stoeltje!

    Ken je dat? Na een tochtje ergens aankomen en dan met je kont in het (natte) gras moeten zitten? Kan je natuurlijk zo'n vouwstoel meenemen, maar ja da's zo'n gevaarte achterop. Tataaa: zie hier dé ideale stoel voor op of in je motor(koffer/tas) voor treffens, TT of zondagmiddagtochtje. Super...
  6. Bugeater

    Pokerrun 2014

    14 juni is het weer zover. De 3e pokerrun. 2 nieuwe clubs hebben zich aangemeld. De Vlotterbak uit Steenwijk en MC BlackEagle uit Zwartemeer. En natuurlijk doen ook weer mee: Bikers Club Meppel, NorthEastPolder Bikers uit Kraggenburg, MC Genemuiden, MC De Zweef uit Nieuwleusen, Roving Spirit MC...
  7. Bugeater

    North Park Party 31 mei Meppel

    Gewoon een lekker feestje of een prima plek om ff op te steken en een bakkie te doen. Aan het weer zal het niet liggen!
  8. Bugeater

    Trumpet dempers

    Wie oh wie heeft er 'toevallig' nog ergens een trumpet / trompet demper liggen? Of weet er wellicht ergens eentje (voor een 1 cillindertje, vandaar) voor weinig? Chroomstaat minder belangrijk, demping idem ;)
  9. Bugeater

    Tenkie

    Wie kan me vertellen hoe groot een 'Peanut' is? Moet ik denken aan een sportster-size of meer richting fatbob? Ik heb sinds vanmiddag een pracht van een paarse Sportster, maarrrrrr nu zag ik zo'n ding; lekker rond enzo, en dan ga je toch weer twijfelen.....
  10. Bugeater

    SR500 Bug-style

    Joegei!! De meuk is in the house. Vanmiddag de boel uit vlaaieland opgehaald, het prutsen kan gaan beginnen. Zoals eerder vermeld heb ik een SR-500 gekocht, in onderdelen. Het paste allemaal net in een Berlingo, en die stinkt nu als een beer (sorry, Pa...). Alles in dozen en kratjes...
  11. Bugeater

    WWW = the chopper links =

    Ok, op de een of ander manier is er weer 'n topic spoorloos (we hadden toch zoiets?), dus beginnen we maar weer fijn opnieuw. Plaats hier je WWW-links met chopper gerelateerde dingen; onderdelen leveranciers, apparte meuk en opvallende HD-sites. Ik begin met deze: Deense haadees. Niet echt...
  12. Bugeater

    HD Zelfspot

    Onder het mom "Er valt ook genoeg om HD's te lachen": Harley-Davidson Humor The inventor of the Harley-Davidson motorcycle, Arthur Davidson, died and went to heaven. God recognized Arthur and commented, "Okay, so you were the one who invented motorcycles, eh?" "Yeah, that's me..." said...
  13. Bugeater

    Báááándjes !!! 16" HD Dunlop

    Aangeboden; 1 paar Dunlop Elite GT tourbanden met witte bies. Voor en achterband, MT 90/H16 & MT90/HB16. Komen van een HD Classic tourbuffel af, zijn vervangen door WhiteWalls. Zit nog ongeveer 3 mm profiel op, kortom een prima bandje om de blits ergens mee te maken. Hoef niet de hoofdprijs...
  14. Bugeater

    Eric, eat your hart out!

    Onder het mom : "Wat kun je allemaal doen met een Essenesblokkie?" weer een nieuwe speler op markt, de Wakan: Frankrijk heeft weinig motorfabrikanten. Naast Voxan en Scorpa heb je niet veel meer merken. Dit is wel vreemd, want de autofabrikanten zijn wel goed vertegenwoordigd in het land...
  15. Bugeater

    Goan we nog noar Dâââââm?

    Gaan er a.s. zondag nog bikkels naar Appingedam?
  16. Bugeater

    Danny

    Waar hangt Danny toch uit? Het laatste wat ik begrepen heb, is dat'ie in het land van de dapperen was, ............maar 3 maanden? Moeten we al een handtekeningactie starten om hem van goed gedrag te voorzien, of een inzameling houden om hem op borgtocht vrij te kunnen krijgen? .... en ze...
  17. Bugeater

    Hoe ben jij verzekerd?

    Deze week kwam ik erachter dat mijn huidige verzekeringsmaatschappij (CB) helemaal nix met mijn taxatierapport doet, bij diefstal. Toen ik m'n HD kocht heb ik'm laten taxeren en WA-casco laten verzekeren. Kost me iets van 15 euries per kwartaal, 7 schadevrije jaren, en personeelskorting...
  18. Bugeater

    Topjob of tobjob?

    Misschien iets voor iemand? District Sales Manager       Bedrijfsnaam:       Harley-Davidson Benelux b.v.              Plaats:       Leiderdorp (Randstad)              Bedrijfsprofiel:       Harley-Davidson Motor Company, established in 1903, is the largest US-based manufacturer of...
  19. Bugeater

    Old Tricks never Die

    Beetje aan het struinen; levert nog wel eens leuke truukjes op. Zo ook op deze site. ... waar voor de liefhebbers ook behoorlijk wat seffentiesmeuk op staat... Maar zo stond er ook iets op wat de beste man een turbulater noemt. Iemand hier ervaring mee, of wel eens van gehoord?
  20. Bugeater

    Stemmuh!

    Effe wat doen voor het goede doel O-) , geplukt vanaf het Prikbord: Vrienden van de stichting Irma-run, In juni dit jaar hebben we de pokerrun georganiseerd waarvan de opbrengst naar de Cliniclowns is gegaan. De cliniclowns hebben ons nu (in de week van de rode neus) genomineerd voor een...
  21. Bugeater

    Emmen

    Gaat er nog iemand naar Emmen? http://www.zodmotorcycles.nl/popup/popup1.html Brallie & ik zijn er in ieder geval
  22. Bugeater

    Dodge rijders

    Wat is dat toch met die Dodge W-200 rijders & HD's? http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_harley_davidson/7258906.html O-) _O- O-)
  23. Bugeater

    Motormeuk bij Pennymarkt (de)

    Geen spam, maar een tip! Vanaf 4 augustus biedt de Pennymarkt (een soort Aldi/Lidl) bij onze oosterburen, diverse motorspullen voor weinig aan. Jas, broek (€ 79- p/st), geharde sloten, handschoenen etc etc. Geinig voor weinig dus, én het zag er op de foto goed uit, als je van textielen pakken...
  24. Bugeater

    OEM-nummers

    Weet iemand een on-line OEM-database voor HD-nummers te staan? Ik ken alleen die van http://www.jwboon.nl/ , en die is niet compleet.
  25. Bugeater

    Failliet?

    Het schijnt dat http://www.parts-company.nl/ failliet is? Iemand daar wat van gehoord? Wat ik heb begrepen (via Dombo) is dat het gehele assortiment voor soms de helft weg mag, en dat de zolder vol HD spulletjes liggen.
Terug
Bovenaan Onderaan